האם טיפול בחשמל הבית יעלה את ערך הנכס?

עוברים דירה? עובדים בנדל"ן, או משקיעים בדירות? הכתבה הזו בדיוק בשבילכם. מה חשוב לדעת לפני מכירה של נכס? אילו דברים מהווים מקפצה משמעותית במחיר? והאם יש דברים שניתן לעשות כדי להעלות את הערך עוד יותר? כל זאת ועוד בכתבה שלפניכם.

 

מה מעלה את ערך הנכס?

יש מספר לא מועט של דברים שנמצאים מחוץ לשליטתנו, אך מקפיצים באופן משמעותי את ערך הנכס. מעלית, למשל, יכולה לעשות פלאים למכירת הבית שלכם, במיוחד אם אתם גרים בקומה שלישית ומעלה. זאת משום שאנשים לא מעוניינים לחשוב פעמיים לפני שהם יוצאים מהבית, וכמובן לא מעוניינים לסחוב את הקניות שלהם במעלה ארבע קומות.

דבר נוסף שיכול להעלות את ערך הנכס הוא ממ"ד. אנשים אוהבים ביטחון, ורוצים להרגיש בטוחים במיוחד כשהם נמצאים בבית שלהם. מקלט בבניין הוא אמנם בטיחותי, אך לוקח זמן להגיע אליו. ורוב הסיכויים שתגיעו אליו בפיג'מה שלכם.

מרפסת או גינה, במיוחד באזורים מבוקשים, מעלים את ערך הנכס בצורה בלתי נתפסת כמעט. ככלל, אנשים אוהבים שיש להם האפשרות להתאוורר בשטח פרטי משלהם, ובמיוחד בתקופת הקורונה.

נוסף על כל אלה, ישנם עוד יתרונות רבים – דוגמת מיקום הדירה, קרבה לכביש ראשי ולמרכזי קניות, ורמת השקט ברחוב. אך כל אלה, כאמור, מחוץ לשליטתנו. אז אתם בטח שואלים את עצמכם, איך אפשר להעלות את שווי הנכס? ובכן, לא צריך הרבה כדי שתוכלו להפוך את הבית שלכם לאטרקטיבי בהרבה, למשוך לקוחות פוטנציאליים רבים יותר, וכמובן – להעלות את ערכו.

 

העלאת שווי הנכס

באופן די מצחיק, אחת הסיבות המרכזיות לכך שאנשים משפצים את הבית שלהם, היא העזיבה שלהם. על פניו, נשמע הרבה יותר הגיוני לשפץ את הבית כשגרים בו – ובכך ליהנות מבית נעים יותר. אך לא כך עובד העולם, ואנשים נוהגים לשפץ את ביתם  בכדי להעלות את שווי הנכס.

שיפוץ הוא בדרך כלל דבר פנימי – אך טוב לדעת שישנם גם שיפוצים חיצוניים. כך תוכלו להחליף את הפסיפס העתיק בשיש אלגנטי, לשפץ ולאבטח את המרפסות ולשדרג את הכניסה לבניין. ובנוגע לשיפוץ פנימי, ובכן, שיפוץ הבית הוא אכן הדרך הקלאסית להעלות את ערך הדירה. אך הבעיה הגדולה עם שיפוץ היא שאין לו גבול – הוא יכול להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים, מה שיגרום לכך שבסופו של דבר הוא לא ישתלם לכם.

אז מה ניתן לעשות בכדי להעלות את ערך הדירה, אך לא להיכנס לגלגל השיפוצים? טיפול בחשמל הבית! החלפת השקעים הישנים בחדשים, התקנת מתגים חכמים ושדרוג גופי התאורה לגופים אלגנטיים. תתפלאו מה כל אלה יכולים לעשות לרושם הראשוני של הקונים הפוטנציאליים – ולשווי הנכס. במידה ואתם זקוקים להמלצה לחשמלאי מוסמך 24 שעות שיוכל לבצע את העבודה, פנו לחשמל וולט.

 

תיקון שקעה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עניבה צבעונית
כללי
מה החשיבות של לבוש הגון בפגישת עסקים

כדי שפגישת עסקים תגיע לתוצאות האופטימליות ביותר ותישא פרי, ישנן דקויות שונות שחשוב לעמוד עליהן. אחת מהן היא חשיבות הלבוש ההגון. המאמר יפרט מדוע זה חשוב   הראה לי את

איך מתכננים לשפץ ולהשביח את הנכס?

שיפוץ ושיפור נכס יכול להיות מאמץ מרגש ומתגמל שיעלה משמעותית את ערך הנכס שלנו. יחד עם זאת, ללא תכנון נכון, זה יכול להפוך במהירות למהלך יקר שישאב מאיתנו אנרגיות מיותרות