מה גודל ההשקעה בבניית בריכת פיברגלס בבית?

בריכות שחייה ביתיות הפכו לפופולאריות ביותר בשנים האחרונות, אם בגלל מזג האוויר הישראלי-ים תיכוני הלוהט ואם בגלל אפשרויות הבנייה המגוונות,

המאפשרות בין היתר בנייה קלה ומהירה. אחד מסוגי הבריכות הביתיות הנפוצות הינו בריכת פיברגלס.

אם שאלתם את עצמכם מה גודל ההשקעה בסוג בריכה זו, הכתבה הבאה בדיוק בשבילכם

 

בריכה ביתית- ניצול אופטימלי של החצר

רק המחשבה על ימי הקיץ הלוהטים המאפיינים את האקלים הישראלי- ים תיכוני, גורמת לנו לחשוב על קפיצת ראש לאיזו בריכה צלולה ונעימה. עם התפתחות הטכנולוגיה ושיטות הבנייה המתקדמות, הקמת בריכה ביתית היא כבר מזמן חלום בר השגה לכל אדם בעל חצר פרטית.

המראה היוקרתי הנלווה לבריכה, עליית ערך הנכס הנלווית לבנייתה והאפשרות הזמינה להשתכשך בכל עת במים המזמינים, הפכו את הבריכות הביתיות לטרנד מתמשך. בעת הבחירה לבנות בריכת שחייה פרטית, עלינו לקחת בחשבון כי קיימים מגוון אפשרויות וסוגי בריכות הנבדלות זו מזו בעיקר בחומרים מהם הן עשויות, מהירות ההתקנה וטווח המחירים.

 

מהי בריכת פיברגלס?

בין סוגי הבריכות הנפוצות ניתן למצוא את בריכות הבטון המחייבות היתר ותכנון הנדסי מדויק, את הבריכות המתועשות העשויות מחומרי גלם שונים, ואת בריכת הפיברגלס המאופיינת בעמידות רבה.

פיברגלס הוא חומר עמיד ביותר, העשוי מסיבים דקים של זכוכית, והוא משמש בעיקר בתעשיות הבידוד ואף כחומר מחזק בתעשיית הפלסטיק. בריכה העשויה מחומר פיברגלס, בדרך כלל ממוקמת כמבנה קבוע, עילי או חפור בקרקע.

 

יתרונות בריכת הפיברגלס

את בריכת הפיברגלס ניתן להזמין ממפעל ייעודי, בהתאם לתבנית וצורה המועדפים על ידי הלקוח. כפי שהזכרנו, חומר הפיברגלס נחשב לעמיד מאוד, והוא אף נחשב לחומר זול יחסית. כמו כן, תהליך ההתקנה של בריכה זו אורך מספר ימים בודדים, והתחזוקה השוטפת של בריכה זו פשוט באופן יחסי.

בנוסף, בניגוד לבריכות אחרות, בריכות פיברגלס נחשבות לבריכות קלות משקל, שאינן מכבידות על הקרקע. מאפיין זה מאפשר גמישות מרבית בבחירת המיקום המתאים לבריכה. בנוסף, עובייה הדק של הבריכה, הנע בין 10-15 ס"מ, מקנה לה עמידות איתנה לאורך זמן.

 

מה גודל ההשקעה בבניית בריכת פיברגלס?

כפי שהזכרנו, בהשוואה לבריכות העשויות מחומרים אחרים, עלויות הייצור של בריכת שחייה פיברגלס נמוכה באופן משמעותי. הבדל זה יכול להגיע עד לכדי שליש מעלויות בריכה העשויה מבטון לדוגמא. אם נכמת זאת במספרים, נגיע להבדל משמעותי של עשרות אלפי שקלים.

כעיקרון, גודל ההשקעה בהקמת בריכת פיברגלס משתנה בהתאם לגודל ההשקעה הרצוי. עלות בריכת פיברגלס סטנדרטית, מתחילה מ-25,000 ₪ ויכולה להגיע עד לסכומים של 90,000 ₪ ככל ומוסיפים עלויות עקיפות כמו- חפירה בקרקע, היתרים שונים, בחירת גימור ואביזרים נלווים.

כדי להבין סדר גודל של ההשקעה בהתאם לעיצוב האישי המבוקש ולקבל הצעת מחיר מדויקת, מומלץ ליצור קשר עם אנשי מקצוע מתאימים ומנוסים.

 

שחיין

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מדד החזר חודשי
משכנתאות
משכנתא לדירה ראשונה – מה צריך לבדוק

משכנתא לדירה ראשונה – מה צריך לבדוק משכנתא לדירה ראשונה ניתן לקבל באמצעות סבסוד של המדינה ובאמצעות הלוואה מהבנק למשכנתאות. המאמר יפרט כל מה שצריך לבדוק לפני לקיחת המשכנתא.  

סחיטה
עריכת דין
איך למצוא את מי שסוחט אותי?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר ניסיונות הסחיטה שבאים לידי ביטוי בעיקר דרך הרשת. תרחיש זה מקשה על הגולשים שלא יודעים מי מנסה לסחוט אותם. החלטנו לסייע להם ולבדוק

קופת חיסכון
הלוואות
איזו הלוואה כדאי לקחת למימון פרויקט נדל"ן?

תרשו לנו לעניין אתכם בשני נתונים מרתקים: 1.רכישת דירה היא העסקה הכלכלית הגדולה ביותר של משפחה ממוצעת. 2.דירה היא הנכס העיקרי ביותר של משפחה ממוצעת: דירה ממוצעת מוערכת ב-1.6-1.8 מיליון

קופת חיסכון
הלוואות
איזו הלוואה כדאי לקחת למימון פרויקט נדל"ן?

תרשו לנו לעניין אתכם בשני נתונים מרתקים: 1.רכישת דירה היא העסקה הכלכלית הגדולה ביותר של משפחה ממוצעת. 2.דירה היא הנכס העיקרי ביותר של משפחה ממוצעת: דירה ממוצעת מוערכת ב-1.6-1.8 מיליון