השקעת נדל"ן בארה"ב בשנת 2021

שנת 2021 מאופיינת בתחושה כי הקורונה מתחילה להיות מאחורינו מה שאומר כי הגיע הזמן לחזור לעולם ההשקעות ולחפש אפיקים מעניינים. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על השקעת נדל"ן בארצות הברית.

תקופת הקורונה גרמה לכל העולם לטלטלה כמעט בכל תחום שהוא, החל מתחום החינוך וכמובן שגם בתחום הפיננסיים והנדל"ן. בעוד רבים משכו את ההשקעות שלהם החוצה במהלך הקורונה, רבים דווקא בוחרים להיכנס בשנת 2021 לעולם השקעות הנדל"ן ובייחוד – השקעת נדל"ן בארה"ב.

 

הדשא של השכן ירוק יותר – מחירים נמוכים

בעוד ישראל מאופיינת במחירי נדל"ן גבוהים מאוד, בארצות הברית מחיר הנכסים דווקא נמוך מאוד, במיוחד לאחר המשבר הכלכלי הענק שפקד אותה בשנת 2008 אמנם הקורונה דווקא גרמה לעלייה במחירים, אך עדיין משתלם שם יותר מאשר בישראל.

גם מחירי הקרקעות שם (לצורך החזקה בקרקע או בנייה עצמית) נמוכים משמעותית לעומת ישראל. כל אלו מאפשרים להשקיע בנדל"ן בסכום יחסית נמוך אך לקבל נכס גדול בהרבה ממה שהייתם מקבלים בישראל.

 

חוקרים את הנכס

לא בטוח כי בעבור כל השקעת נדל"ן בשנת 2021 בארצות הברית גם תוכלו להגיע לראות את הנכס בעיניים שלכם ועל כן נדרש מחקר מעמיק טרם הקנייה שלו לצורכי השקעה.

  1. הביקוש באזור – בדקו האם יש ביקוש לדירות להשכרה באזור וגם כמה צפויים לשלם לכם הדיירים שישכרו אותה. לא כל אזור כדאי להשקעה למרות שהמחירים יכולים להיות זולים.
  2. תשואה באזור – עוד נתון מעניין שכדאי לבדוק הוא התשואה, האם הנכס צפוי להוליד רווחים נאים במכירתו בהתאם לשאר העסקאות שבוצעו בשוק, או דווקא מדובר באזור שלא כל כך תשתלם כל הבירוקרטיה עד רכישתו.
  3. מידע נוסף – כל מידע שתצליחו להשיג על המיקום, האזור, הביקוש והנכס יכול לסייע לכם לעשות החלטה נכונה ומיטבית.

 

מיסים וחוקי מקרקעין

גם אם אתם שולטים בתחום הנדל"ן בישראל אין זה מצביע קשר ישיר על היכרות עם עולם הנדל"ן בארצות הברית. טרם הקנייה בדקו לעומק כמה מיסים תשלמו בעבור הקנייה, בתור ישראלים ובתור רוכשים בחו"ל.

זאת נכון גם בעבור חוקי הבנייה והנדל"ן שיש בארצות הברית, במיוחד אם הכוונה שלכם לקנות קרקע לבנייה ולאו דווקא דירה מוכנה מקבלן או יד שנייה.

ארצות הברית נחשבת שמקום טוב להשקעות נדל"ן בעיקר לאור המחירים הנמוכים שקיימים באזור מאז המשבר הכלכלי הגדול שפקד אותה ב-2008.

אם ההשקעה שם אכן מושכת אתכם, חשוב שתחקרו קודם את האזור ואת הנכס המבוקש, במקביל ללמידה מעמיקה של החוקים והמסים שיטילו עליכם כחלק מקניית נכס להשקעה שם.

לחילופין, תוכלו להתייעץ עם איש מקצוע אשר יעשה הרבה מהעבודה בשבילכם, עם הידע שלהם והרצון שלכם תוכלו להגיע להשקעה בחו"ל כמו שתמיד רציתם.

בית מושקע בראה"ב

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
השקעה כלכלית
נדל"ן
למה לקנות דירות באלפי מנשה ב-2021

אלפי מנשה הוא ישוב עירוני קהילתי, הנמצא כ-7 ק״מ מזרחית לכפר סבא. אלפי מנשה הוקם ב-1983 ומגזר האוכלוסייה הוא יהודי. אלפי מנשה ממוקמת באחת מנקודות התצפית המרהיבות ביותר באזור. ניתן

קופת חיסכון
הלוואות
איזו הלוואה כדאי לקחת למימון פרויקט נדל"ן?

תרשו לנו לעניין אתכם בשני נתונים מרתקים: 1.רכישת דירה היא העסקה הכלכלית הגדולה ביותר של משפחה ממוצעת. 2.דירה היא הנכס העיקרי ביותר של משפחה ממוצעת: דירה ממוצעת מוערכת ב-1.6-1.8 מיליון

בית
משכנתא
החשיבות של ייעוץ משכנתאות

הגעתם למסקנה שכדי לקנות את דירת החלומות שלכם, או דירה שדומה לה, אתם לא באמת יכולים להסתמך רק על ההון העצמי שצברתם? ברור לכם, עמוק בפנים, שללא משכנתא מהבנק זה

פציעה בחול
ביטוחים
במקרה של פציעה בחו"ל – מה לעשות?

פציעות יכולות לקרות בכל עת, והן יכולות להיות מלחיצות במיוחד כשאתם נמצאים בחו"ל. בין אם אתם נוסעים לחופשה, נסיעת עסקים או כל סיבה אחרת, חשוב לדעת מה לעשות במקרה של