איך לקבל הלוואה כשהחשבון שלך מוגבל

אנחנו שומעים לא פעם על אנשים שחשבון הבנק שלהם הוגבל מסיבות כאלה ואחרות שזקוקים לכסף זמין בהקדם האפשרי.

אם מצאתם את עצמכם במצב שכזה או שיש לכם מכרים שנמצאים בסיטואציה זו, כדאי שתדעו שנפגשנו עם מומחים בתחום ובדקנו מולם איך אפשר לקבל הלוואה כשחשבון הבנק מוגבל.

רוצים לדעת איך אפשר לעשות זאת? תקראו את השורות הבאות בעיון ותגלו.

 

רקע אודות חשבון בנק מוגבל

רגע לפני שנעמיק בנושא, חשוב להסביר מה זה בעצם "חשבון בנק מוגבל". מדובר במצב שבו הבנק רואה את הלקוח כחסר יכולת כלכלית. כלומר, הוא לא מכניס משכורות או כל הכנסה אחרת אל החשבון, בזמן שההוצאות רק עולות. במצב שכזה, הבנק מכריז על הגבלה בחשבון.

 

כל בנק יכול לבצע הגבלה על חשבון?

כן, כל בנק יכול לבצע הגבלה של חשבון במצב שבו חזרו 10 שיקים בטווח של שנה. ברוב המקרים, אחרי שחוזרים 5 שיקים, על הפקיד לשוחח עם בעל החשבון ולציין בפניו כי במידה ויוחזרו 10 שיקים, הבנק יגביל את חשבונו ללא שום התרעה מוקדמת. ישנם מקרים נוספים שבעקבותיהם חשבון הבנק יכול להפוך למוגבל. להלן המוכרים ביותר:

  • אי עמידה בתשלומי משכנתא
  • אי עמידה בתשלומי הלוואה
  • פתיחת תיק בהוצאה לפועל
  • אי תשלום של הוראת קבע ועוד

אם אתם עומדים באחד או יותר מהמצבים שנכתבו לעיל, או שחזרו בחשבון הבנק שלכם מעל 5 שיקים ואתם חוששים שהחשבון יוגבל בקרוב, כדאי שתדעו שאתם לא עומדים בפני מבוי סתום. כלומר, יש לכם אפשרות לקבל הלוואות למוגבלים בבנק.

 

איך אפשר לקבל הלוואה כשחשבון הבנק מוגבל?

יש חברות שונות שנותנות הלוואה לאנשים שחשבון הבנק שלהם מוגבל. מדובר בהלוואות ייעודיות שמופנות לאנשים שזהו מצבם בבנק. אין זה משנה אם החשבון שלכם הוגבל בעקבות חזקה של שיקים או בגלל שלא עמדתם בהחזר החודשי של המשכנתא או הלוואה שהייתה לכם בחשבון. ברגע שאתם מוגדרים כלקוחות עם חשבון בנק מוגבל, אתם יכולים לפנות לחברות הללו ולבדוק פרטים נוספים לגבי קבלת הלוואה.

 

איך אפשר להיות בטוחים שאתם בוחרים בהלוואה המתאימה לכם ביותר?

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים בהלוואה שמתאימה לכם ושתוכלו בסופו של דבר לעמוד בתנאי הפירעון שלה, אתם צריכים לחשב עם עצמכם את הסכום שתוכלו לעמוד בו. אם אינכם בטוחים לגבי סכום זה, כדאי שתתייעצו עם אנשים שקרובים אליכם ותבררו מהו הסכום הדרוש לכם כדי לחזור ולעמוד על הרגליים. תמיד אפשר גם להתייעץ עם בעלי מקצוע שיבחנו את מצב החשבון שלכם ובהתאם לכך, ימסרו לכם סכום משוער שיאפשר לכם לצאת מהבוץ.

 

לסיכום

אנשים שמוצאים את עצמם עם חשבון בנק מוגבל לא באמת מוגבלים לטווח ארוך, הם יכולים לקבל הלוואה לבעלי חשבונות מוגבלים ולשנות את מצבם בהקדם.

מטבעות

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
4 טיפים לחסוך כסף בצורה חכמה
טיפים פיננסים
4 טיפים לחסוך כסף בצורה חכמה

השימוש היום יומי בכסף הוא עניין שמשותף לכל אדם שחי בתרבות המערבית בימים אלה. עובדה זו גורמת לרבים מאתנו לחפש אחר דרכים שיאפשרו לנו לשמור על הכסף שלנו במקום בטוח,

שעון מטבעות וכסף
משכנתאות
סיבות לבצע משכון לדירה

כשברשותכם יש נכס (חנות /דירה וכו') קיימת עבורכם אופציה למשכן אותו לבנק ובתמורה לכך, תוכלו לקבל משכנתא בשווי של עד 50% מעלות הנכס. פעולה זו נקראת למעשה מינוף נכסים והיא

השקעות נדל_ן
נדל"ן
4 דברים שכדאי לדעת על השקעות נדל"ן

בימים שכאלו, בהם אנו מבינים כמה חשוב להתכונן לתקופות קשות ומורכבות מבעוד מועד – השקעות בנדל״ן הן נושא שיחה חם בבתים ישראלים רבים. אבל איך ניגשים לכל תהליך ההשקעה בנדל״ן?

ניצול מערכות יחסים פוגעניות בעבודה
כללי
ניצול יחסי מרות בעבודה – מה עליי לעשות?

ניצול של יחסי מרות במקום העבודה היא תופעה מצערת ולא חוקית. החוק עומד לטובתו של הצד המוחלש באופן מובנה ביחסים בעלי פוטנציאל לניצול יחסי מרות במקום העבודה. במידה ועברתם ניצול