איפה אפשר למצוא עורך דין ביטוחי מומלץ?

תביעות ביטוח הן עניין קריטי וחשוב עבור רבים מאזרחי ישראל. מבוטחים שעברו פגיעות בעבודה, ממחלות או מכל סיבה אחרת, זקוקים לכספי הביטוח כדי להצליח להתנהל בצורה הטובה ביותר שיוכלו, לאור מגבלתם. כדי להצליח בתביעות אלו, על התובעים להיות מיוצגים על ידי עורכי הדין הטובים ביותר. היכן ניתן למצוא עורכי דין שכאלו?

 

תביעות ביטוח

תביעות ביטוח מוגשות כנגד שני גורמים – חברות הביטוח הפרטיות שלכם, או המוסד לביטוח לאומי. ישנם מנגנונים משותפים לתביעת חברת ביטוח פרטית ולתביעת ביטוח לאומי. עם זאת, נדון בכל אחת מהן בנפרד כדי להדגיש את המאפיינים הייחודיים לה.

תביעת ביטוח לאומי

תביעת ביטוח לאומי

מרבית אזרחי ישראל נדרשים לשלם דמי ביטוח לאומי ובכך הופכים למבוטחי הביטוח הלאומי. ביום פקודה, המבוטחים יוכלו לתבוע את המוסד לביטוח לאומי ולקבל כספי פיצוי. ייתכנו תביעות רבות כנגד המוסד לביטוח לאומי. עם זאת, ניתן למנות מספר תביעות עיקריות, ואלו הן – תביעת נכות כללית, תביעת דמי פגיעה ותביעת נכות מעבודה.

בשלוש התביעות הללו, התובע יבקש פיצוי בגין נזק שנגרם לו. בתביעת נכות, מעבודה או כללית, התובע יצטרך לעמוד בפני ועדה רפואית מטעם הביטוח הלאומי. הועדה תבחן את מצבו הרפואי של התובע ותקבע את דרגת הנכות שלו. ככל שדרגת הנכות עומדת ברף הנדרש, התובע יזכה לפיצוי בדמות קצבה חודשית או פיצוי חד פעמי.

תביעות דמי פגיעה הינן תביעות פשוטות יותר, במסגרתן נפגע עבודה תובע השבה כספית עבור הימים בהם נעדר מעבודתו ועבור הוצאותיו הרפואיות. בתביעות אלו הנתבע לא יעמוד בפני הועדה הרפואית והתביעה תתקבל או תידחה על סמך כתב התביעה ועל סמך הראיות שצורפו לכתב התביעה.

הצלחת תביעות ביטוח לאומי תלויות באיכות כתב התביעה ובהצגה נכונה של העובדות בפני הועדה הרפואית. תובע אשר אינו מיוצג, יתקשה לעשות זאת כמו שצריך וקיים חשש מהותי כי תביעתו תידחה. מנגד, כאש התובע מלווה על ידי עורך דין ומיוצג על ידו בפני הועדה, סיכויי קבלת התביעה גבוהים במיוחד.

תביעות ביטוח פרטי

תביעות ביטוח פרטי

תביעת ביטוח פרטי המצריכה ייצוג משפטי, היא תביעת ביטוח סיעודי. פוליסת הביטוח הסיעודי מגדירה תנאים אשר בהתקיימם המבוטח יזכה לפיצוי, תמידי או לפרק זמן מסוים, הכל כקבוע בפוליסה. גם כאן, נדרשת הגשת כתב תביעה ועמידה בפני נציג של חברת הביטוח. בדומה לתביעות הביטוח הלאומי, גם כאן כדי לנצח בתביעה, רצוי להיות מיוצגים על ידי עורך דין.

 

מציאת עורך דין ביטוחי

נוכחנו לדעת, אם כן, כי רצוי בהחלט להיות מיוצגים על ידי עורך הדין הטוב ביותר שיש בנמצא בתביעות ביטוח. היכן נוכל למצוא עורך דין שכזה? אנו נמליץ לכם על פורום https://www.lawyer-reviews.co.il בו תוכלו למצוא המלצות וביקורות על עורכי דין מעולם הביטוח ולבחור את הייצוג הטוב ביותר.

 

לסיכום

לסיכום, חשוב להגיע מיוצגים לתביעות ביטוח. בקרו באתר Lawyer Reviews למציאת עורכי הדין הטובים בתחום.

פטיש

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פרסום בפייסבוק
עסקים
תקציב הוצאות פרסום לעסק

כל בעל עסק צריך להחזיק בתקציב הוצאות מסודר שיאפשר לו לדעת איך לנהל את העסק על הצד הטוב ביותר. עובדה זו ידועה לקוראים שלנו שעוקבים אחרי סדרת המדריכים שאנו מעלים

בית למכירה
טיפים פיננסים
השקעות נדל"ן בחוץ לארץ: צל"ש או טרש?

בעבור אנשים רבים, השקעת נדל"ן בחו"ל היא בעלת סיכון אדיר ולכן איננה משתלמת. אולם, מדובר בטעות, והמומחים של חברת נדל"ן גרמניה מסבירים בדיוק מדוע. השקעת נדל"ן בחוץ לארץ – מדוע

מקדם אתרים
טיפים פיננסים
מיהו מנהל שיווק ואיך הוא עוזר לעסק שלך?

במאה ה- 21 בה אנו חיים, עולם השיווק תופס מקום רחב הרבה יותר מאי פעם. בעבר, חברות גדולות ומפורסמות נשענו לרוב על פרסום כללי ומערך מכירות נרחב, כיום ברור לכל