האם יש אפשרות לרכוש נדל"ן בישראל ללא אזרחות

פניות מצד גולשים רבים שתוהים לגבי רכישת נדלן בישראל ללא אזרחות גרמה לנו להבין כי מדובר בעניין מרתק שצריך לבחון אותו באופן מעמיק. מעל ל – 40 הודעות נשלחו אלינו לאחרונה בנושא זה, כך שהחלטנו להוריד את הכפפה ולכתוב סדרת מדריכים מקיפה בנושא. הפעם, יצאנו לבדוק בתור התחלה האם מדובר בעניין אפשרי וחזרנו עם כל התשובות שרציתם לדעת אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

רקע אודות הנדלן בישראל

רגע לפני שנציג בפניכם את התשובה לשאלה המתבקשת, ראוי שנציין בפניכם כי הנדלן בישראל הופך להיות למבוקש ביותר עבור משקיעים שמתגוררים מחוץ לארץ. נדמה כי בתקופה האחרונה ישנם רבים שמתעניינים ברכישה של נכסי נדלן. שכן, היא מאפשרת לאזרחים זרים לקחת חלק בהשקעה רווחית ביותר. הרי הכלכלה בישראל הינה יציבה יחסית, כך שהם יכולים ליהנות מהרווחים ללא כאב ראש.

 

כן, יש אפשרות לרכוש נדלן בישראל ללא אזרחות

אם קראתם את הפסקה הקודמת בעיון רב, וודאי הבנתם ממה שנכתב בין השורות כי ניתן לבצע רכישה מסוג זה. ראוי לציין כי מי שרוצים לקנות נדלן בארץ ללא אזרחות, צריכים לדעת כי הם צפויים לעבור הליך ממושך שיאפשר להם להיות בעלי הנכס החוקיים בלשכת רישום המקרקעין. אם אתם מתעניינים בתחום זה, כדאי שתיכנסו אל הקישור הבא בתור התחלה ורק לאחר מכן תמשיכו לקרוא את שאר המדריך: https://www.israelkonnect.com.

 

תכירו את ההליך שאתם צפויים לעבור

אם אתם מתכננים לרכוש נדלן בארץ ללא אזרחות, כדאי שתדעו כי אין זה משנה אם מדובר ברכישה של דירה חדשה או בדירה יד שנייה מבעלים פרטיים. בכל מצב, אתם תצטרכו להסתייע בגורמים מקצועיים שילוו אתכם לאורך ההליך שכולל את השלבים הבאים:

  1. בשלב הראשון – הליך זיהוי המוכר ובדיקת הזכויות שלו עבור הנכס שצפוי להימכר. בשלב זה בודקים אם יש משכנתא, עיקול, שיעבוד וכו'
  2. בדיקה מעמיקה אודות הפרות בנייה במידה והיו כאלה
  3. בדיקת חוזה קנייה או מכירה
  4. תכנון של מס השבח
  5. מזל טוב! רישום הנכס על שמו של הקונה

 

פנייה אל עורך דין מומלץ

ציינו בפניכם בקצרה לפני כמה שורות כי עליכם לפנות אל בעל מקצוע מומלץ ומנוסה. כך שאם אתם מתכננים לקנות נדלן בארץ ואין לכם אזרחות ישראלית, אתם צריכים לערוך בירור מעמיק אודות עורך דין מומלץ שיש לו ניסיון רב בתחום. שימו לב שאתם בודקים פרטים מעמיקים אודות עורך הדין ולא מגיעים אליו באופן אקראי. כל זאת, כדי שתוכלו להיות בטוחים שיש בידיכם את כל המידע הנחוץ לכם ושההליך יעבור על הצד הטוב ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את האפשרות לרכישת נדלן עבור מי שאין לו אזרחות ישראלית. כעת, יש בידיכם את המידע, כך שנותר לכם רק ליישם.

לרכוש נדלן

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שעון ומטבעות
טיפים פיננסים
מה עדיף מבחינה כלכלית – להיות עצמאי או שכיר?

כדי לענות על השאלה האם עדיף להיות עצמאי או שכיר מבחינה כלכלית, יש לשקול את היתרונות והחסרונות לכאן ולכאן. המאמר יפרט את השיקולים ומה הכי כדאי.   עצמאי בשטח היתרונות

השכרת משרדים
כללי
מה חשוב לבדוק כשמחפשים משרדים להשכרה?

כאשר בעלי עסקים או מנהלים מחפשים משרדים להשכרה, ההחלטה יכולה להיראות מבלבלת. עם כל כך הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון – החל ממיקום וגודל ועד לתשתיות ותקציב – קבלת ההחלטה

מבנה למכירה
נדל"ן
מצב הנדל"ן בתל אביב

העיר תל אביב נחשבת לעיר המבוקשת ביותר מבחינת מגורים – הן לצורך רכישה והן לצורך רכישה. מהם האזורים המובילים בביקוש ומה חשוב לדעת על מצב הנדל"ן בעיר? המומחים של homecity