הכירו את מתחם האלף בראשון לציון!

גם אתם שואלים את עצמכם מהו מתחם האלף? אתם לא לבד. מתחם האלף בראשון לציון הוא אחד מהפרויקטים הגדולים והמדוברים ביותר בקרב העוסקים בנדל"ן בארץ בשנים האחרונות. מתחם האלף, שהקמתו נשלמת בימים אלה, צפוי להיות ממתחמי העסקים הגדולים במדינה.

המתחם מציע מגורים, תעסוקה, מלונאות, מסחר, ונמצא בסמוך לראשון לציון, במיקום נדיר וחד פעמי בין נתיבי איילון לחוף הים. ייחודו של המתחם הוא מידותיו העצומות, יותר מ1500 מטר רבוע. זהו המתחם העסקי המשמעותי ביותר בארץ כיום, המציע עירוב שימושים שיוצר סביבה שוקקת, צעירה ומלאת הזדמנויות.

המתחם צפוי להוות, למעשה, מעין עיר נוספת הצמודה לראשון לציון מצד מערב. ראשון לציון היא אחת הערים הגדולות והמתפתחות ביותר בארץ, וזאת בזכות המיקום הגיאוגרפי המצוין שלה והשירותים העירוניים האיכותיים. במתחם האלף צפויות להיבנות אלפי דירות מגורים בגדלים שונים, המיועדות לאוכלוסייה ברמה גבוהה, וכן בית דיור מוגן לתושבים וותיקים שמעוניינים להזדקן בנוחות ובכבוד.

מעבר לדירות מגורים בתמהיל מגוון, וכן פארקים ושטחים ירוקים רחבי ידיים, צפויים להיבנות במתחם האלף מגדלי משרדים שיאוכלסו בחברות הגדולות ביותר במשק הישראלי. כבר עכשיו ישנם בנקים, חברות פיננסים, חברות ביטוח ונדל"ן ומשרדי עורכי דין ששכרו קומות משרדים ברחבי המתחם.

גם חברות הייטק בגדלים שונים צפויות להעתיק את מיקומן לאזור, וזאת כדי להנות מהרמה הגבוהה המוצעת במתחם האלף ומהמחירים האטרקטיביים של הנכסים ביחס לתמורה שתתקבל. המתחם פתוח למבקרים, בתיאום מראש מול מנהלת המתחם השייכת לעיריית ראשון לציון.

בניית המתחם, שיווקו והתפעול שלו נעשים בשיתופי פעולה של חברות שונות ומגוונות. חברת נדל"ן נדל"ן כהן פליקס מציעה לכם הזדמנות נדירה – גישה לנכסים בסדרי גודל שונים במתחם האלף בראשון לציון.

כל מי שעוסק בנדלן יודע ששלושת הפרמטרים החשובים ביותר הם – לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן. או בעברית – מיקום. מתחם האלף בראשון לציון התפרסם בזכות המיקום המצוין שלו, וחשוב להבין שאין במרכז הארץ עוד שטחים פנויים בסדרי גודל עצומים כאלה, כך שההזדמנויות שיש כעת במתחם האלף הן חד פעמיות ולא יחזרו על עצמן בעתיד.

המתחם ממוקם, כאמור בראשון לציון במרכז של אזור המרכז השוקק והעמוס. המתחם סמוך לתחנת הרכת משה דיין של רכבת ישראל, מה שהופך אותו לנגיש ונוח לעובדים ולמגיעים מכל רחבי הארץ, ללא עמידה בפקקים בשעות העומס. בנוסף, בסמוך למתחם האלף קיימות ירידות לכביש 1 ולכביש 6 הבינעירוניים, וכן לכביש 20 המוכר יותר כנתיבי איילון.

למתחם צפויים להגיע גם חלק מקווי רשת המטרו הנבנית בימים אלה בגוש דן, וכן תיבנה בו חניה ענקית למבקרים. צפויים לפעול גם אוטובוסים רבים באזור וכן שאטלים פנימיים שיתנו מענה לעובדים, לתושבים ולמבקרים. בסמוך למתחם ממוקם קומפלקס בתי הקולנוע 'יס פלאנט' וכן הסופרלנד המפורסם של ראשון לציון.

נדל"ן

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שוק ההון
השקעות
אילו סגנונות מסחר קיימים בשוק ההון?

בעידן הפיננסי המודרני, שוק ההון מהווה תחום מרתק אשר משפיע על הכלכלה ועל חיי האנשים בישראל וברחבי העולם. מהלך המניות והמטבעות בשוק ההון משקף את התנודות והטרנדים הכלכליים העולמיים. בנוסף,

לחיצת יד
טיפים פיננסים
3 סימנים שהעסק שלך יכול להרוויח יותר

בתור בעלי עסקים, הניהול השוטף של העסק גובה מאיתנו זמן רב, ולא תמיד מאפשר לנו לעצור ולהבין כיצד ניתן לייעל את העסק ולהפוך אותו להיות רווחי יותר. גם אם העסק

פטור ממס הכנסה
מיסים
5 סיבות שיאפשרו לכם לקבל פטור ממס הכנסה

פטורים ממס הכנסה יכולים לספק הקלות כספיות משמעותיות למי שזכאים. נסיבות שונות יכולות להפוך אנשים לזכאים לפטור ממס הכנסה, אבל זה יכול להיות מאתגר לדעת אם אתה זכאי. במאמר זה