השקעה במחסנים לוגיסטיים – מה היתרונות

אם הזמנתם חבילה באינטרנט, וקיבלתם אותה כעבור מספר ימים בודדים בלבד, דעו כי הדבר התאפשר בזכות מרכזים לוגיסטיים מתקדמים.

מהו מרכז לוגיסטי והאם נכון להשקיע בסוג נדל"ן זה?

 

מהו מרכז לוגיסטי?

מרכז לוגיסטי, או בקיצור מר"לוג, הינו מקום לאחסון ציוד וסחורה, אך לא רק. אם בעבר מחסנים היו רק מקום לאחסן את הסחורה, מרכזים לוגיסטים כיום מהווים את כלל המערך מרגע הגעתה של הסחורה ועד שליחתה לבית הלקוח. באמצעות מערכות מחשוב שלא היו קיימות בעבר, מתפעלים עובדי המרכז את רשימות המלאי, את הזמנות הציוד, את ליקוט הסחורה לפי הזמנת הלקוח ואת שליחתה הלאה.

 

למה כדאי להשקיע במרכזים לוגיסטיים?

היעילות של המרכזים הלוגיסטיים היוותה הן מענה על מערך ההזמנות האינטרנטיות המתגבר, והן מצד שני גרמה לכך שאנשים רבים יוסיפו ויזמינו מהאינטרנט, לאור זמני ההגעה המהירים. מדובר בענף מתפתח, בעיקר לאור הופעת וירוס הקורונה אשר גרם לאנשים למעט לצאת מהבית למרכזי קנייה המוניים ולהעדיף הזמנות באינטרנט, ולכן יהווה השקעה נכונה בתנאים מסוימים.

 

תשואה גבוהה

ענף הנדל"ן המסחרי מספק בדרך כלל תשואה גבוהה יותר מהנדל"ן למגורים, כאשר מדובר בכמה אחוזי תשואה נוספים. כאשר מדובר בנדל"ן מסחרי של מרכזים לוגיסטיים, מדובר בתשואה גבוהה בענף יציב שילך ויוסיף להתפתח ולהיות הדבר הכי משתלם להשקיע בו, גם בעוד שנים.

 

השקעה יציבה

על אף שגם נדל"ן למגורים זוהי השקעה משתלמת, בנדל"ן למגורים מדובר בחוזי שכירות קצרים והרבה כאב ראש למשכיר. בנדל"ן מסחרי, ובמרכזים לוגיסטיים בפרט, מדובר בחוזי שכירות ארוכים ויציבים. השוכר משקיע בארגון המרכז לפי צרכיו ומאפסן את הסחורה שלו, ולא בקלות יקפל הכל ויעזוב, כך שאתם יכולים להיות רגועים לגבי התפוקה הכלכלית של ההשקעה שלכם לשנים הקרובות.

 

אפשרות לקבוצת רכישה

גם אם אינכם יכולים להרשות לעצמכם לרכוש מרלוג באופן עצמאי, תוכלו להצטרף לקבוצת רכישה של מרלוג, כך שיהיו ברשותכם כמה מטר מרובע שתוכלו להרשות לעצמכם ובהתאם למגבלות קבוצת הרכישה. אפשרות זאת מגדילה את הסיכויים של משקיעים שונים להצטרף לתחום המרכזים הלוגיסטיים. בשביל לקבל את כל המידע ולבצע רכישה חכמה מומלץ להיעזר באיש מקצוע אשר מעורה בשוק הנדל"ן המסחרי, ויכוון אתכם לרכישה פי הנתונים האישיים שלכם.

 

לסיכום

השקעה במרכזים לוגיסטים הפכה בשנים האחרונות לדבר משתלם וכלכלי מאוד. התפתחות הרכישה האינטרנטית גרמה לעלייה בביקוש למרכזים לוגיסטיים, ומהכיוון שאליו צועד העולם, ככל הנראה גם תישאר כזו. היתרונות בהשקעה במחסנים לוגיסטיים רבים, והמרכזיים שבהם הם החשובים: תשואה גבוהה, יציבות בהכנסה מהשקעה, ואפשרות להשקעה בסכומים קטנים יותר. אם ברצונכם לעשות צעד זה, ולהצטרף למשקיעים רבים שכבר נמצאים בתחום, מומלץ לפנות למתווך נדל"ן, על מנת לקבל הכוונה וייעוץ, שכן בחירת מרכז לוגיסטי מניב דורשת היכרות עם התחום.

 

מתחם להשכרה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מיסים
מיסים
שהייתם בחל״ת? כך תחשבו את החזר מס

תקופת הקורונה הביאה איתה הרבה שינויים ומושגים חדשים. אחד מהמושגים שנשמע הכי הרבה הוא המושג ״חל״ת״. עובדים ומעסיקים, גם באופן כללי, רשאים להגיע ביניהם להסכמה בנוגע ליציאה של העובד לחל״ת,

יד מבנה מבוטח
משכנתאות
מחזור משכנתא

בשנים האחרונות מחזור הפך להיות חלק אינטגרלי מהחיים שלנו. אך בעוד מחזור בקבוקים, ניירות וקופסאות הוא לא קונספט שמעורר בלבול מיותר למה למעשה מתכוונים אותם אנשים אשר מדברים על מחזור

מסמך
טיפים פיננסים
כתיבת קורות חיים לחיילים משוחררים

אם הרגע השתחררתם מהצבא, כנראה שהמושג קורות חיים היה זר לכם במשך זמן רב. עכשיו כשסיימתם עם שירות החובה למדינה, הגיע הזמן למצוא עבודה משלכם שתתאים לכם. בואו ללמוד איך