למה להתייעץ עם יועץ משכנתאות פרטי

עד לפני כמה שנים, היה נהוג להגיע ישירות אל הבנק ולשמוע מפקיד המשכנתאות את כל הפרטים בנוגע למשכנתאות שהבנק מציע.

מדובר בשיטה מיושנת ביותר, מכיוון שהבנק צפוי להציע מספר מצומצם של אפשרויות והייעוץ, בחלק מהמקרים, יכול להיות מוטה בהתאם לאינטרס של הבנק ופחות לטובתו של הלקוח.

בתקופה האחרונה, חל שינוי משמעותי בתחום. כל מתעניין פוטנציאלי במשכנתא יודע שלפני שהוא מגיע אל הבנק, עליו להתייעץ עם יועץ משכנתאות פרטי.

בשורות הבאות נציין בפניכם את כל הסיבות שיגרמו לכם להבין שאתם צריכים לקבל ייעוץ מקצועי מיועץ משכנתאות פרטי שילווה אתכם לאורך ההליך.

 

  1. יועץ משכנתאות פרטי יכול לחסוך לכם הון כסף

בחרנו להציג בפניכם סיטואציה שתאפשר לנו להעביר את המסר בקלות. נניח שאתם ניגשים אל המוסך עם הרכב שלכם שזקוק לתיקון קל בלבד (נניח שמדובר בתוספת שמן למנוע אבל אתם לא יודעים זאת). אתם אינכם מבינים בכל הנוגע לרכבים והגעתם אל המוסכניק, שיודע שיש לכם אפס ידע בתחום. המוסכניק יכול לבדוק את הרכב כולו, לטפל לכם בתיקונים קטנים שאינם הכרחיים רק כדי להוציא מכם עוד כמה שקלים. אתם, תשלמו הרבה כסף בסופו של דבר מבלי שידעתם בכלל שיכולתם לחסוך את רובו. עכשיו נניח שאתם צריכים משכנתא ואתם לא בקיאים לעומק בענייני המשכנתא ובכל הנוגע לתחום כלכלה.
אם תלכו בגפכם אל יועץ המשכנתאות של הבנק שצפוי להציע לכם מסלול מסוים שיגרום לכם להוציא הרבה כסף מיותר.
אם רק הייתם הולכים ליועץ משכנתאות, הוא היה יכול להדגיש בפניכם שאתם צריכים לבקש 2-3 מסלולים אפשריים והוא יסייע לכם לבחור את המתאים ביותר, כך שתוכלו לחסוך לא מעט כסף.

 

  1. יועץ משכנתאות פרטי יכול לחסוך לכם זמן רב וכאב ראש

נניח שהייתם חכמים והחלטתם לפנות אל יועץ משכנתאות פרטי לפני שלקחתם משכנתא מהבנק. אם זה המצב, אתם חסכתם לעצמכם זמן רב וכאב ראש, בגלל שיועץ משכנתאות פרטי יכול למצוא עבורכם את המשכנתא המתאימה לכם ביותר, שתוכלו לשלם בזמן הקצר ביותר (במקום למרוח אותה לאורך שנים ארוכות). כך שנחסכו מכם כמה שנים של כאבי ראש שבהם אתם צריכים לרדוף אחרי חשבון הבנק ולנסות לכסות את המינוס (מניסיון, זה כאב ראש גדול).

 

  1. אתם תקבלו עצות ששוות זהב

כשאתם בוחרים להתייעץ עם יועץ משכנתאות פרטי, אתם מקבלים עצות ששוות זהב, פשוטו כמשמעו.
לפעמים אנשים שוכחים שהמטרה של הבנק, בסופו של דבר היא להרוויח. הבנק מרוויח בכך שהוא מוכר לכם כסף.
כך שאתם צריכים לקבל את העצות הכי טובות שיאפשרו לכם לדעת איך להתנהל כשאתם מגיעים אל הבנק.
אנשים שאינם מתייעצים עם יועץ משכנתאות פרטי עשויים לפעול בפזיזות ולהתחרט על כך לאחר כמה שנים.

 

פגישה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בית קטן מעץ על דשא
השקעות
השקעת נדל"ן בארה"ב בשנת 2021

שנת 2021 מאופיינת בתחושה כי הקורונה מתחילה להיות מאחורינו מה שאומר כי הגיע הזמן לחזור לעולם ההשקעות ולחפש אפיקים מעניינים. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על השקעת נדל"ן בארצות הברית.

כסף בית ורכב
ביטוחים
מה כלול ומה לא כלול בפוליסת ביטוח מבנה דירה?

בחירה של ביטוח דירה עשויה בהחלט להיות גורלית לעתידכם הכלכלי. כל שינוי בערך הדירה אשר נמצאת בבעלותכם, עשוי להשפיע על מצבכם הכלכלי הנוכחי, ובעיקר על מצבה הכלכלי העתידי של כלל

להשקיע בנדלן
כללי
למה כדאי להשקיע דווקא בנדל"ן?

השקעה בנדל"ן הוכרה זה מכבר כדרך ליצירת עושר ויציבות פיננסית. בין אם אתה משקיע ותיק או חדש בעולם ההשקעות, הנדל"ן מציע מגוון יתרונות שהופכים אותו לבחירה אטרקטיבית. מהפוטנציאל לתזרים מזומנים

רתום את כוח
עסקים
כיצד תרתום את כוחו של הטיקטוק לטובת העסק שלך?

אם בעבר טיקטוק התפרסם כפלטורמה חברתי המיועדת בעיקר לילדים, היום כולם יודעים שזה ממש לא המצב. עולם השיווק הדיגיטלי עבר מהפכה משמעותית בשנים האחרונות, וטיקטוק היא חלק בלתי נפרד מהמהפכה