בית חכם – כמה זה יעלה מא' ועד ת'

בית חכם מורכב מהרבה מאוד דברים, ולאור זאת העלות שלו משתנה מאוד. כאשר מנסים לחשב את העלות המדויקת של בית חכם חשוב לקחת בחשבון את כל המרכיבים הללו, וכך ניתן להעריך בצורה שקרובה למציאות את המחיר הכולל של ההתקנת בית חכם. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כל הדברים שצריך לקחת בחשבון כאשר מחשבים את העלות של התקנת בית חכם.

 

בית חכם

בית חכם הוא בית שמערוכת החשמל שבו פועלות בצורה חכמה. המערוכת כוללות בקרים לשליטה מרחוק, כיבוי אוטומטי של מכשירים כאשר אין בהם צורך ועוד אפשרויות שונות שמאפשרות לכם לצרוך חשמל בצורה חסכונית יותר. בית חכם מורכב מכמה דברים, וכעת נפרט לכם עליהם וכמובן על העלות הצפויה של כל אחד מהם.

 

זמן עבודה

הדבר הראשון שואתו יש לקחת בחשבון הוא זמן העבודה שאותו נדרש להקצות עבור הבית שלכם. זמן העבודה משתנה בהתאם לגודל הבית כמובן, סוג התשתית ואופי הבית החכם שבו אתם מעוניינים. באופן כללי חשוב שתדעו שלעיתים ניתן בתוך יום עבודה אחד לעשות הסבה לבית שלכם להיות בית חכם.

 

מפסקים

הדבר השני שאותו יש לקחת בחשבון הוא כמובן המפסקים עצמם, אלו שיהפכו את הבית שלכם להיות בית חכם. המפסקים הם אלו שמאפשרים לכם לשלוט על המערכת. טווחי המחירים של ההתקנים הללו נעים בין שני קטבים, ועבור המחיר שלהם, השמיים הם הגבול. עם זאת, ישנם גם התקנים שלא יאלצו אתכם לקרוע את הכיס.

 

לוחות בקרה ושליטה

אובייקט נוסף שמתקשר למפסקים הוא לוח בקרה שמאפשר לכם לשלוט על הבית בצורה חכמה. לא מעט בתים חכמים ניתנים להפעלה פשוט דרך הטלפון אולם לעיתים ישנו לוח שממנו ניתן לשלוט באופן מרכזי על הבית. במקרה שקיים לוח כזה, צריך כמובן לקחת את העלות שלו בחשבון. גם בעולם של הלוחות קיים מגוון גדול, כך שלא ניתן להצביע על תקציב מדויק עבור לוח בקרה.

 

התאמת תשתית החשמל

בדרך כלל ניתן להתקין מערכות חשמל כמעט בכל בית, ללא צורך בשינוי מהותי בתשתית החשמל. יחד עם זאת, ישנם מקרים שבהם יידרש לעשות שינוי מסוים במערכת החשמל, גם אם מדובר על שינוי מינורי. במקרה ששינוי כזה נדרש לעיתים הוא דורש שימוש בהתקן נוסף או הזמנה של חשמלאי כדי שיבצע את העבודה הזו, ועל כן יש להוסיף את הנתון הזה לתקציב.

 

לסיכום

התקנה של מערכות בית חכם מאפשרות לכם להנות מחיסכון לא מבוטל בצריכת החשמל שלכם. המחיר של בית חכם אמנם יכול להיות גבוה, אולם בסופו של דבר הנוחות שלכם והחיסכון שיגיע במחיר בהחלט משתלמים. כאן קיבלתם פירוט על סעיפי התקציב השונים שאותם כדאי שתקחו בחשבון אם אתם מתכננים להעביר את הבית שלכם להיות בית חכם.

בית חכם

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לחיצת יד
משכנתאות
מהי משכנתא הפוכה וכיצד ניתן לממש אותה?

לרוב, מי שעוסקים בעולם המשכנתאות ומבלים זמן רב בשיחה עליהן, אלו זוגות בגילאים צעירים שנמצאים בתהליך המפרך של רכישת דירה. ככל הנראה זהו נושא השיחה החם בכל פגישה של כמה

השקעות נדל_ן
נדל"ן
4 דברים שכדאי לדעת על השקעות נדל"ן

בימים שכאלו, בהם אנו מבינים כמה חשוב להתכונן לתקופות קשות ומורכבות מבעוד מועד – השקעות בנדל״ן הן נושא שיחה חם בבתים ישראלים רבים. אבל איך ניגשים לכל תהליך ההשקעה בנדל״ן?

השקעה
טיפים פיננסים
 5 הדברים שחשוב לבדוק כאשר קונים בית

לפני שקונית בית, אחד הדברים שצריך לעשות הוא לבדוק טוב טוב מה רוכשים. רכישת בית חדש יכולה להיות הרפתקה מרגשת ומפחידה. במהלך התהליך, תצטרכו להתייחס לעשרות פרטים בנוגע למקום המגורים

ארנק מלא לקניות
טיפים פיננסים
האם כדאי פיננסית לקנות גריל גז?

הרבה אנשים שואפים להציב גריל גז בחצר הבית שלהם, על מנת להעניק לאורחים שלהם וגם למשפחה שלהם, כמובן, חווית אכילה של בשר וירקות איכותיים במיוחד, שנצלים במגוון שיטות מיוחדות. היות