דירות למכירה ביד אליהו – איך לבחור נכון?

דירות למכירה ביד אליהו – איך לבחור נכון?

שמעתם שיד אליהו היא הדבר הבא ואתם מחפשים אחר דירה למכירה בשכונה, הסבר קצר על איך בוחרים נכון דירות למכירה ביד אליהו

במקביל לכך שתל אביב היא אחת הערים המבוקשות ביותר למגורים, אם לא העיר הכי מבוקשת, לכל שכונה בעיר אופי שונה ובהתאם לכך גם ביקוש שונה ואוכלוסיית דיירים שונה. אין ספק שחווית המגורים בפלורנטין לדוגמא, שונה מחווית המגורים בשכונת יד אליהו, אך לשתיים מכנה משותף והוא השייכות לעיר תל אביב. שכונת יד אליהו הופכת עם השנים לדבר הגדול הבא בתל אביב, בעיקר לאור כמות גבוהה של דירות למכירה ביד אליהו כחלק מהמון פרויקטי בניה חדשים המתבצעים או עתידים להתבצע בשכונה.

 

דירות למכירה ביד אליהו

כאשר ניגשים לבחור דירה למכירה ביד אליהו כדאי קודם להכיר את המגוון הרחב שהשכונה מציעה. ראשית, בדומה לכל מקום אחר בארץ, ניתן לקנות דירה יד שניה, מדיירים אשר מפנים את דירתם. במקרים אלו לרוב יהיה מדובר בדירות ישנות, אך לעומת זאת, בהחלט תהיה זאת השקעה לטווח ארוך לאור התחזיות האופטימיות ליד אליהו. בניגוד לכך, ניתן גם לבחור דירות יד ראשונה מקבלן מתוך אלפי הדירות המתווספות בימים אלו לשכונה בבניינים חדשים ויוקרתיים.

 

מיקום

למרות שכל הדירות המוצעות למכירה בשכונה מן הסתם גם ממוקמות בתוכה, ישנה חשיבות למיקום היחסי של הדירה. יד אליהו נחשבת לשכונה מאוד גדולה ועל כן, ניתן לצפות בהבדל בין מגורים בדרום השכונה למגורים בצפון – ככל שתבחרו דירה למכירה באזור יותר צפוני, כך המגורים בה יהיו קרובים יותר למרכז תל אביב, ובייחוד לתחנת רכבת השלום ולמתחם שרונה. מעבר לכך, בחירת דירה למכירה ברחוב לה גוארדיה אמנם מקרב ללב השכונה, בהתאם לתחזיות של בתי קפה וחיי לילה ברחוב, אך גם עתיד לקלוט רעש מהכביש הראשי של השכונה או מהמסחר בקומת הקרקע.

 

יד שניה או דירה מקבלן

כחלק מהבחירה לגור ביד אליהו, בהתאם להתפתחות שלה, יש לבחור באם לקנות דירה יד שנייה או דירה מקבלן. כאשר אתם ניגשים להתחיל לבחור דירה, כדאי להתעמק בהחלטה הזאת, האם ברצונך להשתתף בקנייה מקבלן או דווקא מאדם פרטי. נוסף על כך, לעיתים דירה מקבלן היא השקעה עתידית, כלומר קנייה עכשיו וקבלת הדירה אחר כך, ועל כן יש לקחת בחשבון את העת בו תרצו להיכנס לדירה או לעשות בה כל שימוש אחר.

כאשר ניגשים לבחור דירה למכירה ביד אליהו חשוב להבין איזה סוג של דירה אתם רוצים בהתאם למיקום בו אתם מעדיפים לגור. בכל מקרה, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע או דיירים בשכונה אשר מכירים את סוגי הדירות ואת השכונה, טרם הבחירה היכן לגור בה. זכרו שעם השנים מתווספות עוד ועוד דירות חדשות ישירות מקבלן, אך לרוב לא מדובר באכלוס מידי וחשוב לקחת גם את זה בחשבון.

 

לחיצת יד

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חימום תת - רצפתי
כללי
4 יתרונות החימום תת רצפתי לבית

אנשים נוהגים להתלוצץ על כך שאין חורף אמיתי במדינת ישראל, וזה עובר להם כשמגיעים החודשים ינואר ופברואר והם יושבים דבוקים לרדיאטור ישן ומתכסים בשלוש שמיכות שונות. לכן, במקום להגיע לכל

ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי
נקודת מפנה – ייעוץ עסקי ליזמי סטארטאפ

בעולם שבו החדשנות הטכנולוגית מתקדמת בקצב מסחרר והגלובליזציה משנה את מפת התחרות  העסקית, יזמים של חברות סטארט אפ נתקלים באתגרים המצריכים יכולת הסתגלות גבוהה וחדשנות מתמדת. אם פעם הספיק רעיון

השכרת משרדים
כללי
מה חשוב לבדוק כשמחפשים משרדים להשכרה?

כאשר בעלי עסקים או מנהלים מחפשים משרדים להשכרה, ההחלטה יכולה להיראות מבלבלת. עם כל כך הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון – החל ממיקום וגודל ועד לתשתיות ותקציב – קבלת ההחלטה