הכל על הפקת תלושי שכר

כדי להפיק תלוש משכורת יש צורך בידע מקצועי בחשבות שכר. בעלי עסקים רבים מעסיקים לצורך כך מנהל חשבונות ובסופו של דבר הם משלמים מחיר יקר מידי. ניתן להפיק תלושים באמצעות לשכת שכר חיצונית ומקצועית. כאן ריכזנו את המידע שכדאי לכל עסק המעסיק עובדים להכיר. כי להפקת תלושי שכר יש מספר דרכים. בואו נתחיל.

 

מעסיקים חשב שכר

כל עסק מצריך מנהל חשבונות וכמו שפעם היה מקובל, הרבה עסקים ממשיכים בזה עד היום, הם מעסיקים את מנהל החשבונות שהוא גם חשב השכר כעובד העסק מן המניין. מדובר באופציה יקרה ופחות ריווחית. בפרט כאשר ניתן למצוא דרכים חלופיות משתלמות יותר להפקת תלושי שכר.

הרי כאשר מעסיקים עובד משלמים לו משכורת לפי הותק והמקצועיות שרכש. כאשר מדובר במעסיק שאין לו אפשרות לשלם משכורת מכובדת, הוא מוצא את עצמו מסתפק בשירותי מקצוע בינוניים ומטה. וחבל על כך.

הפקת תלושי שכר לחברות

הפקת תלושי שכר במיקור חוץ

ניתן להפיק תלושי שכר על ידי חברה חיצונית המציעה הפקת תלושי שכר לחברות ושירותי הנהלת חשבונות לבעלי עסקים. כך בעל העסק משלם לפי תלושים ושירות שהוא מקבל. הוא לא צריך לשלם משכורת למנהל החשבונות וכך זול לו יותר להפיק את תלושי השכר. הוא נהנה גם ממחיר זול יותר וגם משירות מקצועי יותר. לשכת שכר במיקור חוץ מציעה שירות גם לעסקים קטנים וגם לעסקים בינוניים.

 

תוכנות להפקת תלושי משכורת

ישנן תוכנות דרכן בעלות סמלית בעל העסק מקבל גישה, מזין את נתוני השכר וכך מופקים תלושי שכר. חשוב לציין כי שימוש בתוכנה לא פוטר מבעל העסק את הצורך במנהל חשבונות וכך הרבה בעלי עסקים נותנים למנהל החשבונות לעשות זאת.

בחיפוש אחר תוכנה כזו חשוב לוודא שהתוכנה תהיה דווקא של חברה המציעה שירותי תמיכה וסיוע. מעסיקים רבים שמחים שמצאו דרך להפקת תלושי שכר בזול, ורק לאחר שימוש הם מגלים שהם מבזבזים זמן רב מידי על השימוש בתוכנה.

הפקת תלושי שכר לחברות

הפקת תלושי שכר מחייבת דיוק

אף עוד לא שמח לגלות טעות בחישוב המשכורת שלו… טעויות חוזרות ונשנות בתלושי השכר של העובדים יוצרות מרמור וחבל. מעסיק ששילם משכורת לא נכונה לעובד, עלול להיתבע על ידי העובד. הכנת התלושים מחייבת דיוק מקסימלי. בכל עסק חייב שיהיה מישהו אליו העובדים יכולים לפנות בנושא השכר שלהם. לשכת שכר במיקור חוץ מעניקה ליווי מקצועי לאורך כל הדרך ולכן היא מתאימה למרבית העסקים בישראל.

 

לסיכום

כדי להפיק תלושי שכר ניתן להעסיק חשב שכר כמו עוד עובד, אך העלויות הן יקרות ואופציה משתלמת יותר היא דווקא לפנות אל לשכת שכר חיצונית המציעה שירותי הנהלת חשבונות לבעלי עסקים וחברות. הפקת תלושי שכר דרך לשכת שכר חיצונית היא זולה יותר ומשתלמת מבחינת מחיר ומקצועיות.

הפקת תלושי שכר לחברות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הכל על הוצאת היתר בנייה
עריכת דין
הכל על הוצאת היתר בנייה

מגפת הקורונה השפיע באופן נרחב על ישראל, כמו על כל שאר העולם. אחת ההשפעות המרכזיות היא שינויים בהרגלי הצריכה של הישראלי הממוצע. אם האדם הממוצע היה חוסך כמה עשרות אלפי

משכנתא לרווקים ראשית
כללי
משכנתא לרווקים – האם התנאים טובים?

כל אחד במדינה שלנו חולם על היום שבו תהיה לו דירה משלו והאמת היא, שלא כולנו זוכים להגשים את החלום הזה. יש מי שהבעיה שלו היא ההון העצמי הראשוני ואילו

הריסה ובנייה
טיפים פיננסים
תמ"א 38\2 – כל מה שצריך לדעת

תמ"א 38 – או בשמה המלא, תכנית מתאר ארצית, הינה תכנית ממשלתית שנכנסה לתוקף בשנת 2005, ומטרתה הייתה חיזוק מבנים ישנים מפני נזקים שעלולים להיגרם מרעידות אדמה. 5 שנים לאחר