כמה עולה לעשות ביטוח צלילה בינלאומי ומה הוא כולל?

צוללים חדשים וותיקים שיוצאים לחופשת צלילה יודעים שעליהם לעשות ביטוח צלילה, רגע לפני שהם עולים למטוס, אך מעטים מהם מכירים בעלויות ובפוליסות השונות. מדריך זה עולה לרשת, כדי לעשות סדר בנושא ולהציג בפני כל דורש את הפרטים החסרים. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתבחרו בביטוח המתאים לכם מכל הבחינות.

 

הידעתם? העלויות משתנות

בירור מעמיק שערכנו בנושא, גרם לנו להבין שיש פרמטרים שונים שקובעים את העלות הסופית של הביטוח הבינלאומי הנבחר. מדובר קודם כל במשך הביטוח. שכן, יש מי שבוחרים בביטוח קצר טווח לנסיעה קצרה, בעוד אחרים מעדיפים לבטח את עצמם לתקופה ממושכת (מדובר בדרך כלל במטיילים שיוצאים לטיול לטווח רחוק).

פרמטר נוסף שמשפיע על המחיר הוא הכיסוי. שכן, כל חברת ביטוח מעניקה כיסוי מסוג אחר. החלטנו להציג בפניכם את המחירים והפירוט של 2 סוגי ביטוחים נפוצים שעשויים להתאים לכם, כדי שתוכלו לבחור את הביטוח המתאים לכם ביותר מכל הבחינות.

העלויות משתנות

כמה תשלמו על ביטוח צלילה ל – 14 יום?

מי שבוחרים לטוס לחו"ל כדי לצלול מחוץ לגבולות הארץ לתקופה שלא עולה על שבועיים, צריכים לעשות ביטוח צלילה בינלאומי שיכסה אותם מכל מיני בחינות, לדוגמא:

  • ציוד צלילה: חברת הביטוח תשלם במידה וציוד הצלילה ייפגם מסיבה כזו או אחרת
  • קבלת טיפול רפואי: המבוטח יכול לקבל סיוע רפואי בבית חולים שנמצא בקרבת מקום
  • הוצאות על חילוץ, פינוי והעברה

העלות של ביטוח זה צפויה לנוע סביב ה – 135 ₪ לתקופה זו.

 

זה המחיר שתשלמו על ביטוח צלילה שנתי

צוללנים שמתכננים לצאת לטיול ארוך טווח, צריכים לכסות את עצמם לזמן ממושך. ההמלצה היא לבחור בביטוח צלילה שנתי שיקנה שקט נפשי. ביטוח זה עולה בסביבות ה – 229 ₪ כולל את הכיסויים שהוצגו לעיל תוך קבלת כיסוי שמגיע ל – 600 אלף ₪!

 

טיפ חשוב: תתמקדו באיכות השירות ולא בעלות

כידוע, מדריך זה מתמקד בעלויות של ביטוח הצלילה הבין לאומי. רגע לפני סיומו, נבקש לציין שעליכם לבחור בביטוח שמתאים לכם מבחינת משך הצלילה בחו"ל ולא בהתאם להצעת המחיר שתינתן על ידי חברת הביטוח. שכן, ביטוחים בעלויות זולות שיוצעו מחברות ביטוח שאינן מוכרות עשויים להתגלות כלא שימושיים.

תאמינו לנו, אתם לא רוצים להגיע לבית החולים לאחר פציעה מורכבת ולגלות שלא תוכלו לקבל את הטיפול הרפואי הדרוש, בגלל שבחרתם בביטוח פשוט שלא יכסה אותו.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את העלויות המשוערות של ביטוחי הצלילה הבין לאומיים. בשלב זה יש בידיכם את הסכומים והפוליסות השונות שקיימות בשוק נכון להיום. כך שכעת, נותר לכם רק לבחור את הביטוח המתאים לכם ביותר, תוך בירור אודות טיב החברה שמציעה אותו.

ביטוח צלילה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מיסים ראשית
טיפים פיננסים
מס הכנסה הורג אותי – מאיפה מביאים עוד כסף?

כל עובד בישראל נדרש להפריש חלק ממשכורתו לטובת מס הכנסה, המס שנגבה על ידי המדינה ונועד על מנת לממן את פעילותה. כאשר ישנם קשיים כלכליים, ההפרשה של מס הכנסה עשויה

רתום את כוח
עסקים
כיצד תרתום את כוחו של הטיקטוק לטובת העסק שלך?

אם בעבר טיקטוק התפרסם כפלטורמה חברתי המיועדת בעיקר לילדים, היום כולם יודעים שזה ממש לא המצב. עולם השיווק הדיגיטלי עבר מהפכה משמעותית בשנים האחרונות, וטיקטוק היא חלק בלתי נפרד מהמהפכה

בדק בית
כללי
איך מבצעים בדק בית?

ביצוע בדק בית הוא שלב חיוני בתהליך רכישת הבית. בודק בית יבצע בדיקה יסודית של מבנה ומערכות הבית על מנת לזהות בעיות או ליקויים פוטנציאליים. הדבר נעשה כדי להגן על

אמצעי תשלום
טיפים פיננסים
איך למלא ויזה לאוסטרליה ומהן העלויות?

אוסטרליה היא יעד מדהים וייחודי ביותר, אשר סוף סוף אפשר לחזור ולחקור אותו, לאחר תקופה כה ארוכה בבית. באוסטרליה נוכל למצוא הכול, החל מערים מודרניות ומתקדמות, כמו סידני, ועד טבע