איך למצוא השקעה משתלמת בתל אביב?

מאז ומתמיד היה ידוע תחום הנדל״ן כתחום הרווחי ביותר לעסוק בו ובמיוחד בישראל. המדינה שלנו קטנה ולא רחוק היום בו הביקוש לנדל״ן יעלה על ההיצע. תחום השקעות  בת אביב רחב מאוד, אבל בעיר ששוק הנדל״ן בה כל כך חזק השקעה נכונה יכולה לעשות אותך איש עשיר מאוד.

 

למה נכון להשקיע בתל אביב?

חזרנו לשגרה ותל אביב חוזרת לגדולתה. עיר שתמיד יש בה יש ביקוש ובמיוחד לנדל״ן. כפי יש הרבה סוגי השקעות שניתן לעשות בתל אביב כמו:

השקעות לטווח ארוך

רכישה נכונה של נדל״ן יכולה להפוך להשקעה מניבה מאוד לטווח הארוך כמו למשל: רכישת מגרש חניה, אתה משלם את ההחזר החודשי על הנכס אך משקיע מעט מאוד כסף ואנרגיה בתפעול שלו. בעיר כמו תל אביב שבעיית החניה כבר מזמן הפכה למצוקה, נכס כזה יכניס הרבה כסף בהשקעה ארוכת טווח. היום ניתן גם לשכור דירה ולהשכיר אותה בשכירות משנית לצד ג׳. לרכוש משרדים ולהשכיר אותם לבעלי עסקים אחרים. השכירות משולמת בזמן ששווי הנכס רק עולה.

השקעות לטווח קצר

גם הן משתלמות מאוד, התשואה מנכס בתל אביב נחשב לגבוהה מאוד ובפרק זמן קצר. ניתן לרכוש נכס נדל״ן ולמכור אותו כמו: בתים, משרדים, מחסנים ועוד.
אך אל תטעו עסקאות נדל״ן נכונות, כאלו שיניבו לכם תשואה לא קל למצוא. צריך להשקיע המון משאבים ואנרגיה וזמן בחיפוש הנכס המושלם. וגם אחרי שמצאתם יש המון ביורוקרטיה ועבודה שללא ידע נרחב בתחום ההשקעה היא מסוכנת מאוד. גם אם זו ההשקעה הראשונה שלכם בתל אביב וגם אם לא, הכרחי להיעזר בבעלי מקצוע כמו מתווכחים בתחום שמכירים את השוק, בכדי למצוא עבורכם את השקעה משתלמת בתל אביב.

 

חשוב לוודא לפני שבוחרים מתווך

שוק הנדל״ן בארך נחשב לקשה מאוד ולפני שקופצים למים חשוב שנצטייד באיש מקצוע שיהיה לנו כמצוף בים ההשקעות. כשאתה בוחר לעבוד עם מתווכך לרוב זה כרוך בחתימת חוזה. לכן לפני שאתם בוחרים מתווכים בתל אביב חשוב לוודא:

משאבים

מה שהופך מתווך למתווך טוב זה המשאבים העומדים לרשותו. העבודה שלו מתבססת על לסגור עבור הלקוח את העסקה הטובה ביותר בזמן הקצר ביותר ועל מנת להצליח בזה צריך להשקיע הרבה כסף בשיווק במידה ואתה מוכר את הנכס, הוא צריך שיהיה לו כוח אדם פעיל, והרבה קשרים. בין אם זה עם מתווכחים אחרים, יזמים בתחום הנדל״ן, בעלי נכסים ועוד.

ניסיון ומוניטין

בין אם המתווך עובד כעצמאי או כחלק ממשרד תיווך גדול חשוב שלוודא שלמתווך העומד מולכם יש המלצות טובות מלקוחות עבר, ניסיון נרחב התחום ההשקעה הרלוונטית עבורכם ובעל מוניטין של מתווך מקצועי ואמין.

 

סיכום

השקעה נכונה בתל אביב יכולה להוות כמשתלמות מאוד אך יכולות להיות מסוכנות, בעזרת מתווך מקצועי תוכלו לצלוח את תהליך ההשקעה ולהשיג מקסימום תשואה במיקור חוץ.

תל אביב

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כסאות ושולחנות
כללי
ריהוט למשרד – מודרני, קלאסי או וינטג׳?

להיכנס למשרד חדש, או לשפץ משרד קיים, זה תמיד פרויקט מרגש, אבל יש נקודות חשובות שצריך לקחת בחשבון לפני שיוצאים למסע קניות של ריהוט משרדי. איך בוחרים ריהוט למשרד? קודם

בית חכם
נדל"ן
בית חכם – כמה זה יעלה מא' ועד ת'

בית חכם מורכב מהרבה מאוד דברים, ולאור זאת העלות שלו משתנה מאוד. כאשר מנסים לחשב את העלות המדויקת של בית חכם חשוב לקחת בחשבון את כל המרכיבים הללו, וכך ניתן