מה ההבדל בין פספורט קארד לבין ביטוח נסיעות רגיל

ץףביטוח נסיעות הוא מרכיב מרכזי בתכנון כל טיול, ומטרתו לצמצם את הסיכונים והנזקים ביעד הטיסה, בו לנוסע אין כיסוי ברוב הביטוחים עליהם הוא מסתמך.

כל נוסע רוצה את הביטחון והידיעה שיש לו את הגב של הביטוח אם דברים יתחילו להסתבך.

 

רחוק מהכיס, השיטה החדשה ששומרת על הכסף שלך

בביטוח נסיעות רגיל, המבוטח יודע שגם במקרים בהם יש לו כיסוי הוא יאלץ להוציא כסף מכיסו ולאחר מכן לתבוע את הביטוח להחזר. זו שיטה גרועה שדורשת מהמבוטח להוציא כסף שאין לו למרות שהוא ביטח את עצמו במיטב כספו. פספורט קארד, במהפכה שמייתרת את ההסתמכות על המקורות הכספיים של המבוטח, יצרו כרטיס אשראי מיוחד למבוטח שנטען במקרה בו הנוסע יזדקק להפעיל את הביטוח. כך שהמבוטח לא נאלץ לשמור קבלות ולהוציא כסף מכיסו, מה שהופך את הפעלת הכיסוי הביטוחי לפעולה נוחה ויעילה.

 

תמיכה דווקא ברגעים הקשים

בדרך כלל הנוסע יאלץ להפעיל את הביטוח במצבי קיצון שאינם נוחים לו או לביטוח, ולכן חשוב לבחור בביטוח שיצליח לתקשר איתך בכל מצב. פספורט קארד רואים בתקשורת זמינה ופשוטה מרכיב חיוני בכיסוי שלהם, ובעוד שבביטוח נסיעות מרכזי תאלצו להתקשר למוקד רק בשעות הפעילות שלו בפספורט קארד אפשר ליצור קשר עם הביטוח בכל שעות היממה. ההתקשרות אפשרית דרך וואטסאפ, פייסבוק ואפילו דרך אפליקציית PASSPORTCARD POCKET הייעודית מבית פספורט קארד.

 

ביטוח מתי שצריך

לאנשי עסקים וחברות מוצע מסלול שמתאים למי שנוסע לחו"ל מספר פעמים בשנה. במקום לתאם מחדש את הביטוח בכל נסיעה, ישנה אפשרות לרכוש פוליסה שנתית לנסיעות מתחת ל- 30 יום, בה לא צריך לדווח מראש על כל נסיעה על מנת שהביטוח יופעל.

 

ביטוח לכל מצב

כשאר רוכשים ביטוח נסיעות חשוב לוודא מה הכיסוי שמוצע בפועל, כיוון שהרבה פעמים הביטוח לא מכסה פעילויות אשר הנוסע יהיה בטוח שמכוסות, לדוגמה ההחרגה לספורט אתגרי, קטגוריה שיכולה לכלול כל דבר משייט עד לרכיבה על אופניים. היתרון בפספורט קארד, שבנוסף לכיסוי הבסיסי הרחב, ניתן לרכוש הרחבות לפעילויות מגוונות כמו ספורט אתגרי וסקי שיכולות לכסות את הפן הרפואי וגם את הציוד האישי של הנוסע. רכישה של פוליסה המותאמת לטיול תאפשר לנוסע להנות מהפעילויות בראש שקט.

 

ביטוח נסיעות: השקעה שמאפשרת טיול מוצלח

נוסעים רבים רואים בביטוח הנסיעות "בזבוז כסף" שמונע מהם להשקיע בטיול, אך בעצם הביטוח הוא הדבר אשר מאפשר את הטיול, שכן בלי כיסוי כל יציאה לחו"ל תהיה בגדר חוסר אחריות. חשוב לכל נוסע להבין מה הסיכונים שיפגוש בטיול, מאיבוד מזוודה ועד חילוץ משיטפון, ולרכוש פוליסה מותאמת מחברה אשר תוכל לגבות אותו ברגע האמת עם שירות מהיר ויעיל, גם אם אין עליו כסף או כרטיס אשראי.

 

 

לב כרטיס ורופא

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אנשי משפט
עריכת דין
מה הוא פירוק שיתוף במקרקעין?

שיתוף במקרקעין יכול להתבצע על ידי הסכם בין שותפים לרכישת נכס נדל"ן או לחלופין בכפייה מכוח צו ירושה או צו של קיום צוואה, המותיר זכויות בדירה או בנכס מקרקעין אחר.

השקעות נדל_ן
השקעות
איך להשקיע בנדל"ן עם המדריכים המתאימים

מכל תחומי ההשקעות, להשקעות נדל"ן יש את המוניטין הטוב ביותר. מדובר על ההשקעה הכי יציבה שאתם יכולים למצוא, במיוחד במצב שבו שוק ההון בלתי צפוי ואף אחד לא יכול לדעת

צילום עיר מהגובה
נדל"ן
נדל"ן בתל אביב

עבור האדם הממוצע אין רכישה משמעותית יותר מרכישת דירה. מדובר בהשקעה כספית גדולה המלווה לרוב בהלוואה הגדולה ביותר שאדם לוקח באופן פרטי אשר תהליך החזרה עשוי לארוך שנים רבות. באזור

מטבעות
הלוואות
איך לקבל הלוואה כשהחשבון שלך מוגבל

אנחנו שומעים לא פעם על אנשים שחשבון הבנק שלהם הוגבל מסיבות כאלה ואחרות שזקוקים לכסף זמין בהקדם האפשרי. אם מצאתם את עצמכם במצב שכזה או שיש לכם מכרים שנמצאים בסיטואציה