4 דברים שאתם חייבים בעסק שלכם

בין אם אתם עסק מתחיל, עסק קיים או בין אם עסק בהתרחבות, תרצו בוודאי לרכוש מכשור בטכנולוגיה מתקדמת, שישמש אתכם לקידום המכירות והשירותים שאתם מעניקים.

קבלו 4 דברים שאתם חייבים בעסק שלכם.

 

1 – מדפסת מדבקות ברקוד

כאשר מדובר על מיכון משרדי העסק חייב להתארגן מבחינת ציוד שישמש אותו. למשל, כל עסק חייב שתהיה לו מדפסת מדבקות ברקוד לפעילות שוטפת של העסק. באמצעות המדפסת ניתן להפיק מדבקות ברקוד איכותיות אותן ניתן לסרוק ולקבל מידע ונתונים על המוצר או השירות. כאשר אתם מוציאים מדבקה כזו ללקוח, הוא יכול בצורה קלה ומהירה לסרוק את הברקוד באמצעות אפליקציה ולמצוא את הנתונים שהוא מחפש או קישורים שיפנו אותו למידע הרלוונטי. עסקים שונים משתמשים במדבקות גם כדי לשמור על סדר וארגון של המוצרים שלהם, כקבלות ללקוחות ולספקים, כדי לגבות מידע וכד'. בין אם אתם עורכי דין שצריכים לאגד ולסדר מסמכים, תיקיות וקלסרים ובין אם אתם בעלי חנויות שצריכים להפיק חשבוניות דיגיטליות, זוהי המדפסת המתאימה ביותר עבורכם.

 

2 – מכונת צילום ברזולוציה גבוהה

ציוד לעסקים צריך לכלול בתוכו גם מכונות צילום איכותיות על מנת שתהיה אפשרות לצלם מסמכים של לקוחות, תעודות זהות, קבלות, חוזים וכד'. לקוחות הזקוקים להעתקים לא יצטרכו להתרוצץ והעסק לא יצטרך לרדוף אחריהם כדי שיספקו העתק כי המכונה תפיק אותו באופן מיידי. דוגמה נוספת היא קבלת עובדים. כאשר עובדים חדשים צריכים להביא מסמכים מקוריים ניתן לצלם אותם במהירות ובנוסף להפיק להם חוברת עם התנהלות העסק או התקנון שלו, אנשי קשר רלוונטיים ועוד. צריכים חומרים לימי עיון או השתלמויות לעובדים? תוכלו לצלם להם את החומרים משני צדי הדף ולחסוך בדפים. חשוב שאיכות ההדפסה תהיה ברזולוציה גבוהה, בצבע והדפים תמיד יישאו את הלוגו של העסק. ישנן מכונות רב תכליתיות שמספקות את כל המיכון של העסק ומשמשות לא רק כמכונות צילום אלא גם כמדפסות, מכשירים סורקים, מכשירי פקס ועוד.

 

3 – קופה רושמת ממוחשבת

קופה רושמת ממוחשבת יעילה לבתי עסק רבים כי ניתן לחשב באמצעותה בקלות רבה הוצאות והכנסות של העסק, תזרים המזומנים, חישובי מס שונים, חישובים ביטוחיים, ניהול כוח האדם בעסק, שעון נוכחות לעובדים, הפקת דוחות ללקוחות וספקים, ריכוז נתונים ועוד. כל הנתונים בקופה הרושמת הממוחשבת מגובים בענן וממלאים פונקציות חשובות לניהול ולקידום המכירות של העסק. גם עסק העובד עם רשימות מלאי, מחירונים וכד' יפיק מהן תועלת רבה.

 

4 – ציוד משרדי

עם כל הטכנולוגיה המתקדמת עסק צריך גם לרכוש ציוד משרדי לפעילות יום יומית שוטפת שעדיין לא נס לחו. מדובר על כלי כתיבה, דפים איכותיים, מדבקות, שדכנים, סלוטייפ, מהדקים, מכונת ספירלה לאיגוד חוברת מסמכים, מכשיר למינציה לשמירת מסמכים מנוילנים, קלסרים, תיקיות וכד'. לסיכום, היעזרו במיכון טכנולוגי מתוחכם אך על תוותרו גם על הדברים הקטנים.

 

מכשיר חשמלי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מדד נתונים
עסקים
האם משתלם להקים עסק בתקופת הקורונה?

הקמת עסק הינו אירוע גדול הנושא בחובו סיכונים בכל הזמנים. רוב העסקים אינם מצליחים לשרוד את שלושת השנים הראשונות. בתקופת הקורונה הסיכון גדל שבעתיים מסיבות מובנות. במאמר זה נסקור את

שעון ומטבעות
טיפים פיננסים
מה עדיף מבחינה כלכלית – להיות עצמאי או שכיר?

כדי לענות על השאלה האם עדיף להיות עצמאי או שכיר מבחינה כלכלית, יש לשקול את היתרונות והחסרונות לכאן ולכאן. המאמר יפרט את השיקולים ומה הכי כדאי.   עצמאי בשטח היתרונות