איך לעשות מיתוג לעסק מבלי לשבור את הכיס

מיתוג לעסק

הצלחת העסק תלויה רבות בהיקף הלקוחות שלו וקהל היעד הרחב הנעזר בשרותיו ובכך תורם להצלחתו. בכדי להרחיב את הלקוחות עבור העסק, יש לפעול גם במישור השיווקי בצורה מושקעת ואיכותית בכדי לעורר עניין וליצור היכרות של אנשים רבים בעסק.

נושא השיווק מתמקד באופי המיתוג המבוצע לעסק, אך לרוב תהליך המיתוג הינו נושא יקר שאינו מניב תוצאות בצורה מידית ולכן קשה להגיד בטווח קצר אם ההוצאה הכספית עליו שווה את זה. ובכל זאת, יש לא מעט אפשרויות שניתן לבצע מיתוג לעסק בסכומים נגישים. בתי דפוס רבים מכילים מגוון של אפשרויות למיתוג, אך בבית דפוס רובין ריד ניתן לקבל שירות זה במחיר נגיש ועם תוצאה איכותית.

 

כרטיסי ביקור

כרטיסי ביקור זו הדרך הקלאסית והידועה ביותר לביצוע שיווק ומיתוג עבור עסק. על ידי דרך זו ניתן להגיע לקהל יעד נרחב כיוון שניתן למקם את ערמת הכרטיסים במקומות המושכים את עיניי הלקוחות ומאפשרים להם יצירת קשר בקלות ונוחות. את הדפסת כרטיסי הביקור ניתן לבצע על כמה סוגים שונים ניירות בעובי שונה ובטקסטורה שונה, ובהתאם לנייר גם את לוגו ומיתוג העסק. כיוון שכרטיס זה זמין, נגיש, קל ובעל מראה מסקרן – ניתן לסמוך על ביצוע עבודתו נאמנה בתחום השיווק.

 

מגנטים

המגנטים לרוב יגיעו בעצמם למקומות אליהם הם מתמגנטים, ומקומות אלו בדרך כלל נראים לעין בבירור, כמו מקרר, מראה או דלת הבית. בזכות המיקום בו הם ימוקמו, יש להסיק כי עם תוספת של עיצוב נכון ולוגו מתאים יצליחו בקלות לעורר סקרנות ולמשוך את עין הלקוח הפוטנציאלי. ישנם גדלים שונים של מגנטים אשר עליהם ניתן לבצע מיתוג עבור עסק ולכן אופציה זו מאפשרת יד חופשית לבעל העסק הן מבחינת ההוצאה הכלכלית והן מבחינת עיצוב המגנט.

 

פליירים

על ידי דרך שיווקית זו ניתן לשווק את שם בעל העסק אך גם לפרט בכמה נקודות מרכזיות על מוצריו ושרותיו ובכך לתת מענה לאדם הקורא לראשונה את המודעה דרך הפלייר. שיטה זו חוסכת גם ללקוח וגם לבעל העסק זמן רב על הגעת לקוחות היודעים בדיוק את המוצע בעסק ומעוניינים בו. ככל שהפליירים יהיו מנוסחים בצורה מושכת עין, קלילה ומדויקת ויהיו בעלי עיצוב מסקרן ונעים, ניתן להפיק תועלת רבה על ידם. הפירוט המדויק בשילוב הסקרנות שהפלייר יצר יכולים לגרום לקהל לקוחותיכם להיות איכותי ומדויק עבור העסק שלכם.

 

מתקני תצוגה

מיתוג העסק שלך על ידי מתקני תצוגה יכול למתג אותו בצורה מרשימה, ייצוגית וגדולה ובכך לגרום לקהל אנשים העומד בקריטריונים האלו להתעניין בשירותי העסק. לרוב, מתקני התצוגה יועמדו בכניסה או במהלך אירועים או מקומות גדולים כמו חנויות, תערוכות, כנסים ועוד. על ידי מתקנים אלו ניתן לגרום לסחיפת קהל לקוחות חדש ורענן, לפרט במעט על העסק ולמשוך את העין בצורה החזקה ביותר בעלות לא גבוה בהשוואה לתמורה.

 

כרטיס

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דולרים
עסקים
איך להביא את העסק שלכם למקום ראשון בתחומו

בישראל יש מאות אלפי עסקים רשומים, אבל המספרים הלא מעודדים מראים שרק כמה עשרות אחוזים מאלו שנפתחים בכל שנה יצליחו לשרוד. בכל שבוע בישראל נסגרים 850 עסקים. רוב בעלי העסקים

לעשות רילוקיישן לקפריסין
כללי
מה הם תנאי ההתאזרחות בקפריסין לישראלים?

הנושא החם ביותר סביב שולחנות ארוחת הערב כיום הוא רילוקיישן. לא משנה מה הסיבה שלכם, בחירה בצעד כל כך חשוב ומשמעותי צריכה להיעשות אחרי שיקולים רבים. במידה ובחרתם ביעד כמו