הכירו את חברת טרא החברה המומחית להתחדשות עירונית

התחדשות עירונית זו התחדשות שמתרחשת בתוך העיר, וכל מטרתה היא להביא את העיר לידי שינוי חיובי ובטיחותי יותר משהיה. זו יכולה להיות הקמה של פארקים, מיגון של מבנים, הריסת בתים ישנים בכדי להקים בתים חדשים ומודרניים וכדומה. חברת טרא היא אחת החברות המצליחות ביותר בישראל, וכל העבודה שלה היא לתת את השירותים הטובים ביותר ולהגיע להתחדשות משמעותית ביותר.

 

תמ״א 38 – חברת טרא מצוינת בזה

תמ״א 38 זהו מונח המתייחס למבנה בודד, ולא לקבוצת מבנים, שנדרשת הסכמתם של כלל דיירי המבנה (למשל בניין) והתהליך הוא קצר ומהיר, עם אישורים פשוטים יחסית מאחר ומדובר במבנה בודד. לרוב, המטרה שלו הוא לחזק את הבניין ולהוסיף לו עוד נתיבי בטיחות כמו למשל מעלית, שיפוץ חדרי המדרגות ועוד. חברת טרא נותנת מענה בדיוק במקרים שכאלו ועושה זאת במקצועיות רבה ובאופן הבטיחותי והטוב ביותר שניתן לבקש.

 

טרא עושה חתיכת שינוי כשמדובר בפינוי בינוי

אם אתם מעוניינים לשקם מספר בניינים כחלק מתהליך ארוך וגדול מאוד, פינוי בינוי דרך חברת טרא זו בהחלט האופציה הטובה עבורכם. חברת טרא ידועה במקצועיותה הרבה בקידום של פינוי ובינוי, שמשמעותו לקיחת מספר בניינים, להעביר את כל הדיירים למקום מחיה אחר בזמן העבודות על הבניין, ואז לתת להם מקום בבניין החדש והמשופץ שלהם.

פינוי בינוי זו תכנית הריסה של מבנים ישנים, וכתחלופה ייבנו בניינים חדשים העומדים בתקן. לרוב מדובר בבניינים ישנים שנבנו בשנות ה- 90, שכן אחזקתם ובטיחותם עומדת בסימן שאלה.

 

בחברת טרא יש צוות מיומן שחוסך מכם בלאגן

בקישור הבא של חברת טרא https://terra.ltd תוכלו להתרשם ממגוון אנשי המקצוע שנמצאים בחברה וכל אחד עובד עם כישוריו הקשורים למקצוע ובכך מגיעים יחדיו לתוצאה הכי טובה. ישנם בצוות של חברת טרא אדריכלים, עורכי דין, כלכלנים ומהנדסים עם ותק של שנים, אשר יחדיו פועלים בצורה נכונה ומשמעותית, במטרה אחת שהיא לגרום לכם להגיע להחלטה הכי טובה שתעשו בחיים. לא סתם טרא היא חברה מאוד מוכרת ברחבי הארץ, שכן היא מצליחה להגיע להישגים מרשימים מאוד עם אנשים איכותיים ביותר.

 

לחברת טרא שותפים רבים להצלחה

חברת טרא עובדת בשיתוף פעולה עם חברות שונות והיא זוכה לליווי משפטי וליועצי מס גם בשבילה וגם בשבילכם. טרא עובדת בצורה שקופה וישירה עם החברות השונות והיא יודעת להעזר בכל חברה הרמה המירבית ביותר ובכך להצליח היטב בתחומה.

 

התחדשות עירונית – תשפר לכם את איכות החיים

חברת טרא עוסקת בדבר חשוב ומשמעותי בחיים שלנו, והוא איכות החיים שלנו. כשאנו רואים עיר ובה מבנים ישנים ורעועים, ועדיין גרים בהם אנשים – הפנייה לחברת טרא תעשה לכם טוב ותתן להם הצעות מדהימות שלא כדאי לפספס. בשביל איכות חיים גבוהה שווה להשקיע את הכסף, המאמץ והזמן הרב שלנו לטובת זאת.

מבנים רעועים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בדיקת חשבוניות
טיפים פיננסים
המדריך המלא להגשת בקשה לקבלת החזר מס

תושבי ישראל ששילמו מס מעבר לקבוע בחוק זכאים להחזר מס שיעמוד על סך ההפרש בין המס שיש לשלם על פי חוק ובין המס ששולם בפועל. למרות שהמדינה מאפשרת לשכירים ועצמאים

צרור מפתחות
משכנתאות
13 דברים שכדאי לשאול את יועץ המשכנתאות שלכם

עבור המון אנשים רכישת בית היא הגשמת החלום הגדול שלהם, ובכדי להגיע להגשמת החלום הזו לא מעט מאיתנו נזדקק למשכנתא. לאור עליית מחירי הדיור הדורשים מאיתנו להגיע להכנסה גבוה בכדי

הזדמנויות עסקיות
עסקים
הזדמנויות עסקיות שאסור לפספס

מרבית האנשים בעולם רוצים להרוויח כסף וכמה שיותר. החיים בעולם המודרני הם חיים עתירי גירויים חומריים ואנו, בני האדם, מגיבים להם במרץ רב. אי לכך, אין אדם שלא ישמח לגלות

מטבעות
טיפים פיננסים
ניהול נכס מניב – המדריך המלא של different

להחזיק ולנהל נכס מניב, כמו דירה או חנות, זאת עבודה קשה. זאת לרוב עבודה צדדית, שמתווספת למטלות היומיום, ולא תמיד יש לכם זמן או כוח להתעסק בה. יש מספר דברים