האם ניתן לעשות פעילות גיבוש לצוות ללא השקעה כלכלית רבה מידי

קודם כל, פעילות גיבוש לצוות זה דבר כל כך חשוב ומהותי ביסודו של כל עסק, ההשקעה מה שלא תהיה, תהיה שווה את זה. לפני כל התעסקות במחירים ועלויות, תזכרו שהגיבוש של הצוות שלכם זה מה שייתן את הדלק הכי עוצמתי לעסק שלכם.

ובכל זאת, לא כל עסק יכול להרשות לעצמו הוצאות מטורפות עבור פעילות גיבוש, גם אם היה רוצה בכך, לשם כך בואו ותגלו איך ניתן בכל זאת לעשות פעילות גיבוש ללא הוצאה כלכלית קשה.

 

מצופה מחברות איכותיות

היום בשוק העבודה, פעילות גיבוש לצוות זה דבר מצופה מהחברה, כמו משכורת או שי לחג. אך כמובן שלא כל חברה יכולה להרשות לעצמה תקציבי ענק לפעילויות הגיבוש האלו, לכן ישנן חלופות.

גם עם החלופות, ועם החשיבה היצירתית לפעילויות גיבוש שאינן יתנו מכה כלכלית, עדיין זכרו שיש ציפייה, לימי גיבוש יש חלק עצום ומשמעותי במורל הצוות שלכם.

 

פעילות גיבוש בזול

הסירו דאגה מלבכם, יש המון דרכים להפיק יום גיבוש בזול, שיהיה מהנה, ויהווה שובר שגרה איכותי. בכדי לעשות זאת, החלק החשוב ביותר זה שיתוף הפעולה מהצד של העובדים שלכם, ככל שיתרמו מעצמם לפעילויות הגיבוש, כך זה יתאפשר בצורה טובה יותר. אם כל אחד מהעובדים יכין משהו לדוגמא, תהיה לכם סעודה בכלי קלות מבלי להוציא שקל.

 

לא שוכרים חלל לגיבוש

אחד הדברים שתוכלו לעשות בכדי לא להשקיע יותר מידי כסף על הגיבוש של הצוות שלכם, זה לערוך את פעילות הגיבוש במקום העבודה עצמו. אם יש חלל משותף שמתאים לכך, זה יהיה פשוט מאוד, בנוסף לכך שלאנשים יהיה מאוד נוח להגיע לשם לעומת הגעה למקומות רחוקים. אם זה לא מתאפשר, תוכלו גם ללכת על מקום ציבורי כמו פארק, או חוף ים.

 

מעט אלכוהול

גם אם לא נעים, זה יחסוך לכם המון, מאוד נהוג בישראל להביא המון אלכוהול לאירועים, ומדובר בעסק יקר. אם תביאו כמות יותר צנועה של אלכוהול תגלו שאנשים לא באמת זקוקים לכמויות הגדולות שהתרגלנו אליהן, ותוכלו לחסוך לכם הוצאה גדולה.

 

לתת לעובדים להיות חלק מהארגון

עוד דבר שיעזור להנמיך הוצאות, זה לתת לעובדים להיות חלק מהתכנון, ובנוסף לכך זה מגביר את הגיבוש. אם כל בעל כישורים מסוימים יקבל מקום לבטא זאת, כמו מישהו מצחיק שיעשה סטנדאפ או מישהו שמנגן שיביא את הכלי נגינה שלו לנגן לכולם, כל אלו ודברים נוספים יבנו את האירוע ויכניסו אווירה של קירבה וחופשיות.

 

לשלב פעילויות חינמיות

  • צפייה בסרט או משחק כדורגל – פעילות ללא עלות יכולה להיות טובה מאוד לאירוע גיבוש, צפייה יחד בסרט או במשחק כדורגל, זו חוויה מגבשת ומהנה לצוותים מסוימים ויכולה להוות פתרון מעולה.
  • משחקי היכרויות – משחרי היכרות זה דבר מעולה לערבי גיבוש, וזה לא עולה דבר, זה הגיבוש הכי בסיסי והכי טוב שיש.

 

הכי פשוט – הכי כיף

אל תסתבכו עם זה יותר מידי, הצוות שלכם ייהנה גם מהדברים הכי פשוטים, ואולי שם תצא כל הנפש היצירתית של אחד ואחת מהם, ושם, יהיה הגיבוש האמיתי.

השקעה פיננסית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אורין שפלטר – המכללה להשכלה פיננסית
כלכלה
אורין שפלטר – המכללה להשכלה פיננסית

בבואנו להתרשם ולגבש עבור מכללת אורין שפלטר – חוות דעת מהימנה, הקפדנו להתייחס לכל הקריטריונים הרלוונטיים. אך לפני שנסקור את אלו, חשוב שנבין את הרקע לפועלו של המוסד לימודי סוכן

כסאות ושולחנות
כללי
ריהוט למשרד – מודרני, קלאסי או וינטג׳?

להיכנס למשרד חדש, או לשפץ משרד קיים, זה תמיד פרויקט מרגש, אבל יש נקודות חשובות שצריך לקחת בחשבון לפני שיוצאים למסע קניות של ריהוט משרדי. איך בוחרים ריהוט למשרד? קודם