הר הביטוח – כי הגיע הזמן שתדעו על מה אתם משלמים!

אתם בטוחים שאתם שולטים במאה אחוז בחיים הכלכליים שלכם? נדמה לכם שאתם יודעים על מה אתם משלמים? איזה ביטוחים יש לכם? ואיזה תכניות חיסכון אתם מנהלים? האמת היא, שלמרות הרצון הטוב, רוב האנשים לא באמת יודעים לענות על כל השאלות האלה. לאורך השנים סוכני הביטוח משכנעים אותנו לעשות עוד ועוד ביטוחים, מה שמוביל לכך שבסופו של דבר יש לנו בלגאן אחד גדול. יתרה מכך, לא אחת קורה שאנחנו משלמים בדיוק על אותם סעיפים בצורה כפולה בכמה מוצרי ביטוח שונים, אז למה שלא תעשו סדר בדברים? אפילו אם המצב הכלכלי שלכם נהדר ואתם לא צריכים לדאוג לכסף, זה עדיין לא אומר שכדאי לכם לשלם על ביטוחים כפולים לאורך השנה. לכן, אם קיימת כבר יוזמה שעונה לשם הר הביטוח ובעזרתה אתם יכולים לבדוק כמה דברים לעומק, מדוע שלא תעשו זאת?

https://www.youtube.com/watch?v=8NX8lgOByrc

האם אתם משלמים סכום גבוה מידי על הביטוח שלכם?

עוד תופעה שתמיד חוזרת על עצמה היא המצב שבו אנחנו משלמים על ביטוח מסוים לאורך השנה, סבורים שהמחיר שאנחנו משלמים אינו מהגבוהים ביותר בשוק, אך בפועל זה לא נכון. אומנם זה טבעי שלא בכל חודש מחדש נעשה השוואת מחירים לגבי מוצרי ביטוח שונים, אך פעם בכמה זמן זה בהחלט משהו שכדאי להשקיע בו. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם לא משלמים סכומים מופקעים על הביטוח שלכם, אתם צודקים והיום גם יש דרך לעשות זאת. הר הביטוח יוכל להשוות בין לא מעט ביטוחים קיימים שיש לכם ובין אופציות שונות שקיימות היום בשוק, ואין ספק שבצורה כזאת תוכלו לחסוך לא מעט כסף. לכן שווה לפנות אל הגוף הזה כמה שיותר מהר, כי מה פתאום שתמשיכו "לזרוק" כל כך הרבה כסף בחודש על ביטוחים מיותרים?

האם יש חסכונות שמחכים לכם?

לבסוף, עוד סיבה טובה לפנות אל הר הביטוח, זו העובדה שאולי מחכים לכם חסכונות שההורים שלכם עשו ושכעת אתם יכולים לרשת. חברות ביטוח רבות מציעות מוצרי חיסכון ללקוחות שלהן ולכן טבעי שגם ההורים שלכם, כמו רבים אחרים, השתכנעו לעשות זאת בזמנו. מה שכן, אחרי שאנשים נפטרים, חברות הביטוח בדרך כלל לא ממש מחפשות את היורשים כדי ליידע אותם לגבי אותם חסכונות שכעת שייכים להם. לכן, אם הר הביטוח יעשה עבורכם את הבירור הזה, תוכלו לדעת לאיפה לפנות ואיזה חיסכון לדרוש. אומנם אולי תגלו שזה לא מדויק ושלהורים שלכם לא היה שום חיסכון סודי עבורכם, אך אין לכם מה להפסיד את תעשו את הבירור. הגיע הזמן שכולנו ניקח את האחריות לידיים, נברר כמה אנחנו משלמים לחברות הביטוח ועל מה בדיוק, כי אין טעם לשלם בצורה כפולה או לטפח חסכונות שאנחנו לא יודעים עליהם.

לאתר הרשמי של הר הביטוח הפרטי לחצו כאן

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
התייעצות עם משכנתא
משכנתאות
מה הן השאלות שחשוב לשאול בעת ייעוץ משכנתא?

עומדים לפני רכישת דירה? זהו שלב מרגש מאוד, אבל חשוב לא לשכוח מהם הדברים החשובים שאתם צריכים לעשות בדרך. ייעוץ משכנתאות הוא שלב מכריע בכל תהליך של רכישת דירה. דבר

בית ושטר
נדל"ן
מחפש דירה זמנית? ככה תעשה את זה בסטייל

לאחרונה רבים מוצאים את עצמם תרים אחר פתרונות דיור זמניים. ראוי לציין כי מדובר בפתרונות דיור ברמה גבוהה, כזו שתאפשר לכל אחד להרגיש בבית במקום הזמני. יצאנו לבדוק איזה היצע