5 כיסויי ביטוח שיש לפעילויות שונות בחו"ל

חיסון הקורונה כבר כאן ואזרחי ישראל נוהרים בהמוניים להתחסן. משמעות הדברים היא שאם הכול ילך כמתוכנן, ממש עוד מעט השמיים יפתחו וכל אותם חלומות על איטליה, ספרד או ארצות הברית יחזרו להיות חלק מהמציאות שאנחנו חוות.

שכחתם את החשיבות של ביטוח נסיעות לחו"ל? תוהים מה ההבדל בין הביטוחים השונים? עיינו במאמר שלפניכם ותעשו סדר בדברים.

 

ביטוח לנשים בהריון

זה אחד מהביטוחים היקרים אך המשמעותיים ביותר שאישה חייבת לעשות אם היא נוסעת לחו"ל בהריון. אומנם כמעט תמיד לא נפעיל את הביטוח הזה, אך אין לדעת מה יכול לקרות במהלך תקופה רגישה שכזו. לכן חשוב מאוד לעשות ביטוח נסיעות לחול שמיועדת לנשים הרות אם אכן מדובר על אישה בהריון שנוסעת ליעד כזה או אחר.

 

נוסעים לטיול של אחרי הצבא

ההתפתחות של השנה האחרונה דחתה את הנסיעה שתכננתם לשלב של אחרי הצבא? עכשיו אתם כבר מתחילים לחשוב על הטיול הגדול שוב? אם כך, כדאי שתדעו שיש כיסוי מיוחד שמיועד לתרמילאים. כאן תוכלו למצוא גם סעיף חשוב מאוד של חילוץ והצלה, כי אין לדעת לאן תגיעו בטיול שלכם ומה באמת יקרה בו.

 

ביטוח למי שנוסע לרגל עסקים

בכל תקופת הקורונה המשכתם לנסוע כי אתם אנשי עסקים שמנהלים עסקים מעבר לים? אם כך, אתם בוודאי כבר יודעים שיש גם כיסוי ביטוחי שמיועד במיוחד עבורכם. ההגבלה בביטוח הזה היא לרוב של 60 יום, אבל אפשר להבין זאת, שכן לרוב נסיעות עסקיות הן נסיעות הרבה יותר קצרות.

 

בטיחות לפעילויות מיוחדות ואתגריות

מה שאתם באמת חולמים עליו מזה חודשים זה לנסוע לפעילויות אקסטרים כמו סקי, קפיצת בנג'י ועוד? אתם חולמים לעשות רפטינג או צניחה חופשית בנוף מאוד ספציפי ומיוחד? חשוב מאוד לדבר על כך עם סוכן הביטוח שלכם, כי במקרה כזה יתאימו לכם את הפוליסה הנכונה עבורכם.

 

ביטוח לנסיעות בסיסיות

זה ביטוח ה"רגיל" שלרוב יהיה מיועד לאנשים עד גיל 75. מדובר על חבילה בסיסית ולא יקרה שניתן להוסיף לה כמובן גם התייחסות לסעיפים שונים כמו אובדן הכבודה וכדומה.

 

החשיבות של בחירת חברת ביטוח טובה

זה לא משנה מה מטרת הנסיעה שלכם, לאן אתם נוסעים או לכמה זמן, כי מה שבטוח זה שכאשר מדברים על ביטוח נסיעות לחו"ל, יש משמעות גם לבחירת חברת הביטוח שלכם. האם החברה מקצועית? אמינה? וותיקה? והאם החברה מפעילה מוקדי שירות שיהיו זמינים עבורכם 24/7? האם תצטרכו קודם כל לשלם בעצמכם על הטיפול הרפואי ואז, רק אחרי שתגישו אינספור מסמכים, תקבלו פיצוי? חשוב מאוד לברר את כל הפרטים האלה, כי ברגע האמת בוודאי תרצו לעבוד מול חברת ביטוח שתעשה הכול למענכם, הלקוחות שלה.

 

ביטוחים שונים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קופת חיסכון
הלוואות
איזו הלוואה כדאי לקחת למימון פרויקט נדל"ן?

תרשו לנו לעניין אתכם בשני נתונים מרתקים: 1.רכישת דירה היא העסקה הכלכלית הגדולה ביותר של משפחה ממוצעת. 2.דירה היא הנכס העיקרי ביותר של משפחה ממוצעת: דירה ממוצעת מוערכת ב-1.6-1.8 מיליון