איך למצוא את מי שסוחט אותי?

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר ניסיונות הסחיטה שבאים לידי ביטוי בעיקר דרך הרשת. תרחיש זה מקשה על הגולשים שלא יודעים מי מנסה לסחוט אותם. החלטנו לסייע להם ולבדוק את הנושא עבורם. בשורות הבאות נציג בפניכם את המידע שיאפשר לכם למצוא את האדם שנמצא מאחורי המסך. הישארו כאן ותצאו עם פתרון הולם.

 

הגדרה – מהי סחיטה?

חשוב שתכירו בהגדרה של "סחיטה באיומים" רגע לפני שתצאו ליישם את השלבים שיוצגו בהמשך. חוק העונשין קובע שמדובר בעבירה פלילית חמורה שהעונש עליה עשוי להגיע ל – 7 שנות מאסר. העבירה יכולה לבוא לידי ביטוי בכתב או בעל פה, תוך ניסיון לפגוע באדם, במטרה להניע אותו לבצע מעשה כלשהו או להימנע ממעשה שהוא יכול לעשותו. התפתחות הטכנולוגיה הובילה להתרחבות התופעה, כך שיש כיום כל מיני סוגים של סחיטה ברשת, לדוגמא:

  • סחיטה באיומים תוך שימוש בתמונות וסרטונים אינטימיים של הקורבן
  • ניסיון לסחוט כסף באמצעות השתלטות על המחשב של הקורבן

 

 

השלב ה 1 – תבררו פרטים על עורך דין עם התמחות בתחום

זה לא פשוט למצוא את מי שסוחט אתכם, במיוחד אם מדובר בתהליך שאירע ברחבי הרשת. הדרך הטובה ביותר שתוביל אתכם אל הפושע במהירות היא תוך הסתייעות מצד משרד עריכת דין עם התמחות בעבירות סחיטה באיומים. נמליץ לערוך בירור מקדים טרם הפנייה לעורך דין זה. שכן, תצטרכו לבדוק שמדובר במי שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל וותק בתחום
  • טיפל בעבר במקרים דומים בהצלחה
  • דיסקרטי

 

 

השלב ה 2 – העבירו הוכחות שמעידות על הסחיטה

מצאתם עורך דין מומלץ שעונה על 3 הקריטריונים שהוצגו בפסקה הקודמת? מצוין! זה הזמן להעביר לידיו את כל ההוכחות שמעידות על הסחיטה שאירעה לכם. מדובר לצורך הדוגמא בצילומי מסך של שיחות שנערכו עם הסוחט או מכתבים שהגיעו לתיבת הדואר שלכם. שימו לב שאתם מעבירים כל פיסת מידע, כדי שעורך הדין יוכל לקבל את התמונה המלאה שתאפשר לו להתחיל במחקר עומק שיוביל בסופו של דבר לסוחט.

 

השלב ה 3 – תמתינו לקבלת התוצאות

עורך דין שבקיא בתחום, יוכל להתמודד בהצלחה עם כל האספקטים של הסחיטה. הדבר נוגע להתמודדות מול הסוחט, הסרה של תוכן פוגעני תוך מזעור נזקים קיימים וליווי מקצועי של הנפגע מול גורמים רלוונטיים שיסייעו בחקירה. בשלב זה תצטרכו להמתין בסבלנות לקבלת התוצאות ולפעול בהתאם להנחיות שיינתנו מצד עורך הדין שלכם.

 

השורה התחתונה – זו העת למצוא את הסוחט

קורבנות הסחיטה ברשת צריכים לפנות לעורך דין שבקיא בתחום, כדי שהוא יסייע במציאת האשם ויציג את הזכויות שמגיעות להם כחוק. כעת אתם יודעים מה תצטרכו לעשות בכל שלב, כדי לסיים עם הסאגה המורכבת, כך שנותר לכם רק ליישם וליהנות משקט נפשי.

ניסיונות סחיטה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גילוי האזנות סתר
כללי
האזנות סתר – כל מה שצריך לדעת בנושא

האזנות סתר הן ללא ספק אמצעי יעיל מאוד לאיסוף מידע בסיטואציות כאלה ואחרות. לצד זאת, יש לציין כי בקונסטלציה מסוימת מדובר בעבירה על החוק, שכן הדבר תלוי בשימוש שנעשה בהאזנות

מתחם להשכרה
נדל"ן
האם עדיף משרד או חלל עבודה לעסק בתחילת דרכו

אלה מכם המתכננים לפתוח עסק חדש, ודאי נתקלים בהתלבטויות רבות. בימנו, אחד הלבטים הגדולים הוא – האם להשכיר משרד או דווקא חלל עבודה משותף? חללי העבודה המשותפים כובשים לאחרונה את

לבדוק החזרי מס ראשית
כללי
החזרי מס – גם לכם כדאי לבדוק את זה

אתם לא זוכרים מתי בפעם האחרונה בדקתם האם אתם משלימים מיסים בצורה סבירה ולא גבוהה מידי? אם כך, סביר להניח שאתם עובדים בתור שכירים. העניין הוא שכאשר אדם עובד בתור