איך לקנות דירה בתל אביב ללא תשלום ראשוני

רכישה של דירה היא עסק יקר, אך בעל יתרונות, בעיקר בימינו.

תל אביב היא בהחלט עיר ששווה לכם לשקול לגור בה או לקנות דירה להשקעה.

לא תמיד אפשר לשלם את התשלום הראשוני ולכך יש פתרונות.

על זאת ועוד בכתבה שלפניכם.

 

למה לקנות דירה?

בעידן של היום אנו מעוניינים ביציבות, בעיקר בתקופה שאנו חווים בעקבות התפרצות הקורונה. אחד הדברים שעשויים לתת תחושה של קרקע יציבה, היא קורת גג שתהייה שלנו לכל מקרה. אמנם שכירות היא דבר נפוץ, אך רכישה של דירה שתהייה בבעלותכם תוכל לתת לכם שקט, לפחות בתחום הזה. כך לא תהיו תלויים בבעלי דירה והחיים שלכם לא יהיו נתונים להחלטות שלהם.

 

העיר האטרקטיבית של ישראל

לא סוד שאחת הערים האטרקטיביות בישראל ויש שגידו במקום הראשון ברשימה, היא תל אביב. לעיר יש שפע הצעות בכלל התחומים: תעסוקה, מקומות בילוי, חופי ים, מסעדות ומועדונים ועוד. כל אחד ואחת יוכלו למצוא את החיבור שלהם לעיר בשל האפשרויות האין סופיות. על כן, אם תרצו לקנות דירה עבורכם או עבור השקעה, אין ספק כי כדאי לכם לבחון דירות למכירה בתל אביב.

 

מחירי הדירות בתל אביב

ככל שמתקרבים לאזור המרכז מחירי הדירות עולים באופן משמעותי, בעיקר בתל אביב בהשוואה לערים אחרות. כאשר מסתכלים על שוק הדירות למשל לפני שנה, נראה כי בשל מגפת הקורונה ירדו מחירי הדירות ברחבי הארץ, אך בתל אביב דווקא עלו ב- 10% בממוצע. באופן כללי ניתן לומר כי הביקוש בתל אביב הוא גדול, עובדה זו מצביעה כנראה על המשך עלייה במחירים או הישארותם במצב הנוכחי.

 

משכנתא היא לא מילה גסה

למרות המחירים הגבוהים, ישנן סיבות רבות לרכוש דירה בתל אביב ואף ניתן לעשות זאת מבלי לשלם את התשלום הראשוני. אחת האופציות הנפוצות היא לקיחת משכנתא מחברות פרטיות או דרך הבנק. בעצם משכנתא היא סוג של הלוואה שאפשר לפרוש לשנים קדימה, דרך תוכניות ואופציות שונות. המשכנתא תאפשר לכם לרכוש את הדירה בזמן שתרצו וכך לא תשלמו את התשלום הראשוני ובהמשך תוכלו להחזיר המימון הנדרש.

 

תכירו – EMI

קיימים מצבים בהם תצטרכו לבקש משכנתא עם אחוזי מימון גבוהים ולא תמיד הבנק יאשר זאת. במקרים אלה תוכלו להיעזר בחברת EMI, שמטרתה לתת סוג של ביטוח לבנק בעבור הכסף שאתם מלווים מימנו. הדרך היא פשוטה, אתם תעשו ביטוח אשראי שנותן גיבוי לבנק וכך הוא עשוי להסכים לתת לכם 90% מימון. חשוב לדעת, כי EMI בוחנים כל אדם המבקש לעשות אצלם ביטוח והם לא מאשרים זאת לכולם.

 

לסיכום

קנייה של דירה ובעיקר בתל אביב, היא לא עסק זול כלל. על כן, תוכלו להיעזר במשכנתא ובמקרים מסוימים בחברת EMI אשר יעזרו לכם לקנות דירה בעיר מבלי לשלם את התשלום הראשוני.

 

השקעה פיננסית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש תחזוקה
כללי
איתור נזילות בבניין משותף – מהו החלק שלך?

נזילה בבית משותף היא עניין מורכב ומסובך שמחייב פתרונות מיידים ומהירים על מנת שהנזילה לא תתפתח ותגרום לנזקים ולהוצאות כספיות גבוהות של הדיירים. לשם כך, ברגע שמזהים את הנזילה מזמינים

הסדר משכנתא
משכנתאות
אילו דברים צריך לדעת על סילוק משכנתא

מחירי הדיור במדינת ישראל מהווים את אחד מהנושאים החמים ביותר. כמו כן, בודדים האזרחים שיכולים להרשות לעצמם רכישת דירה ללא נטילת משכנתא, ובמקרים רבים גם אלו שידם משגת, מעדיפים לקחת