ביטוח נסיעות פספורטכארד – לשקט הנפשי שלכם בחו"ל

כשאתם מתכננים נסיעה לחופשה בחו"ל אתם תמיד דואגים לביטוח נסיעות.

סיני, על אף שהיתה שייכת פעם לישראל ועל אף שניתן להגיע אליה ברכב פרטי היא עדיין חו"ל לכל דבר, מה שאומר שגם אם אתם מתכננים לרדת רק לסוף שבוע או לתקופה משמעותית יותר, אם ברצונכם להיות בטוחים שיהיה מי שידאג לכם בשעת צרה – עשו ביטוח נסיעות לסיני.

ישנם ביטוחי נסיעות רבים בשוק אשר מציעים גם ביטוח לסיני, וחשוב מאוד להשוות בין החברות משום שעשויים להיות הבדלים משמעותיים במחיר ובכיסוי. הניסיון מלמד שבביטוח של חברת פספורטכארד תקבלו דילים שלא תמצאו עוד באף חברה אחרת.

על מנת לרכוש את הביטוח של פספורטכארד כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר ולמלא את הפרטים. האתר קל, נוח ומובן ותהליך הרישום של הביטוח לא יקח לכם מעבר לכמה דקות. שימו לב שעל מנת לעשות ביטוח נסיעות לסיני עליכם לבחור ביבשת את "אסיה".

תוכלו לבחור בתהליך ההרשמה את האופציות המתאימות ביותר לכם ולסוג החופשה שלכם וברגע שתסיימו את הרישום הביטוח מוכן וכרטיס הפספורטכארד בדרך אליכם יחד עם מספרי חירום במדינות שונות בעולם. תוכלו לאסוף אותו גם בשדה התעופה. במקרה של חופשה בסיני, שהיא ממש קרובה אלינו, תוכלו לאסוף אותו במקום מוסכם אחר.

 

מהו כרטיס הפספורטכארד בעצם ואיך הוא עובד?

כרטיס הפספורטכארד נראה ופועל כמו כרטיס אשראי. תוכלו להטעין בו כסף מרחוק, להוציא איתו כסף מכספומט ולגהץ אותו. ניתן להשתמש בכרטיס גם למקומות אחרים בחו"ל וגם בפעמים הבאות בהם תיסעו לסיני, כל מה שתצטרכו לעשות על מנת שיעבוד שוב הוא להפעיל את פוליסת הביטוח.

אצל חברות אחרות, כאשר אתם צריכים להפעיל את הביטוח, אתם נדרשים למעשה לשלם ואז להגיש תביעה לחברת הביטוח לטובת החזר הוצאות, דבר הדורש מילוי מסמכים רבים והמון זמן לקבלת התשובה (בירוקרטיה… אתם יודעים איך היא עובדת). עם כרטיס פספורטכארד כל מה שתצטרכו לעשות הוא לגהץ אותו בעמדת התשלום בבית החולים או אצל הרופא לאחר שהודעתם למוקד החברה על הבעיה. הביטוח של פספורטכארד נותן לכם את ההליכים הרפואיים ללא השתתפות עצמית.

בנוסף לקבלת הליכים רפואיים ללא השתתפות עצמית תוכלו להשתמש בביטוח של פספורטכארד בשביל איתור וחילוץ (גם מסיני!), הטסה רפואית לישראל או הטסה של בני משפחה למקום האשפוז, גניבת ציוד (יש לזכור להביא אישור מהמשטרה על גניבת ציוד) וביטול או קיצור נסיעה בגלל מצבים רפואיים.

המוקד של פספורטכארד מאויש 24/7 ובעזרת מספרי החירום שקיבלתם תוכלו תמיד לפנות למוקד לקבלת עזרה, ואפילו לדבר עם רופא בעברית בכל שעה ביום על מנת להתייעץ לגבי הליכים רפואיים שאתם הולכים לבצע בחו"ל.

 

מה עושים כשצריך להפעיל את הפספורטכארד?

כאשר אתם נדרשים להפעיל את הביטוח ולהשתמש בכרטיס, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם המוקד – ניתן לעשות זאת על ידי שיחת טלפון / וואטסאפ / סקייפ / פייסבוק – ותקבלו מיד קוד מיוחד למשיכת כסף מזומן או להטענת כסף על הכרטיס להוצאה הלא צפויה. סוכני הביטוח של פספורטכארד ילוו אתכם לכל אורך התהליך ובמידה ותרצו אף יעדכן את משפחתכם בארץ במצבכם.

לכרטיס הפספורטכארד יתרונות רבים על פני המתחרים המציעים ביטוחי טיולים, ורבים מהם לא מכסים מקומות כמו סיני או אינם מוכנים לבטח אנשים בגילאים שונים או בעלי מצבים רפואיים שונים (כולל הריון מתקדם). בפספורטכארד כל אחד יכול להיות מבוטח לכל מקום אליו הוא נוסע ולצאת לחופשה בראש שקט.

מטוס ומזוודה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חבילות SIM
כללי
מה כוללות חבילות האי סים השונות?

בשנים האחרונות, טכנולוגיית ה- esim צוברת פופולריות כחלופה נוחה וגמישה יותר לכרטיסי SIM  רגילים. עם esim, אתה יכול לקבל אינטרנט ושיחות בכל מקום בעולם, מבלי צורך להכניס פיזית כרטיס SIM

טיפים פיננסים
החזרי מס אפשר לקבל גם אם חלפו כבר כמה שנים

לשלם מיסים גבוהים זה מסוג אותם הדברים שכולנו מתמודדים איתם, כי מי לא מצא את עצמו מתלונן על העניין הזה? עם זאת, חשוב לדעת שלמרות שאנחנו רגילים לגובה המיסים כאן,

הריסה ובנייה
טיפים פיננסים
תמ"א 38\2 – כל מה שצריך לדעת

תמ"א 38 – או בשמה המלא, תכנית מתאר ארצית, הינה תכנית ממשלתית שנכנסה לתוקף בשנת 2005, ומטרתה הייתה חיזוק מבנים ישנים מפני נזקים שעלולים להיגרם מרעידות אדמה. 5 שנים לאחר