האם אתם משלמים יותר מדי על הביטוח? הגיע הזמן לגלות!

יכול להיות שהתחלתם להיבהל מן ההוצאות החודשיות שלכם, ואולי אתם לא מבינים למה אתם מרוויחים טוב, אבל עדיין קשה לכם לסגור את החודש. ידעתם שיש דרך לחסוך בצורה משמעותית בהוצאות, מבלי להצטמצם? במאמר שלפניכם גם אתם תוכלו לגלות, איך הוצאות הביטוח יכולות להשתנות אצלכם בצורה משמעותית ולאפשר לכם לקבל את אותה התמורה בהרבה פחות כסף.

 

כשמשלמים יותר מידי על הביטוח…

תארו לעצמכם שאתם קונים מאורר בשמונה מאות שקלים, אך בחנות הסמוכה אתם מגלים את אותו המאוורר, של אותה החברה, אותו הדגם ממש בחמש מאות שקלים בלבד. לא תרגישו פספוס? מתוך ניסיונה הרב, חברת גריט משתפת – כי משפחות רבות בישראל משלמות הרבה יותר על מה שהם יכלו לשלם הרבה פחות, ולא בהוצאה חד פעמית אלא בהוצאה חודשית של כספי הביטוח החודשיים שלהם.

ביטוח

כפל ביטוחי – אחת מהסיבות העיקריות לתשלומים מיותרים

מבוטחים רבים לא באמת זוכרים עבור מי ומתי הן מפרישים לחברת הביטוח, וכך יכול להיווצר כפל ביטוחי. מהו כפל ביטוחי? שני ביטוחים שמשולמים לשני חברות ביטוח בו זמנית כאשר שני הביטוחים מעניקים את אותה התמורה, מה שאומר שאחד הביטוחים משולם לשווא כיוון שהתמורה יכולה להיות מושגת עבור תשלום חודשי אחד בלבד ואין צורך בכפל התשלומים שאינו תורם למאומה חוץ מלחשבון הבנק של חברות הביטוח.

 

אותה התמורה בתשלום גבוה יותר

רוב המבוטחים שמבצעים את הביטוח שלהם, לא עורכים השוואת מחירים טרם שהם מתחייבים על הפרשה חודשית גבוהה יחסית וארוכת טווח. למעשה, בין חברות הביטוח השונות יש פערים ושינויי מחירים, כאשר רק בעזרת השוואת נתוני ביטוח, ניתן לבדוק האם אתם יכולים לשלם הרבה פחות מידי חודש עבור חברת הביטוח, ועדיין לקבל את אותה התמורה.

ביטוח

ביטוח מותאם אישית

פעמים רבות, הסיבה לכך שאתם משלמים יותר מידי על הביטוח שלכם, נובעת מכך שהביטוח עליו אתם משלמים כלל לא מתאים לצרכים שלכם, ולמעשה אתם משלמים לשווא על נתוני ביטוח שכלל אינם רלוונטיים עבורכם. כדי למנוע זאת, ההמלצה היא לקבל מעטפת מותאמת אישית של ביטוחים שמתאימים באופן מדויק עבורכם, ועבור המצב הבריאותי והמשפחתי שלכם.

 

איחוד פוליסות יכול למנוע מכם כסף

יכול להיות שאתם משלמים על כמה פוליסות במקביל, אשר אינן כפולות אך דורשות מכם סכום ניכר, כאשר למעשה אתם יכולים לבחור בפוליסה משלימה אחרת, זולה הרבה יותר וכזו שמכסה את כל מה שהפוליסות המפוזרות שלכם מכסות. וכך, אתם יכולים לחסוך בתשלומי הביטוח החודשיים שלכם, מבלי לפגוע בתמורה הביטוחית.

 

לסיכום

אם גם אתם מצאתם את עצמכם מוציאים יותר מידי כסף על הפרשות הביטוח החודשיות שלכם, זה הזמן לגלות האם ניתן להשוות בין חברות הביטוח ולחסוך בתשלום עבורם בצורה חכמה, איכותית, מותאמת אישית וכזו שכמובן לא תבוא על חשבון התמורה הביטוחית.

ביטוח

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קופה
עסקים
4 דברים שאתם חייבים בעסק שלכם

בין אם אתם עסק מתחיל, עסק קיים או בין אם עסק בהתרחבות, תרצו בוודאי לרכוש מכשור בטכנולוגיה מתקדמת, שישמש אתכם לקידום המכירות והשירותים שאתם מעניקים. קבלו 4 דברים שאתם חייבים

שאלה
כללי
6 שאלות שעליכם לשאול לפני השכרת משרד

עד כמה המשרד שאתם עומדים לשכור, אכן מתאים לפעילות העסקית שלכם? האם הוא בגודל הנכון? האם בקרבתו קיימים משרדים נוספים שיכולים להוות עבורכם שת"פ? בואו נדבר על שאלות שיש לשאול

מומחה נדלן
נדל"ן
כל הדרכים להפוך למומחה נדל"ן

הדרך הכי טובה להפוך למומחים בתחום הנדל"ן היא לעבור קורס ייעודי, בליווי של בעלי מקצוע ועל בסיס תכנים מעודכנים. לאחר מכן ניתן לנצל את הידע על מנת להשתלב בתחום הנדל"ן