אלו הפלטפורמות שיכולות להכניס לעסק שלכם יותר לקוחות

 
בעוד שחלק מהפלטפורמות הדיגיטליות יכולות להיות כלי עוצמתי להפליא עבור פרסום ושיווק דיגיטלי, שיווק בפלטפורמות מסוימות עשוי בכלל שלא להתאים לסוג בית העסק. כאן נכנסת לתמונה המומחיות של חברת קידום אתרים או שיווק דיגיטלי.

ככל שחברת שיווק דיגיטלי בקיאה יותר בעולם הפרסום הממומן, ככה היא תדע להשתמש בכלים הנכונים כדי למקד קמפיינים שיווקיים. כאשר משתמשים בהם נכון, כלים אלו יכולים להיות מה שמבדיל בין הצלחת קמפיין לבין כשלונו, הוצאת כספים מיותרת ואפילו נזק פוטנציאלי למוניטין בית העסק. נכון להיום, הפלטפורמות הפופולאריות ביותר לשיווק ממומן הן:

  • פרסום בפייסבוק
  • שיווק ממומן PPC וגוגל
  • שיווק בטיקטוק
  • פרסום באינסטגרם
  • שיווק ב-YouTube

 

איך יודעים באיזו פלטפורמה לבחור?

לא יודעים באיזו פלטפורמת שיווק לבחור? קודם כל, חשוב לציין כי זהו התפקיד של חברת קידום אתרים ושיווק דיגיטלי. בין אם בוחרים להסתייע בחברת droxit או בכל חברה אחרת, אנשי צוות השיווק אמורים לדעת באיזו פלטפורמות מומלץ לבחור.

אנשי המקצוע יבצעו מחקרי שוק שונים בעזרת כלים כמו גוגל סרץ' קונסול, MOZ, גוגל אנליטיקס, SCREAMING FROG ועוד, כל זאת כדי לאתר את המדיות הכי רלוונטיות. יש לציין, רוב הכלים האלו הם בתשלום, אך חלקם מציעים פיצ'רים חינמיים למשתמשים החובבים.

פלטפורמות מביאות את העסק

יש לשקול: כיצד מתנהג קהל היעד באונליין?

בכל הקשור להתנהלות צרכנית של לקוחות, חשוב מאוד להגדיר התנהלות צרכנית מקוונת. זאת, למעשה נוטה להיות שונה מההתנהלות הצרכנית של אנשים בעולם הפיזי. במילים אחרות, חשוב להגדיר את הרגלי הצריכה של קהלי היעד, כיצד הם מעדיפים לבצע רכישות, באילו פלטפורמות אלו מסתובבים ועוד.

לדוגמה: אם מדובר על מוצר או שירות שצורכים אותו בעיקר בני הדור הנוכחי, פלטפורמות כמו אינסטגרם או טיקטוק יכולות להיות אופציה אידיאלית. עבור קהל מבוגר יותר שצורך ביקורות, חוות דעת והמלצות, פרסום בפייסבוק עשוי להיות עדיף.

 

לסיכום, באיזו פלטפורמה בוחרים?

בסופו של יום, לכל פלטפורמה יש את החוזקות והחולשות שלה ולכן, חשוב לבדוק היטב אילו מהן יעבדו הכי טוב עבור הצרכים והמטרות הספציפיות של בית העסק. ההמלצה היא להתחיל עם מחקר דמוגרפי ונתונים הנוגעים להתנהלות קהלי היעד. את הנתונים האלו ניתן לברר באמצעות אותם כלים שצוינו כאן בתחילת המאמר (אנליטיקס, סרץ' קונסול ועוד).

חשוב לבדוק מהם הגילאים של קהלי היעד, היכן הם נוהגים "להסתובב" ברשת, האם קהלי היעד מבצעים רכישות אונליין ועוד. כך יהיה ניתן לנתב את הקמפיין בצורה שתניב את התוצאות המשתלמות ביותר. אגב, טיפ זה רלוונטי לגבי רוב הפלטפורמות השיווקיות בימינו. בין אם בוחרים לפרסם במדיה זו או האחרת, הגדרת הקמפיין כמובן תהיה הצעד הראשון. זאת, אפשר לעשות בקלות בעזרת הסיוע של חברות שיווק דיגיטלי.

פלטפורמות מביאות את העסק

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דובאי נדל"ן
נדל"ן
הכירו את עקומת עליית הנדל"ן בדובאי

רבים ממהרים לבקר בדובאי על שלל האטרקציות השוות שיש בה, מאז שנפתחה לישראלים. לא זאת בלבד, אלא גם פוטנציאל כלכלי על ידי השתלבות בשוק הנדל"ן מושך ישראלים רבים להשקיע ולרכוש

ביטוחים
ביטוח מבנה – מקרים שאנשים לא עשו ביטוח

עולם הביטוח בישראל הוא אינסופי ולכן לא פעם נוצרת אצלנו התחושה שחברות הביטוח השונות פשוט מנסות לגרום לנו לעשות את כל הביטוחים האפשריים. עם זאת, בפועל זה לא מדויק, והאמת

שופט מרכזי
עריכת דין
תאונות עבודה – מהן הזכויות שלך

כל תאונה או אירוע חריג שנגרמו תוך כדי העבודה, בעקבותיה, בדרך אליה או בחזרה הביתה יכולות להיחשב כתאונות עבודה. תאונות אלו הן אירוע יומיומי בישראל – בכל יום מתרחשות כ20