חמישה טיפים לשמירה על מים נקיים בבריכה בחצר ומהן העלויות לכך

אם רכשתם לאחרונה בריכה ביתית לחצר שלכם, כזאת שתקרר אתכם ותעניק לכם רגעים טובים ויפים בקיץ החם, אתם בטח שואלים את עצמכם איך לשמור על המים בבריכה נקיים וצלולים. מעבר לכך שלא נעים להיכנס למים שמלאים בעלים, חרקים ושאר ירקות, יש לכך גם השלכות בריאותיות ולכן חשוב מאוד להקפיד על ניקיון המים. ריכזנו לכם כמה טיפים מנצחים לשמירה על הניקיון.

 

טיפ מספר 1 – כיסוי לבריכה

הטיפ אולי הבסיסי והפשוט ביותר שיעזור לכם למנוע כניסה של לכלוך לתוך המים. כיסוי בריכה שפרוש לכל אורכה של הבריכה שלכם יגן עליה מלכלוכים ועצמים זרים ובנוסף, יתן לכם שקט נפשי בכך שיקשה על הילדים שלכם להיכנס לבריכה ללא השגחה. טווח המחירים משתנה בהתאם לגודל של הבריכה, לחומר של הכיסוי ולחברה ממנה מזמינים והמחירים נעים בין 100-3,000 שקלים.

 

טיפ מספר 2 – כלור

ריח של כלור מקושר לרבים מאיתנו לבריכה ומעלה לנו ישר זכרונות משם. הכלור מנקה את המים בבריכה ועוזר לכך שלא יתפשטו נגיפים ומחלות אחרות בין מתרחצי הבריכה. חשוב לשים לב לכמות הכלור שיש לשים בכל בריכה. הכמות נקבעת על פי גודלה של הבריכה ולרוב הכמות המומלצת תהיה רשומה על אריזת הבריכה. ישנן גם ערכות שבודקות את תקינות רמת הכלור והחומציות במים. חשוב להיות מדויקים מכיוון שרמה נמוכה יכולה להוביל למים ירוקים ורמה גבוהה אינה בריאה לגוף האדם. גם כאן טווח המחירים משתנה, בהתאם לכמות החומר שתקנו ולאיכות החברה. המחירים נעים בין 50-600 שקלים.

 

טיפ מספר 3 – סקימר לבריכה

תפקידו של הסקימר הוא ללכוד לכלוך שצף בבריכה. את הסקימר ממקמים בדופן של הבריכה ומשם הוא שואב את כל הלכלוכים. ישנם סקימרים המיועדים לבריכות ניידות ומתנפחות אך ישנם גם סקימרים המיועדים לבריכת בטון. אם אתם מתכננים לבנות בריכת בטון בביתכם, שימו לב שאתם משאירים מקום ייעודי בבריכה לסקימר שלכם. הסקימר מפחית משמעותית את הצורך לנקות את הבריכה. טווח המחירים הוא בין 100-2000 שקלים.

 

טיפ מספר 4 – מסנן / פילטר

כאשר קונים בריכה, מומלץ באותה הזדמנות גם להשקיע במסנן איכותי. המסנן הוא אחד מהפתרונות היעילים והחשובים ביותר לניקיון של המים בבריכה שלכם. חשוב להפעיל את המסנן על פי הוראות הייצרן ולכן לפני שאתם רוכשים תבינו בדיוק מה ההמלצה. ניתן גם להתקין שעון אוטומטי שמפעיל לבד את המסנן בשעות שתגדירו לו. המחירים של המסננים נעין בין 300 שקלים ומטפסים עד 3,000 שקלים.

 

טיפ מספר 5 – רשת

גם אחרי כל הטיפים האלו, יכולים להצטבר לכלוכים שלא יצאו. לכן תמיד כדאי להחזיק רשת ניקיון לשלוף את הלכלוך והמחיר גם לא יקר – עד 60 שקלים. הבריכה הביתית היא בחירה מצויינת שתעניק לכם ולמשפחתכם אינספור חוויות משותפות, אבל חשוב גם להקפיד לנקות אותה כמו שצריך כדי לשמור עליה ועליכם.

בריכה נקייה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קניית נכס
נדל"ן
דירה להשקעה – מה התהליך לפני בחירתה

כיום עולם ההשקעות הוא עולם מוזר וזאת מכיוון שהריבית בשוק היא אפסית. כך אפשר לראות כי השקעה בבנק היא לא כדאית וזה לא האפיק היחיד שלא כדאי להשקיע בו. גם

דִירָה
כללי
4 דברים שחשוב לעשות לפני קניית דירה

שוק הנדל"ן בישראל לוהט, מחירי הדיור רק עולים, ולא נראה שמתישהו הם ייעצרו, שלא לדבר על ירדו. לכן אין פלא, שבנסיבות האלה כל מי שיכול להרשות לעצמו לקנות דירה ומוצא