כך תחסוך בריביות המשכנתא

לקיחת משכנתא היא עניין רציני שילווה אתכם שנים, ולמעשה מדובר בהלוואה הגדולה ביותר שתיקחו בחייכם.

אם תצליחו לחסוך בריביות המשכנתא, זה יכול לעזור לכם לטווח הרחוק ולמנוע מכם חובות שלא תצליחו לעמוד בהם.

 

התייעצו עם מומחים

הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות על מנת לחסוך ריביות למשכנתא שלכם היא להתייעץ עם מומחה ללקיחת משכנתאות. אותם יועצים יוכלו לעזור לכם בבחירת מסלולי המשכנתא המתאימים עבורכם וכן במציאת תנאי ההלוואה הטובים ביותר. היועצים יעברו איתכם על המצב הפיננסי הנוכחי שלכם וכן על הצפי העתידי, יבדקו מה הבנקים השונים מציעים וימצאו לכם את המשכנתא בתנאים הטובים ביותר עם הריביות המופחתות ביותר. את המומחים הטובים ביותר תוכלו למצוא אצל וידר משכנתאות, אשר יילוו אתכם לאורך כל הדרך למשכנתא.

 

למדו לנהל משא ומתן

התנאים שהבנק יציע לכם בתחילה לא בהכרח יהיו התנאים הסופיים. לאחר שהבנק עבר על מצבכם הפיננסיים, הוא יציע לכם תנאי משכנתא כפי שהבנק חושב שירוויח הכי הרבה ויקבל את כספי ההלוואה בחזרה. יחד עם זאת, כאן נכנסים כישורי המשא ומתן שלכם ובעזרתם תוכלו להגמיש את התנאים ולהנמיך את הריביות. במידה ובחרתם לכם יועץ משכנתאות מומחה, יהיה לו הניסיון הדרוש למשא ומתן עם הבנק והוא ידאג לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר.

 

ערכו תמהיל משכנתא נכון

כדאי שתדעו שאין מסלול אחד בלבד למשכנתא, אלא כמה – ריביות משתנות או קבועות, צמוד למדד או לא צמוד למדד ועוד. כמובן שלא תהיו חייבים לבחור במסלול אחד אלא תוכלו לבחור לעשות תמהיל משכנתא ובכך לקחת מספר מסלולי משכנתא. תמהיל משכנתא נכון יכול לחסוך לכם ריביות עתידיות רבות. רכיבי התמהיל המתאימים משתנים משנה לשנה ותלויים במצב השוק הנוכחי. גם במקרה הזה של תמהיל משכנתא, נדרשת מומחיות והבנה ולכן מומלץ שלא לעשות זאת לבדכם. במידה ואינכם מבינים כלל בנושא, מומלץ להתייעץ עם מומחים שיעזרו לכם להימנע מטעויות קריטיות שישפיעו רבות על עתידכם.

 

מתי בפעם האחרונה דיברת עם הבנקאי שלך?

ידעתם שנחמדות יכולה לעזור? טוב למעשה לא לגמרי ואם תחייכו לבנקאי שלכם הוא לא ייתן לכם ריביות טובות יותר. מה שכן, ככל שהבנק מכיר אתכם טוב יותר כך יציע לכם תנאים טובים יותר. הכרות טובה יותר של הבנק איתכם משמעה ותק שלכם באותו הבנק. כך הבנק יכול לעקוב אחר ההיסטוריה הפיננסית שלכם. ככל שלבנק יהיה יותר מידע, כך יוכל לאמוד בצורה טובה יותר את היכולת שלכם להחזיר את ההלוואה. חשוב שתקפידו גם על התנהלות תקינה בחשבון שלכם ללא חריגות, כך שידרגו אתכם בצורה גבוהה יותר.

 

כמה יש לכם בכיס?

אחוז המימון הנכס של הבנק ישפיע על הריבית. ככל שתבואו עם הון עצמי גבוהה יותר והבנק יממן פחות מאחוז הנכס, כך הריביות יהיו נמוכות יותר.

 

מטבעות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שעון
משכנתאות
למה להתייעץ עם יועץ משכנתאות פרטי

עד לפני כמה שנים, היה נהוג להגיע ישירות אל הבנק ולשמוע מפקיד המשכנתאות את כל הפרטים בנוגע למשכנתאות שהבנק מציע. מדובר בשיטה מיושנת ביותר, מכיוון שהבנק צפוי להציע מספר מצומצם

מחשב נייד
עסקים
4 סיבות לעשות מיתוג לעסק מהשנייה הראשונה

פתחתם עסק חדש ואתם רוצים לחשוף אותו לצרכנים? העסק שלכם עומד במקום ואתם מעוניינים להגביר את המכירות? רוצים להיות ממותגים בתודעת הציבור? קבלו 4 סיבות לעשות מיתוג לעסק מהשנייה הראשונה.

קופת חיסכון
הלוואות
איזו הלוואה כדאי לקחת למימון פרויקט נדל"ן?

תרשו לנו לעניין אתכם בשני נתונים מרתקים: 1.רכישת דירה היא העסקה הכלכלית הגדולה ביותר של משפחה ממוצעת. 2.דירה היא הנכס העיקרי ביותר של משפחה ממוצעת: דירה ממוצעת מוערכת ב-1.6-1.8 מיליון