כיצד מוודאים שקיבלנו את כל המסמכים הדרושים לרכישת ביטוח חיים?

ביטוח חיים הוא פוליסה מורכבת ובעלת כמה סעיפים וכמו כן נדרשים גם מספר רב של טפסים שיש להגיש בצורה. רבים מאיתנו מתייעצים במכרים שלנו הבקיעים בנושא או שוכרים שירות של איש מקצוע שיעזור לנו. בכל אופן, חשוב להכיר ולדעת את השלבים הדרושים ובכך לוודא שאיננו מפספסים אף מסמך.

במצבים כאלה כאשר אנחנו פועלים מול חברות גדולות העוסקות במהלכים מורכבים כאלה של ביטוח חשוב מאוד שנכיר את העבודה הנדרשת וזאת בכדי לשמור על האינטרסים שלנו ולוודא את התנאים הטובים ביותר עבורנו. במאמר זה תוכלו למצוא את כל השלבים הדרושים לכם.

 

ראשית, מהו ביטוח חיים ?

ביטוח חיים הינו הסכם ביטוח בין חברות הבריאות למבוטח. ההסכם מקנה הטבה כספית במקרה של פגיעה בגוף ולרוב בעיקר במקרים של מוות. הסכום הכספי מוקנה בתשלום חודשי או בתשלום חד – פעמי. בתמורה לביטוח, כמובן, משלם המבוטח פרמיה חד – פעמית או תקופתית. למעשה, מגיע הביטוח להגן על המבוטח בפני הסיכון של איבוד הכושר להתפרנס בעצמו וזאת גם למעשה מהווה תמיכה כלכלית למשפחתו במקרה של מוות.

 

אלו סוגי ביטוחי חיים קיימים בשוק ?

  • פוליסת ריסק – פוליסה שבה התשלום מהווה תמיכה במקרה של מוות או נכות, ללא מרכיב של חיסכון. פוליסה זו אינה מווה תמיכה לעת זקנה.
  • פוליסת חסכון – פוליסה שבה התשלום מהווה חסכון בלבד, ללא התייחסות לסיכוני מוות או נכות. ולכן במקרים של מוות או נכות מקבל המובטח את הסכום שנחסך.
  • ביטוח מעורב – זהו הדגם הנפוץ ביותר. דגש זה מהווה מענה לשלושת הסיכונים: מוות, נכות, זקנה. יש בו מרכיב של ריסק ומרכיב של חסכון.

 

ישנו סוג נוסף הנקרא "ביטוח אריכות חיים", שבו כאשר המבוטח מגיע לגיל פרישה תכנן לחיות מחסכונותיו במשך עשרים שנה.

 

מה השלבים והמסמכים הנדרשים ?

לאחר שערכנו סקר שוק נרחב והכרנו את הגורמים הפועלים חשוב שנבצע בחירה עבורנו. כפי שנאמר, ישנם סוגים רבים של ביטוחים שונים, אך מעבר לשוני שבשירות ישנם גם סעיפים רבים בתוך כל פוליסה שמהווים סיוע שונה בכל תחום. כעת, עליכם לבחור את חברת הביטוח שתרצו לעבוד איתה.

כל חברה מקנה שירות שונה ופועלת בדרכים שונות ולכן גם המסמכים שתצטרכו להגיש לעיתים יתאפיינו אחרת מחברה לחברה. מומלץ בשלב זה להיעזר או ביועץ המבין בתחום או לחילופין לבחור בחברה בעלת שירותי תמיכה וסיוע נרחבים שיעזרו לכם לא לפספס אף שלב.

ניתן לעבור את התהליך הזה באופן עצמאי אך יועץ טוב יעזור לכם לוודא שלא פספסתם אף סעיף ואף מסמך. מעבר לכך, הכי חשוב שתחקרו ותכירו טוב את הנושא גם בעצמכם כדי שתישארו עם היד על הדופק ותקבלו את השירות הטוב ביותר. עזרה נוספת תקבלו אצל – אבנר ביטוח בריאות.

מכונית מתנגשת בבחורה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מטבעות ושעון
הלוואות
3 סוגי הלוואות ללא אישור הבנק

הגבלה של חשבון בנק, הוא מצב שהו אנשים נקלעים למצבים שאינם יכולים לעמוד בהתחייבות שלהם. לעיתים יש מקרים שאנשים מסוימים מנהלים את חשבון הבנק שלהם ואת חשבון הצ׳קים שלהם בצורה

משכנתא לפושט רגל
משכנתאות
משכנתא לפושטי רגל – מדריך מקיף

פשיטת רגל היא הליך משפטי, המאפשר לאדם או חברה לפרוע את חובותיהם באמצעות תוכנית תשלומים מאושרת על ידי בית המשפט. פשיטת רגל יכולה להיות אירוע מטלטל בחייו של אדם, ויש

איך מחליטים על גובה החזר ההלוואה?

ההחזר ההלוואה תלוי בכמה גורמים, ראשית לכמה חודשים אתם מעוניינים לחלק את ההלוואה, כאמור, ככל שמשך ההלוואה יתארך סכום ההחזר החודשי יקטן. פריסת הלוואה לתקופה ארוכה אמנם מאפשרת גמישות של