למה הרבה ישראלי משקיעים בנדל"ן בארה"ב

בתקופה האחרונה, אנחנו שומעים מכל כיוון על ישראלים שבחרו למכור את הנכסים שיש להם בארץ ולהשקיע ממיטב כספם בנדל"ן בארצות הברית.

נשמע שהישראלים הללו בוחרים נכון בזמן שהכסף שלנו צובר ריבית אפסית בבנק.

כדי לשמוע מהם מה אנחנו מפסידים (ולבדוק כמובן איך אנחנו יכולים להגיע למקום שהם נמצאים בו) יצאנו לפגוש את חיים, הישראלי שמשקיע בנכסים כבר כמעט עשור.

רוצים לדעת מה הסיבות של חיים ושל ישראלים רבים אחרים? אם כן, כדאי שתקראו את השורות הבאות.

 

סיבה מספר 1 – המחירים נמוכים בהרבה מהארץ

מחירי הנדל"ן בארץ עולים מיום ליום. לדבריו של חיים, ככל שהשנים עוברות, יותר ויותר ישראלים מבינים שנמאס להם לחפש השקעות נדל"ן בארץ. כך שיש מי שבודקים את האפשרות לרכוש נכס ראשון בארצות הברית, וברגע שהם מגלים שמדובר במחירי בדיחה לעומת הארץ, הם מבררים על השקעה נוספת

וכך הלאה (כמובן שהכול תלוי בהון העצמי שעומד לרשותם). בכל אופן, לפני חיים, מחירי הנדל"ן בארצות הברית הם נמוכים בהרבה מאלו שבישראל.

 

סיבה מספר 2 – פחות בירוקרטיה

חיים מציין שבתחילת דרכו הוא רכש נדלן בארצות הברית בזמן שהתגורר בארץ. לדבריו, בשנים הראשונות הוא ביצע עסקאות מרחוק וגילה בכל פעם שההליך מורכב הרבה פחות מזה שהכיר בארץ. הבירוקרטיה בארץ לפי חיים גורמת לאנשים לרצות למכור את הנכס. בזמן שאלו שמבררים פרטים על דירות למכירה בארצות הברית עשויים לגלות שמדובר בהליך פשוט, שדורש בעיקר את הפרמטרים הבאים:

  • ידע בסיסי בשפה האנגלית
  • הון עצמי
  • הכרת השוק

חיים מבקש לציין שגם מי שאין להם ידע בסיסי בשפה האנגלית או ידע בנוגע לשוק האמריקאי, עדיין יכולים לבצע עסקאות נדל"ן. לדבריו, יש לא מעט חברות ישראליות שיוכלו לסייע למתעניינים למצוא את הנכס המתאים בשכונות הטובות תוך ביצוע בדיקה מקיפה אודות האזורים שבהם כדאי לבצע עסקה.

 

סיבה מספר 3 – מדובר בהכנסה שלא תלויה במקום עבודה

הרבה ישראלים חולמים על הרגע שבו הם יוכלו לקום בבוקר, ליהנות מכוס קפה ועוגה בבית הקפה שמתחת לבית שלהם מבלי שהם יצטרכו ללכת לעבודה. אם אתם חושבים שמדובר בחלום שקשה להשיג, אתם טועים. זו הסיבה השלישית לכך שהרבה ישראלים בוחרים להשקיע בנדל"ן בארצות הברית – בגלל

שמדובר בהכנסה שלא תלויה במקום עבודה. כל מה שהם צריכים לעשות זה לקנות את הנכס ולקבל מהדיירים שיגורו בו תשואה גבוהה. בזמן שבארץ, אי אפשר לקבל תשואה שוטפת חד ספרתית מהשכרת נכסים, בארצות הברית, הכול אפשרי. כך שבעצם, ניתן להשקיע סכומים נמוכים ולקבל תשואה גבוהה

וזה לא חלום.

אלו היו 3 הסיבות שגורמות לכל כך הרבה ישראלים (וגם לנו כמובן) להשקיע בנדל"ן בארצות הברית. אם אתם שוקלים את העניין, כדאי שתתייעצו עם מומחים כדי שתקבלו פרטים נוספים בנושא.

 

חתימה על חוזה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פטור ממס הכנסה
מיסים
5 סיבות שיאפשרו לכם לקבל פטור ממס הכנסה

פטורים ממס הכנסה יכולים לספק הקלות כספיות משמעותיות למי שזכאים. נסיבות שונות יכולות להפוך אנשים לזכאים לפטור ממס הכנסה, אבל זה יכול להיות מאתגר לדעת אם אתה זכאי. במאמר זה