מה ההבדל בין מתן הלוואה לעסק קטן מול חברה

כיום עסקים בישראל מתקשים לקבל הלוואות מבנקים, חברות מימון חוץ בנקאי וחברות אשראי.

אולם, המדינה מציעה סיוע לעסקים בהלוואות נוחות עם ערבות גבוהה יחסית מצד המדינה ותוכניות סיוע נוספות.

אם בבעלותכם עסק קטן או גדול, כנראה שיש לכם המון דברים להתעסק בהם. אתם צריכים לדאוג שהכול עובד כשורה גם אם אינכם אלו שעושים את הפעולה באופן פיזי, ותוך כדי גם לדאוג לכך שהעסק מקבל תזרים כסף וכמובן מקורות מימון לעסק.

ישנם מקרים בהם תצטרכו לבקש הלוואה למטרה מסוימת, בין אם למטרת הקמת עסק קטן ובין אם מדובר בהוצאה כבדה שהעסק שלכם צריך להתמודד איתה, לכן, תצטרכו למצוא את ההלוואה הטובה ביותר עבורכם.

כיום ישנן אפשרויות רבות למימון לעסקים קטנים וגדולים, במאמר הבא נסביר מהן ומה ההבדלים ביניהן.

 

מהי ההגדרה לעסק קטן?

ההגדרה הרשמית לעסק קטן ע"פ משרד התמ"ת אומרת שעסק קטן הינו עסק שמעביד בין עובד אחד ל – 50 עובדים לכל היותר, וההגדרה משפיעה על כניסה לפרויקטים מסוימים וכמובן גם לקבלת הלוואה.

ההגדרה הרשמית ע"פ הבנקים היא שעסק קטן הוא עסק המחזיק מחזור שנתי של עד 5 מיליון שקלים לכל היותר.

 

הלוואות בערבות המדינה לעסק קטן

בשנים האחרונות ניתן לראות שהמדינה מעודדת יותר ויותר את העסקים הקטנים שבה, ומעודדת את האזרחים לפתוח עסקים נוספים.

כיום המדינה מציעה הלוואות בערבות המדינה לעסקים קטנים לפי ההגדרה – עסק קטן שמעסיק 50 עובדים לכל היותר, ומחזיק במחזור שנתי של עד 5 מיליון ₪.

הלוואה בערבות המדינה היא הלוואה שמתבצעת באמצעות קרן כזו או אחרת המאפשרת הלוואה. כלומר, המדינה מציעה ערבות גבוהה שיכולה להגיע עד ל – 90%, כך שהבנק יסכים לתת את ההלוואה עם התנאים הטובים ביותר.

כמובן שהלוואה בערבות המדינה מצריכה ערבים ומחייבת את העסק לעמוד בכל מיני קריטריונים – לדוגמא, תוכנית עסקים מסודרת ומפורטת ועוד. בסוף התהליך יקבל העסק הקטן הלוואה עם תנאים אידיאליים המותאמים למטרתו.

 

הלוואות לעסק גדול/חברה

בשונה מעסקים קטנים, לעסק גדול יש אופציות נוספות לקבלת הלוואה.

ההלוואה יכולה להילקח מהבנק, כך שהבנק יעשה את שיקוליו האם לתת את ההלוואה עבור העסק, וזה כמובן יהיה תלוי בקריטריונים שונים כמו התנהלות תקינה של חשבון העסק.

כיום, רוב הבנקים מציעים הלוואות ללקוחות כל הבנקים, כלומר – גם אם חשבון העסק רשום בבנק הפועלים לצורך העניין, יוכל העסק לבקש הלוואה מבנק דיסקונט וכן הלאה.

לסיכום, הלוואה בערבות המדינה לעסק קטן הינה פתרון מצוין, ההלוואה מלווה בתנאים מצוינים וכן בתקופת גרייס ארוכה דיה על מנת שתוכלו להתחיל להחזיר את ההלוואה לאחר שהעסק כבר מבוסס מבחינה כלכלית.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר ביזלנד.

 

מטבעות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עיצוב מיוחד
עסקים
איך לעשות מיתוג לעסק מבלי לשבור את הכיס

מיתוג לעסק הצלחת העסק תלויה רבות בהיקף הלקוחות שלו וקהל היעד הרחב הנעזר בשרותיו ובכך תורם להצלחתו. בכדי להרחיב את הלקוחות עבור העסק, יש לפעול גם במישור השיווקי בצורה מושקעת

רתום את כוח
עסקים
כיצד תרתום את כוחו של הטיקטוק לטובת העסק שלך?

אם בעבר טיקטוק התפרסם כפלטורמה חברתי המיועדת בעיקר לילדים, היום כולם יודעים שזה ממש לא המצב. עולם השיווק הדיגיטלי עבר מהפכה משמעותית בשנים האחרונות, וטיקטוק היא חלק בלתי נפרד מהמהפכה

פרסום בפייסבוק
עסקים
תקציב הוצאות פרסום לעסק

כל בעל עסק צריך להחזיק בתקציב הוצאות מסודר שיאפשר לו לדעת איך לנהל את העסק על הצד הטוב ביותר. עובדה זו ידועה לקוראים שלנו שעוקבים אחרי סדרת המדריכים שאנו מעלים