השקעות בנדל"ן בגרמניה – למה הרבה בוחרים בעיר קייל

השקעות בנדל״ן נחשבות כבעלות תשואות נמוכות יחסית אך בסיכון נמוך יחסית גם כן, עם אפשרויות מגוונות.

במאמר זה נסקור את אפשרויות ההשקעה בנדל״ן בגרמניה, בדגש על האטרקטיביות של העיר קייל, וכיצד נוכל לעשות זאת

 

כלכלה יציבה

גרמניה נחשבת למדינה בעלת הכלכלה החזקה והיציבה ביותר באירופה, ומהמובילות בעולם. לאורך השנים, גרמניה מוכיחה את יציבותה הכלכלית במשברים כלכליים כלל עולמיים, כדוגמת המשבר הכלכלי בשנת 2008, בו התמודדה היטב.

המשמעות של עובדה זו בכל הנוגע להשקעת נדל״ן הוא שזה הופך אותה לבעלת סיכון נמוך בהשקעה, ביחס למדינות רבות אחרות. אם הכלכלה נשארת יציבה לאורך שנים, ואינה מושפעת לרעה מתהליכים כלל עולמיים, מחירי הדיור ישארו בהתאם.

 

תשואות גבוהות

ממשלת גרמניה מפקחת ומבקרת את שוק הנדל״ן בגרמניה, מתוך רצון לאפשר לאזרחיה אורח חיים נאות. בשל פיקוח זה, מחירי הדירות כעת נמוכים ונגישים יחסית, מה שעשוי להביא לתשואות גבוהות במידה ומשכירים נכס.

על אף האמור מעלה, קיימת מגמה מתמדת של עליית מחירים בגרמניה, ובעיקר בברלין מזה כעשור. מגמה זו צפויה להימשך ולהתפשט גם לערים הקטנות יותר, ושוק הנדל״ן ישגשג.

 

העיר קיל

באם דובר על ערים קטנות בעלות פוטנציאל תשואתי, יש לשים על המוקד את העיר קיל. מה הופך אותה לאטרקטיבית בעיניי משקיעים?

קיל היא בירת מחוז שלזוויג הולשטיין, והיא מונה כ – 250,000 תושבים. פועלים בה תאגידי ענק המחזיקים במשרדים ומטות המפעילים את שוק העבודה, כמו גם שלוש אוניברסיטאות בהן רשומים כ – 35,000 סטודנטים כיום.

עד כה, קיל לא מיצתה את פוטנציאל שוק הנדל״ן שלה, אך צפויות להיבנות בה כ – 8,000 דירות עד שנת 2029. עובדה זו עשויה לתמוך בעליית המחירים הצפויה, בבחירה של משקיעים רבים בעיר קיל, ובפוטנציאל העתידי של שוק הנדל״ן בה.

 

אתם לא לבד

השקעה בנדל״ן באופן עצמאי אינה עניין של מה בכך, ולרוב כדי לייעל את התהליך ואת התשואות, מוטב יהיה להיוועץ באנשי מקצוע. להיעזרות באנשי מקצוע יתרונות רבים, כמו גישה לפרויקטים בהיקף גדול, שטרם נבנו, או שכבר מאוכלסים.

קבוצת inspiration בעלת 12 שנות ניסיון באחזקת נכסים המניבים פוטנציאל, ואלו שטרם הגיעו לכך. הקבוצה ביצעה נכון ליום זה עסקאות בכ – 500 מיליון יורו, ומחזיקה בנכסים בשווי של עד 200 מיליון יורו.

ניסיונה הרב של הקבוצה מסייע לה בהשבחת נכסים, וניהול פרויקטים. האדם הפרטי כמעט ואינו מסוגל להגיע לבד, שלא בשיתוף עם יזם מנוסה ומקצועי, להזדמנויות השקעה מאין אלו.

 

לסיכום

במאמר זה דנו על אפשרויות ההשקעה השונות בגרמניה, על יתרונות העיר קיל, וכיצד מומלץ לעשות זאת. אנו מקווים שתדעו להיוועץ במידע שניתן לכם במאמר זה כדי להחליט את ההחלטות הכלכליות הטובות ביותר עבורכם. בהצלחה!

מטבעות ובית

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מדד החזר חודשי
משכנתאות
משכנתא לדירה ראשונה – מה צריך לבדוק

משכנתא לדירה ראשונה – מה צריך לבדוק משכנתא לדירה ראשונה ניתן לקבל באמצעות סבסוד של המדינה ובאמצעות הלוואה מהבנק למשכנתאות. המאמר יפרט כל מה שצריך לבדוק לפני לקיחת המשכנתא.  

מתנות יודאיקה
כללי
5 רעיונות למתנות יודאיקה מקוריות לכל המשפחה

יודאיקה היא שם כולל שניתן לכל החפצים שקשורים ליהדות ולדת היהודית. חפצי יודאיקה נמצאים בשימוש של העם היהודי כבר מעל לאלפיים שנה, וגם כיום אנשים רבים משתמשים בפרטי יודאיקה רבים