מתי חשוב להשתמש בלוגו העסק שלכם?

הלוגו שלכם הוא הנכס השיווקי שלכם שמייצג את החברה.

שיווק הוא תחום שצריך לעבוד כל הזמן אך יש פעמים שצריך לחזק אותו או להבליט אותו.

הלוגו שלכם, כמו כל תחום בשיווק, צריך ללוות את החברה בכל זמן, על כל מוצר ובכל מקום.

ככל שתבליטו אותו יותר הוא יהפוך לקליט יותר ולקוחות יזכרו את החברה שלכם וירצו לקנות את המוצרים שלכם או השירות שיש לכם להציע.

לוגו הוא חלק חשוב מאוד בשיווק כיוון שהוא מדבר אל החוש הבסיסי ביותר של הלקוחות וצורב בהם את התדמית של החברה.

אם תשכילו להשתמש בו אתם יכולים להקפיץ את החברה שלכם בכמה רמות.

 

מתי הכי חשוב להשתמש בלוגו?

  1. באתר – האתר האינטרנטי שלכם הוא המקום הכי מרכזי לפרסום כיוון שיש המוני גולשים באינטרנט שיראו אותו. השיווק הדיגיטלי הוא בשיאו לכן חשוב ששם הלוגו יככב. לפרטים נוספים על עיצוב לוגו לעסק.
  2. על כל מוצר – כשם שלאחר קניית בגדים ברשת חנויות בגדים יש לוגו על השקית ועל התווית, כך גם אתם צריכים לעשות לא משנה מה המוצר שאתם נותנים.
  3. חשוב שהעובדים ישימו חולצות של החברה עם לוגו – כמו שניתן לראות בבתי קפה. זה מעביר ללקוחות בצורה תמידית לתוך התודעה שהחברה שלכם פה כדי להישאר והיא גדולה וחזקה.
  4. במכירה גדולה – אם יש לכם מכירה גדולה של מוצרים או עסקה גדולה אחרת כדאי שתנצלו את ההזדמנות כדי לפרסם את הלוגו ולהפיץ את החברה.
  5. אם יש לכם אירוע השקה גדול או כל דבר דומה – זה הזמן להבליט את הלוגו שלכם בענק.
  6. בכל פלטפורמה שיווקית שאתם משתמשים הכניסו את הלוגו – המטרה של הלוגו היא להחדיר לאנשים את המוצר, לכן כדאי להשתמש בו בכל הזמנות של פרסום.

 

מתי כדאי לבצע שינוי בלוגו שלכם?

  1. אם אתם מרגישים שהעסק שלכם לא מניע, שווה לבדוק מה מצב הפרסום שלכם. אם תנסו לחדש את הלוגו ואת הפרמטרים הנוספים בפרסום שלכם אולי תגלו תוצאות מדהימות.
  2. אם אתם רואים שהמתחרים שלכם ממש עוקפים אתכם – הגיע הזמן לצאת לקמפיין שיווק מטורף שכולל חידוש הלוגו.
  3. אם אתם מרגישים שהלוגו שלכם לא צעיר ולא מושך – הגיע הזמן לשנות אותו.

לוגו הוא הכלי הפרסומי שישמש אתכם כדי לפרסם את החברה בציבור הרחב, לכן כדאי שתחדשו אותו לפעמים. ניתן להיצמד לעקרונות מהלוגו הקודם אך ליצור משהו חדש.

 

סיום

לוגו הוא כלי שכדאי להשתמש בו כמה שיותר, כל המרבה הרי זה משובח. אם הלוגו יפה והחברה שלכם חביבה על הקהל – אף אחד לא ירגיש שאתם מפרסמים יותר מדי וזה לא יצור דחייה בקרב קהל הלקוחות אלא להיפך. שיהיה בהצלחה!

 

פיצרייה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתחם להשכרה
נדל"ן
האם עדיף משרד או חלל עבודה לעסק בתחילת דרכו

אלה מכם המתכננים לפתוח עסק חדש, ודאי נתקלים בהתלבטויות רבות. בימנו, אחד הלבטים הגדולים הוא – האם להשכיר משרד או דווקא חלל עבודה משותף? חללי העבודה המשותפים כובשים לאחרונה את

נדלן
נדל"ן
3 יתרונות ברכישת נכס נדלני מכונס נכסים

מתים כבר לקנות דירה ראשונה אבל מחירי הנדל"ן מרתיעים אתכם ולא מאפשרים לכם להגשים את החלום? רוצים לקנות דירה נוספת להשקעה אבל לא מצליחים לגייס את הסכום הנדרש? כדאי מאוד

טיפים פיננסים
ייעוץ כלכלי למשפחות במשבר

למרות שהתנהלות כלכלית זה לכאורה משהו שכל אחד מאיתנו עושה כבר עשרות שנים, בפועל לא כולנו עושים זאת בצורה נכונה. לכן, אם המשפחה שלכם נמצאת במשבר, או שאתם חוששים שאתם

לדעת ייעוץ משכנתא ראשית
כללי
דברים שכדאי לדעת על שירותי ייעוץ משכנתא

ההבנה שלא תוכלו לקנות דירה בלי שאתם לוקחים משכנתא מהבנק הכתה בכם? ברור לכם שלמרות העבודה הקשה גם אתם, כמו רבים מהישראלים האחרים, בסופו של דבר תזדקקו לסיוע של הבנק?