איך לבחור מוצרים ממותגים לעובדים שיהיו יעילים ושימושיים

בפעם האחרונה שבה המעסיק שלנו פינק אותנו ואת שאר עובדי החברה במוצרים ממותגים לכבוד החג, הוא בחר במוצרים לא שימושיים שגרמו לנו פשוט להשאיר אותם במשרד שלנו מבלי בכלל לקחת אותם הביתה. הדבר גרם לנו להבין שעלינו לכתוב מדריך בנושא ולהציג בפני המעסיקים אחת ולתמיד איך הם יכולים לבחור מוצרים ממותגים לעובדים שיהיו שימושיים ויעילים. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע החיוני בנושא.

 

 איך לבחור מוצרים ממותגים לעובדים שיהיו יעילים ושימושיים – שלב ראשון

 בשלב הראשון בבחירת המוצרים הממותגים, עליכם קודם כל להחליט שאתם לא מסתכלים על הכסף. שכן, במרבית המקרים, כאשר אנחנו שומעים על עובדים שקיבלו מתנות לא יעילות ולא שימושיות, אנחנו רואים שמדובר במתנות זולות ופשוטות מאוד. לכן, אנו מבקשים מכם – תחליטו שאתם מפנקים את העובדים שלכם ותעניקו להם מתנה שימושית ויעילה מבלי להסתכל על ההוצאה. תאמינו לנו שבסופו של דבר, ההשקעה הזו תשתלם לכם מאוד.

 

איך לבחור מוצרים ממותגים לעובדים שיהיו יעילים ושימושיים – שלב שני

כדי שתוכלו להגיע למצב של בחירת מוצרים ממותגים  יעילים ושימושיים אתם צריכים לערב את העובדים שלכם בנושא. כן, כן, שמעתם נכון. העובדים שלכם יודעים הכי טוב מה יהיה להם יעיל ושימושי. רגע לפני שתרכזו את כולם בחדר הישיבות, כדאי שתדעו שבתור התחלה, כדאי לכם להיפגש קודם עם עובד אחד שיהיה אחראי להעביר את המידע לעובדים. לא בטוח שהם ירגישו בנוח לציין מולכם את המוצרים שהם רוצים.

 

איך לבחור מוצרים ממותגים לעובדים שיהיו יעילים ושימושיים – שלב שלישי

 

בשלב זה העובד הנבחר צריך לכנס את העובדים ולשאול אותם מהם המוצרים הממותגים שהם ירצו לקבל מהמעסיק. כל עובד יכול להעלות כל מוצר שהוא חושק בו (אל דאגה, זה לא אומר שהמוצר ייבחר באופן וודאי). הנה רשימה לדוגמא של מוצרים ממותגים שנבחרו על ידי עובדי המשרד שלנו לאחרונה:

  • בקבוק שומר חום וקור
  • מעמד למחשב נייד
  • כיסוי למחשב נייד ועוד

בסופו של דבר, אם נחזור למשרד שלכם, לאחר שכולם העלו את המוצרים, מתבצעת הצבעה חשאית שמאפשרת לכל עובד להחליט מהם 4 המוצרים הנבחרים. כך שבעצם, בסופו של דבר, מתקבלים 4 מוצרים שנחשבים ליעילים ושימושיים בקרב העובדים. במידה ויש תיקו וישנם מוצרים נוספים, המצב עוד יותר טוב. כך תוכלו לבחור מתוך מגוון המוצרים את ה- 2 או ה- 3 שמתאימים לכם ביותר מבחינת ההוצאה.

 

כמה מילים לסיכום המדריך לבחירת מוצרים ממותגים לעובדים שיהיו יעילים ושימושיים

עכשיו אתם יודעים מהם 3 השלבים שיאפשרו לכם להגיע למוצרים הממותגים שהעובדים שלכם ישמחו לקבל. כך שנותר לכם לבצע את השלבים הללו ולאפשר לעובדים שלכם לקבוע מהם המוצרים שיהיו עבורם יעילים ושימושיים ביותר. מאחלים לכם שתיישמו את המדריך ותעשו את העובדים שלכם מאושרים.

מוצרים ממותגים לעובדים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בית מבוטח
משכנתאות
מיחזור משכנתא לשיפוץ – מה המומחים ממליצים

אחת הבעיות שבהן נתקלים בעלי בתים, דירות ונכסי נדל"ן אחרים, הינה העדר האפשרות לממן שיפוצים בבית או בדירה. למען הסר ספק, אין מדובר בתיקונים כלליים שיש לבצע מעת לעת. מדובר

אחסון בענן
כללי
איך אחסון ענן יגרום לעסק שלך להצליח יותר?

זכינו לחיות בעידן דיגיטלי בו המציאות משתנה במהירות. בהתאם לכך, על מנת להישאר רלוונטיים ותחרותיים, עסקים מוכרחים להתאים את עצמם לדרישות וליכולות המשתנות. כלי דיגיטלי חשוב שיכול לסייע להצלחה עסקית

שיפוץ בית
כללי
פינוי בינוי ב-2020

בשנים האחרונות אנחנו שומעים על עוד ועוד מקומות שבהם מתבצעים פרויקטים של פינוי בינוי. לכן ברור מדוע גם אתם התחלתם להתעניין באפשרות הזאת, כי מי לא היה רוצה להגדיל את