טיפים לשמירה על מים נקיים בבריכה בחצר ומה הן העלויות לכך6

הבריכה בחצר מצילה אותנו בהמון מצבים בהם הילדים משועממים ונותנת לנו פיתרון מעולה ומהנה לתעסוקה שלהם. כאשר המים בבריכה לא נקיים, הרחצה בהם הופכת להיות מציקה ולא נוחה ולא רק זה, זה פשוט לא בריא. הבקטריות והלכלוך שנמצאים במים מסכנים את בריאות הילדים שלנו. איך נשמור על מים נקיים בחצר באופן קבוע?

 

טיפים לשמירה על מים נקיים בבריכה בחצר ומה הן העלויות לכך

שמירה על מים נקיים היא דבר חשוב בכל הקשור לשמירה על הבריאות שלנו ושל הילדים שלנו ואפשר לעשות זאת על ידי שימוש במוצרים שונים כמו כיסוי בריכה אשר מפריד בינה לבין הלכלוך שנמצא באוויר. במאמר זה, הכנתי לכם רשימה של שישה טיפים שונים לשמירה על מים נקיים בבריכה שלכם בחצר והעלויות של כל אחד מהם:

 

שמירה על איזון חומציות המים

כאשר רמת החומציות גבוהה מידי, הכלור מאבד את רמת האפקטיביות שלו ורמת החיטוי שלו. כדי שתוכלו להיות בטוחים שרמת החומציות של המים מאוזנת, תבדקו אותה בתחילת כל יום או לפני הכניסה למים. רמת החומציות צריכה לנוע בטווח של 7.2 עד 7.8 לכל היותר.

 

כיסוי לבריכה

כיסוי לבריכה מאפשר לשמור על בטיחות הילדים כאשר היא נמצאת ללא השגחה שלכם ומונעת סכנה בעיקר כי מחסה את המים באופן שלא מאפשר כניסה אליה,כמו כן הכיסוי מפריד בין המים בבריכה לבין הלכלוך שנמצא באוויר ומונע כניסה של חרקים, עלים ובקטרויות לא רצויות.

 

רובוטים

הבנתם נכון, יש גם רובוטים לניקוי הבריכה. תהליך הניקוי מתבצע כאשר הם נצמדים לדפנות הבריכה ומנקים אותה מחיידקים, בקטריות ולכלוכים מיותרים. המחיר הכי זול לרובוט כזה הוא 700 ש״ח.

 

מסנן מים

מסנן מים הוא המוצר הבסיסי והחשוב ביותר כאשר מדובר בניקיון של הבריכה. גם הוא מטהר את המים ומנקה אותם מהלכלוך והחיידקים. מחירי המסננים מתחילים מ20 שקלים עד 100 שקלים והם נחשבים למוצרי ניקוי זולים.

 

רשת

רשת שאוספת את הלכלוך שמצטבר בבריכה ומנקה אותה מפני עלים וחרקים. מחירי הרשת יכולים להיות בטווח של 200 שקלים אך אפשר למצוא גם רשתות זולות שעולות 60-80 שקלים.

 

שימוש בכימיקלים

כדי לשמור שהמים בבריכה יהיו צלולים ונקיים כדאי להשתמש בחומרי חיטוי כימיקליים כמו כלור. חומרים אילו מסייעים בשמירה על ניקיון הבריכה ומניעת ירקת והתפתחות של פטריות.

 

ניקיון הבריכה מעולם לא היה קל יותר

זה ברור שכדי לשמור על הבריאות שלנו וליהנות מן הרחצה בבריכה מבלי לחשוש שאנחנו לא היחידים שנהנים מהמים, כן אני מדברת על הבקטריות והחיידקים, כדאי להשתמש בכל מיני טכניקות שיעזרו לנו לשמור על ניקיון הבריכה. הטיפים שהצגתי לכם כאן במאמר ישמשו אתכם על מנת שתוכלו להגן על בריאותכם ועל בריאות הילדים שלכם באופן היעיל והטוב ביותר.

מסנן מים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מגדלים של כסף
עסקים
איך רואה חשבון יקל עליכם בניהול העסק

כאשר אדם מחליט להיות עצמאי ולפתוח עסק הוא מגיע עם תשוקה לתחום ההתמחות שלו וחלומות אותם הוא רוצה להגשים ולהפוך למציאות. עם זאת, כדי שהעסק ימריא ויצליח נדרשת התמחות והתעסקות

לעשות רילוקיישן לקפריסין
כללי
מה הם תנאי ההתאזרחות בקפריסין לישראלים?

הנושא החם ביותר סביב שולחנות ארוחת הערב כיום הוא רילוקיישן. לא משנה מה הסיבה שלכם, בחירה בצעד כל כך חשוב ומשמעותי צריכה להיעשות אחרי שיקולים רבים. במידה ובחרתם ביעד כמו

סוגי ציוד משרדי שכדאי לרכוש למשרד הביתי
כללי
4 סוגי ציוד משרדי שכדאי לרכוש למשרד הביתי

סקר שנערך לאחרונה גילה שמספר המשרדים הביתיים עלה בשנים האחרונות באופן ניכר. מסקנות הסקר מעידות ששכירים רבים בוחרים לעבוד מהבית, במקום להגיע למשרדים הארגון או החברה בהם הם עובדים. החלטנו

השקעות
טיפים פיננסים
איך לזהות הזדמנויות להשקעה

הגעתם לשלב בחיים שבו אתם רוצים להתחיל להרוויח גם מהכנסות פאסיביות? רוצים לבצע מספר השקעות במטרה ליהנות מרווחים לא רעים בכלל? אם כך, ברור שעליכם להתרכז תחילה בשאלה החשובה ביותר,