אתם רוצים לרכוש דירה ולא יודעים מאיפה להתחיל? כך תעשו זאת

רכישה של דירה חדשה הינה הליך מורכב שצריך להיעשות תוך היכרות עם תחומי הנדל"ן, הפיננסי, המשפט ועוד. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע למי שרוצים לרכוש דירה ולא יודעים מאיפה להתחיל. הישארו כאן ותגלו את כל הפרטים שיקנו לכם ביטחון ויאפשרו לכם להיות בטוחים בכך שתבצעו את ההליך על הצד הטוב ביותר.

 

השלב ה – 1: תבדקו מה התקציב שלכם

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק ברכישת דירה, מבלי להציע לכם לבחון את חשבון הבנק. זה הזמן לבדוק את גובה ההון שקיים ברשותכם. שכן, הליך ראשוני זה יאפשר לכם לגשת לשוק הנדל"ן בעיניים פקוחות, תוך הבנה לגבי הסכום שתצטרכו לבקש בעת הגשת מסמכי המשכנתא. רק לאחר שתחזיקו במספר מדויק שמשקף את ההון הקיים, תוכלו להעיף מבט על דירות שמתאימות לא רק לתקציב שלכם, אלא גם לקריטריונים הבאים:

  • נמצאות במיקום מועדף
  • יש בקרבתן מוסדות לימוד מומלצים
  • ניתן להגיע מאזור זה למקום העבודה שלכם בקלות

השלב ה – 1 תבדקו מה התקציב שלכם

השלב ה – 2: פנו למומחים במשכנתאות

סביר להניח שלא למדתם על משכנתא בבית הספר היסודי או בחטיבה. שכן, זהו נושא שאנו למדים עליו כחלק מהתנסות. עובדה זו גורמת לרבים לפנות למומחים בתחום, כדי שאלה יעניקו להם את כל הפרטים הדרושים. אנו נמליץ ליצור קשר בהקדם האפשרי עם יועץ משכנתאות פרטי שיראה את ההון שברשותכם ויציע לכם את המשכנתא המשתלמת ביותר.

 

תכירו את סוגי המשכנתאות

בחרנו להקדיש פסקה נוספת לנושא המשכנתא שידוע כחשוב מאוד. שכן, המשכנתא צפויה ללוות אתכם לאורך השנים הבאות. נציין בקצרה שיש כל מיני סוגים של משכנתאות וכדאי להכיר בהם מקרוב, טרם הפנייה למומחה:

  • משכנתא שאינה צמודה למדד
  • משכנתא צמודת מדד
  • משכנתא כנגד שעבוד נכס ועוד

שימו לב – אם יש משכנתא מסוימת שמתאימה לכם ואתם רוצים לחשב את עלויות ההחזר הכוללות, תוכלו פשוט להיכנס לאתר שמציע שירותי מחשבון משכנתא ולהזין את הפרטים שלכם.

תכירו את סוגי המשכנתאות

השלב ה – 3: תבצעו בדיקות שגרתיות טרם רכישת הדירה

יש בדיקות בסיסיות שצריכות להתבצע לפני שאתם מבצעים את העברת התשלומים לקבלן או לבעל הדירה. בתור התחלה, עליכם לבדוק את סביבת המבנה. יכול להיות שכרגע אין מפגע סביבתי בקרבתו, אך יש סיכוי שיש תכנון לבנייה של מגדל, פארק, רכבת או כל דבר אחר שעשוי להשפיע על איכות החיים שלכם. בנוסף, עליכם לבצע את הבדיקות הבאות:

  • בדיקת טאבו
  • בדיקת צנרת ועוד

 

השורה התחתונה – מברוק! יש לכם דירה!

בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה שתאפשר לרכוש דירה על הצד הטוב ביותר. כעת נותר לכם רק ליישם את 3 השלבים שהוצגו לעיל בהתאם לסדר ולצאת עם הדירה שתמיד חלמתם עליה. בהזדמנות זו נאחל שתבצעו את הבחירה הנכונה ושתיהנו מהדירה החדשה.

אתם רוצים לרכוש דירה ולא יודעים מאיפה להתחיל כך תעשו זאת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שיפוץ בית
כללי
פינוי בינוי ב-2020

בשנים האחרונות אנחנו שומעים על עוד ועוד מקומות שבהם מתבצעים פרויקטים של פינוי בינוי. לכן ברור מדוע גם אתם התחלתם להתעניין באפשרות הזאת, כי מי לא היה רוצה להגדיל את

הלוואה בנקאית ראשית
הלוואות
המדריך המלא להלוואה חוץ בנקאית

כמעט כל אחד זקוק להלוואה לפעמים. בין אם מדובר במשכנתא, הלוואה עבור פתיחת עסק חדש או סגירת המינוס – פעמים רבות ישנן הוצאות שההכנסה החודשית פשוט לא מספיקה לכסות וצריך

דולרים
עסקים
איך להביא את העסק שלכם למקום ראשון בתחומו

בישראל יש מאות אלפי עסקים רשומים, אבל המספרים הלא מעודדים מראים שרק כמה עשרות אחוזים מאלו שנפתחים בכל שנה יצליחו לשרוד. בכל שבוע בישראל נסגרים 850 עסקים. רוב בעלי העסקים