חדשנות – הכירו את ההשקעות הכי נועזות בתחום הנדל"ן

מי משקיע בהצלחה, מנצל את הרגע. אנשים כאלו עושים את המחקר, מנהלים את המספרים, יודעים למה הם נכנסים ויש להם תכנית ארוכת טווח להשגת הון.

הם לוקחים סיכון מחושב באומץ לב, ועל סמך המידע הקיים באותה עת, מאפשרים להיגיון לעקוף את הרגש ולקבל החלטה לחתום על החוזה.

 

לקחת קפיצה אמיצה והפכו למשקיעי נדל"ן

התהליך לקראת אותו רגע הוא כמו רכבת קיטור שתופסת תאוצה.

הצעד הראשון הוא מרגש, קיבלתם החלטה שזה מה שאתם רוצים לעשות, אתם אוספים מידע, מדברים עם אנשים, אולי ניגשים למומחים כדי לקבל מהידע שלהם. מרכז העיר או בפרברים? באזור המקומי שלך או במקום אחר? דירה, וילה או בית? דירה שנבנתה לאחרונה או ישנה יותר? מהם היתרונות של כל אחד מהם? לכמה כסף תוכלו להגיע? איך תשלמו את המשכנתא? מה מסגרת הזמן שלכם? מה אתם רוצים להשיג באמצעות ההשקעה?

 

כל כך הרבה שאלות!

אך כאן נכנס ההיגיון. המטרה העיקרית של ההשקעה היא ליצור עושר וביטחון עבורכם. יעדים משניים יכולים לכלול מזעור מס או השארת נכס לילדיכם. השקעה בנכסים אינה קשורה למציאת בית שאתה אוהב בו אתה יכול לראות את עצמך חי ויוצר זיכרונות עם יקיריך.

מדובר במציאת נכס באזור שיש בו ביקוש ותשואה גבוהה לשכירות, תחזית לצמיחת הון חזקה. אז אתה צריך לשקלל את האפשרויות ולהחליט על הדרך המתאימה ביותר לתקציב, לאסטרטגיית ההשקעה וליעדים שלך.

צמצום הבחירה שלך ממאות נכסים לכמה מתמודדים נבחרים יכול להיות דבר מאתגר. איך תדע איזה נכס ייתן לך את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה שלך? איך מחליטים על דירה אחת?

 

גבש שיטה שתעזור לך להגיע להחלטה

יש לרשום את קריטריוני הבחירה שלך ולמחוק את הנכסים שאינם עומדים בהם. לאחר מכן עברו על השאר בפינצטה. חקרו את האזור, בקרו בו אם אתם יכולים, עיינו במכירות נכסים דומות, בדקו השכרות דומות – כמה נכסים דומים זמינים? לצורך מה הם שוכרים? מהי תקופת הפינוי הממוצעת? מה הדמוגרפיה של האזור? מי עשויים להיות הדיירים שלך? ובאיזה סוג בית הם ירצו לגור?

ודאו שאתם מסתכלים על הנכס מנקודת מבט של דיירים וגם מכזאת של משקיעים. תריצו את המספרים – ההכנסות והעלויות החזויות. בדקו את המקרים הגרועים ביותר ואת התרחישים הטובים ביותר. ודאו שאתם מכירים את תזרים המזומנים שלכם ושתוכלו לנהל אותו.

 

הגעה להחלטה הסופית

לאחר שהחלטתם על הנכס המתאים לצרכים שלכם, המומנטום מתגבר והדברים מתחילים לנוע במהירות. ממש מהר לפעמים. זה המקום בו העצבים מתחילים והאומץ נכנס פנימה – או שהפחד משתלט.

האם תיקחו את הקפיצה, תשיגו את מטרתך, תנצלו את ההזדמנות ותחתמו על החוזה? או שתעצרו, תטילו ספק בהחלטה, תתעכבו ותפספסו את הנכס?

למידע נוסף – https://www.noimanb.com/he

 

מציאת נכנס

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שעון ומטבעות
טיפים פיננסים
איך לפתוח חברת הייטק מצליחה ומהם השלבים בדרך

הגעתם למצב שאתם בטוחים בעצמכם מספיק ויש לכם רעיון מהפכני שאתם מאמינים שישנה את כללי המשחק. עוברת לכם בראש מחשבה, לפחות כ-4 פעמים ביותר שאתם רוצים לפתוח חברת הייטק מצליחה.

פֶּנסִיָה
פנסיה
מה ההבדל בין קופת גמל לבין פנסיה

קודם כל קחו נשימה עמוקה, אתם לא חייבים לדעת את התשובה אולי תופתעו לגלות שרוב האנשים לא ממש מבינים בתחומים האלו ולא יודעים מה ההבדלים. אבל בשביל אנחנו כאן, לעשות