ביטוח בית משותף – יתרונות וחסרונות

חושבים על ביטוח בית משותף ולא יודעים במה לבחור ואם בכלל? קבלו סיכום של כל המעלות והחסרונות של ביטוח בית משותף – כך תהיה לכם בהירות ושקיפות על הנושא ותוכלו לבצע בחירה מושכלת ונכונה בהקשר של ביטוח הבית המשותף שלכם.

 

מה זה בכלל ביטוח בית משותף

ביטוח בית משותף, הוא ביטוח אשר מתאים לבניינים, בתים או מבנים מרובי דיירים. בשונה מביטוח הבית שלכם שמכסה רק את פנים הבית, ביטוח בית משותף מכסה את כל הבניין, גם במקרים בהם נגרמים נזקים מערכתיים אשר לא כלולים בביטוח הבית הפרטי או בשטח הבית הפרטי שלכם, כמו לדוגמא: נזקים בחדר המדרגות, המעלית, המקלט, החצר, הלובי ובגינה של הבניין.

ביטוח בתים משותפים

ביטוח בית משותף – יתרונות

ביטוח בית משותף, מאפשר לכם להתמודד מתוך חיסכון מקסימלי, בכל מקרה בו חלילה מתרחשים נזקים בתוך הבניין אשר דורשים עלויות מוגברות ושיפוצים שעולים הון. מי שאחראי על תיקון הנזקים היא חברת הביטוח ולא הדיירים עצמם, וכך נחסך הון רב מן הדיירים אשר יכולים להנות מהתיקון או השיפוץ מבלי שהם ייאלצו לשלם עליו מכיסם הפרטי.

 

יתרונות נוספים לביטוח בית משותף

הידעתם, כי אם חלילה נפצע אי מי במהלך שהייתו בבניין שלכם, הוא יכול לתבוע את דיירי הבניין על פיצויים בגובה מכובד למדי עקב הנזק שנגרם לו? אם גם אתם מעוניינים לחסוך את ההוצאה המיותרת הזו, בחרו בביטוח בית משותף אשר כולל את הכיסוי של נזקי גוף, חבות מעסיקים וצד ג' וכך תוכלו להיות רגועים שלא משנה מה קורה – אתם לא נדרשים לשאת בעלויות.

 

ביטוח בית משותף, יתרונות שלא חשבתם עליהם

במקרה בו חלילה נגרם נזק קטן או גדול בבניין, ומי שנדרש לשאת בעלויות הם הדיירים של הבניין המשותף. הדבר עלול לגרור למריבת שכנים ולוויכוחים אינסופיים, כמו אלה שנוצרים באופן אוטומטי כאשר אי מי נדרש להוציא מכיסו סכום מכובד. בעזרת הביטוח בית משותף, אתם לא רק חוסכים כסף, אלא גם שומרים על יחסי שכנות תקינים ומעולים לאורך זמן ומאפשרים קשרים קרובים מבלי העול המציק של דרישות כספיות גבוהות.

 

ביטוח בית משותף – חסרונות

כמו כל דבר בעולם, גם ביטוח בית משותף כולל עימו חסרונות. אחד החסרונות הבולטים של ביטוח בית משותף הוא היקף הכיסוי. לא רבים יודעים, אבל חובה לברר טרם ביצוע ביטוח הבית המשותף מה כולל הביטוח – כדי לא לגלות ששילמתם מידי חודש סכום רציני, אך התרחיש שפקד את הבניין שלכם אינו נכלל בביטוח הביתה משותף ואין מי שנושא בעלות במקומכם, למרות ששילמתם מידי חודש לחברת הביטוח עבור ביטוח בית משותף.

 

לסיכום

ביטוח בית משותף כולל בתוכו יתרונות וגם חסרונות, אך את החסרונות ניתן למנוע על ידי בירור מקיף עם חברת הביטוח, על היקף הכיסוי של ביטוח הבית המשותף על פי התרחישים השונים.

ביטוח דירה משותף

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הפקת תלושי שכר לחברות
עסקים
הכל על הפקת תלושי שכר

כדי להפיק תלוש משכורת יש צורך בידע מקצועי בחשבות שכר. בעלי עסקים רבים מעסיקים לצורך כך מנהל חשבונות ובסופו של דבר הם משלמים מחיר יקר מידי. ניתן להפיק תלושים באמצעות

מומחה נדלן
נדל"ן
כל הדרכים להפוך למומחה נדל"ן

הדרך הכי טובה להפוך למומחים בתחום הנדל"ן היא לעבור קורס ייעודי, בליווי של בעלי מקצוע ועל בסיס תכנים מעודכנים. לאחר מכן ניתן לנצל את הידע על מנת להשתלב בתחום הנדל"ן

מטבח כפרי
השקעות
האם מטבח חוץ זו השקעה משתלמת?

אנשים שאוהבים לארח ומבינים עניין במטבח, אם אין להם כבר מטבח בחוץ אז לכל הפחות אתם ככל הנראה חשבתם פעם אם זה משהו שכדי לעשות, במידה וכמובן יש לכם חצר

מיסים ראשית
טיפים פיננסים
מס הכנסה הורג אותי – מאיפה מביאים עוד כסף?

כל עובד בישראל נדרש להפריש חלק ממשכורתו לטובת מס הכנסה, המס שנגבה על ידי המדינה ונועד על מנת לממן את פעילותה. כאשר ישנם קשיים כלכליים, ההפרשה של מס הכנסה עשויה