למה כדאי להתייעץ עם עורך-דין

לא מזמן פנה אלינו מכר שציין בפנינו כי הוא מתכנן להגיש תביעה בבית המשפט מבלי להסתייע בעורך דין כלל. הצענו לו לפנות לייעוץ בתור התחלה ואחר כך להחליט בנושא, אך הוא היה עקשן כפרד והחליט לבצע את ההליך לבדו. בסופו של דבר, העניין הסתבך והוא הבין שהיה צריך להקשיב לנו (אבל זה כבר היה מאוחר מידי). לפני כמה ימים הוא חזר, ביקש סליחה ושאל אם נוכל להעלות מדריך בנושא זה, כדי שאחרים יוכלו ללמוד מהטעות שלו. אנחנו כמובן הסכמנו ויצאנו לכתוב את המדריך הנוכחי.

 

יש הרבה דברים שאתם לא יודעים

הרשת מלאה באינפורמציה שנוגעת בכל תחום שרק תרצו. אתם למשל יכולים לקבל פרטים על אחד או יותר מהנושאים הבאים:

  • התנהלות אל מול מעסיק שלא שילם לכם את המשכורת
  • מה הם התסמינים של סרטן העור
  • איך מכינים קוקטיילים מכל סוג שהוא ועוד

אבל יש דבר אחד שלא תוכלו למצוא באופן מעמיק דיו ברחבי הרשת ואנחנו בטוחים לגביו. מדובר באינפורמציה שנוגעת למקרה שאירע לכם והוביל אתכם לרצות לתבוע לגביו. שכן, לכל מקרה יש את הייחודיות שלו, ואתם לא יכולים להיות בטוחים ב – 100% לגבי הסיכוי שלכם בהצלחת התביעה רק לאחר שחיפשתם פרטים ברשת.

 

עורך דין מקצועי מכיר בכל האינפורמציה החיונית

עורכי דין שלמדו את התחום קיבלו את כל האינפורמציה שדרושה להם בתחום שבו הם עוסקים. כך שאם תפנו למשל אל עורך דין פלילי, אתם תוכלו להיות בטוחים בכך שיש לו את כל הידע שנוגע למקרים שנוגעים לתחום הפלילי. הוא יוכל לשמוע את שאירע לכם ולומר לכם מה החוק אומר לגבי העניין. הפנייה של המכר שלנו אירעה אמנם בתחום אחר, אבל הוא גילה בסופו של דבר שהצד השני צדק והוא טעה. כך שבית המשפט חייב אותו בהוצאות גדולות שראוי היה להימנע מהן.

 

אתם לא רוצים לעמוד לבד בבית המשפט

יכול להיות שאתם חושבים כעת שיש לכם ביטחון עצמי רב וכי תוכלו לעמוד בבית המשפט ולהציג את הטיעונים שלכם באופן עצמאי. אם כך, כדאי שתדעו שרבים אחרים סברו כך וגילו שברגע האמת, הרגליים שלהם שקשקו והמילים לא יצאו מהפה. אל תיקחו סיכון ותתייעצו עם עורך דין.

 

כדאי להתייעץ עם עורך דין כדי שתוכלו להיות רגועים

אפשר לקרוא מבין השורות את הרוגע הנפשי שצפוי לבוא לידי ביטוי בקרב מי שבוחרים להתייעץ עם עורך דין. שכן, זה ברור שמי שפונה אל מומחה בתחום, יכול להוריד מעליו מעמסה נפשית כבדה (שתועבר אל עורך הדין שיידע להתנהל עמה במקצועיות).

 

לסיום

המדריך הנוכחי עלה לרשת כדי להעלות את המודעות בכל הנוגע להתייעצות עם עורך דין. עכשיו, רגע לפני שהוא מסתיים, אנו נבקש מכם, קוראים יקרים, שתפיצו את הבשורה הלאה, כדי שאחרים יכירו בה ויישמו אותה.

עורך דין פלילי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תקרות אקוסטיות
בעלי מקצוע
ממה עשויות תקרות אקוסטיות?

נושא הקונסטרוקציה בארץ ובעולם עבר בשנים האחרונות התפתחויות מהירות ומרתקות. עם זאת, האלמנט שלעתים קרובות אינו מורגש במבנים אלו הוא התקרה האקוסטית. פעמים רבות אנו לא שמים לב אל התקרות

מתנות יודאיקה
כללי
5 רעיונות למתנות יודאיקה מקוריות לכל המשפחה

יודאיקה היא שם כולל שניתן לכל החפצים שקשורים ליהדות ולדת היהודית. חפצי יודאיקה נמצאים בשימוש של העם היהודי כבר מעל לאלפיים שנה, וגם כיום אנשים רבים משתמשים בפרטי יודאיקה רבים