מה הם תנאי ההתאזרחות בקפריסין לישראלים?

הנושא החם ביותר סביב שולחנות ארוחת הערב כיום הוא רילוקיישן. לא משנה מה הסיבה שלכם, בחירה בצעד כל כך חשוב ומשמעותי צריכה להיעשות אחרי שיקולים רבים. במידה ובחרתם ביעד כמו קפריסין, כדאי לברר את ענייני הבירוקרטיות לפני שקונים כרטיס לכיוון אחד. במאמר זה נסקור את התנאים הספציפיים לקפריסין ונבין איך מתחילים את התהליך. 

 

שינוי אווירה

מגוון אנשים מכל סוגי האוכלוסיות שוקלים כיום את האפשרות לרלוקיישן. גם אם המניע הוא מצבה הפוליטי של ישראל, יוקר המחייה, מערכות החינוך או כל דבר אחר, הרצון לבדוק איך חיים יראו במדינה אחרת הוא לגיטימי לחלוטין. אז גם אם קיבלתם הצעה מפתה מהעבודה, וגם אם אתם רוצים לעשות את המעבר באופן עצמאי – חשוב שתבינו את הדקויות של התהליך כדי למנוע בעיות מיותרות.

לעשות רילוקיישן לקפריסין

להתניע את התהליך

אז החלטתם לעשות רילוקיישן לקפריסין. איזה כיף! לפני שתתחילו לארוז מזוודות ולמכור רהיטים בפייסבוק מרקט פלייס, כדאי שתבינו בדיוק איך התהליך הזה עובד. אם המעבר הוא במחשבה לתקופה ארוכת טווח, שווה לכם לברר את תנאי קבלת האזרחות במדינה שאתם עוברים אליה – במקרה זה, קפריסין. אבל איך?

 

תעשו את המחקר שלכם

מעבר למטבע המקומי, מזג האוויר והשכונות שמומלץ לגור בהן במדינה הנחשקת אליה אתם מתכננים לעבור, כדאי לברר גם את תהליכי הבירוקרטיה השונים. איך פותחים חשבון בנק? איפה ואיך משלמים מיסים? מהן האופציות הטובות ביותר מבחינת ביטוח בריאות? נכון, אפשר לחפש בגוגל ולקוות לטוב. אבל כדאי להסתמך על מקור מהימן, שלא יטעה אתכם ויוכל להכין אתכם למציאות החדשה.

לעשות רילוקיישן לקפריסין

תנאי האזרחות הספציפיים לקפריסין

ישנם יתרונות רבים להפוך לאזרחים במדינה אליה עברתם, וכל מדינה מציבה תנאים שונים. אחרי 7 שנות מגורים בקפריסין (2555 ימים סך הכול) תוכלו להגיש בקשה לקבלת אזרחות קפריסאית. זאת כמובן בהנחה ששהיתם שם חוקית. במידה ואתם בעלי מעמד של תושבות קבע במשך 5 שנים ברצף, תוכלו להתחיל את תהליך ההתאזרחות לפני סיום 7 השנים.

 

יד ביד לאורך כל הדרך

אז הבנו כבר שכדי להכין את עצמנו ואת משפחתנו למעבר הגדול, נצטרך לקבל מידע רב על המדינה אליה נעבור, וגם להבין את התהליכים הבירוקרטים השונים שנצטרך ליישם כשנגיע לשם (או שנצטרך לסיים הרבה לפני שנרד מהמטוס). כדי להבטיח לעצמנו את השקט הנפשי המרבי בתהליך עמוס שכזה, כדאי לפנות לחברה שמתמקדת ברילוקיישן, ותדע להכווין אותנו בכל צעד בדרך החדשה.

 

לסיכום

רילוקיישן הוא צעד גדול ומשמעותי, שנוגע בכל אספקט בחיינו. הוא מצריך תכנון ארוך טווח וירידה לפרטים הקטנים, במגוון של נושאים. התמודדות עם בירוקרטיה במדינה חדשה יכולה להיות מפחידה ומתסכלת, לכן כדאי לחבור לצוות מקצועי שידע לתת לכם מענה בנושאים השונים וללוות אתכם בתהליך המרגש עד להתיישבות במדינה החדשה.

לעשות רילוקיישן לקפריסין

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חינוך פיננסי - כך תלמדו להתנהל עם כסף
טיפים פיננסים
חינוך פיננסי – כך תלמדו להתנהל עם כסף

בעולם שבו החלטות פיננסיות ממלאות תפקיד מכריע בחיינו, ישנה חשיבות גבוהה להיות בעל ידע ומיומנויות לנהל כסף ביעילות. חינוך פיננסי מסמיך אנשים לקבל החלטות מושכלות, לתכנן את העתיד ולהשיג יציבות

השכרת משרדים
כללי
מה חשוב לבדוק כשמחפשים משרדים להשכרה?

כאשר בעלי עסקים או מנהלים מחפשים משרדים להשכרה, ההחלטה יכולה להיראות מבלבלת. עם כל כך הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון – החל ממיקום וגודל ועד לתשתיות ותקציב – קבלת ההחלטה

מטבעות
עריכת דין
מהן העלויות לפינוי שוכר מדירה שכורה?

ישנן מספר סיבות לכך שבעל בית ירצה לפנות דייר, אך הסיבה העיקרית היא מכיוון שהדייר אינו משלם דמי שכירות. למעשה, על פי מחקר של 84% מהמשכירים אומרים שבעיות התשלום הן

ניהול עסקי
עסקים
מה ניתן לעשות במערכת payper וכמה זה יעלה לכם

ניתן לומר בפה מלא שעולם הנהלת החשבונות עבר מתיחת פנים של ממש בשנים האחרונות, מתיחת פנים מוצלחת במיוחד. הטמעת מערכות בעלות יכולת אוטומציה, בינה מלאכותית והעלאת נתונים לענן מאובטח, הפכו