איזה מסלולים קיימים במשכנתא

יש מגוון רחב של מסלולי משכנתאות שמוצעים על ידי בנקים שונים ברחבי הארץ. הדבר מביא את המתעניינים בנטילת משכנתא לצאת ולבדוק באופן מעמיק איזה מסלול מציע כל בנק, במטרה לבחור במשכנתא המשתלמת ביותר.

יצאנו לבדוק את הפרטים הללו באופן מעמיק כדי להקל על מי שמתכננים ליטול משכנתא בקרוב. אנו מזמינים אתכם לעצור לרגע את חיפוש המידע בנושא ולקרוא את המדריך הנוכחי שירכז בפניכם את המסלולים המוכרים ביותר שקיימים במשכנתא.

 

תכירו קודם את אלו שסייעו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם בהרחבה את המסלולים שקיימים במשכנתא, חשוב מאוד שתדעו כי לא כתבנו את המדריך לבדנו. היה לנו ברור שנוכל להשיג מידע רב אם נפנה אל גורמים יודעי דבר. לכן, פנינו אל 10 אנשים שנטלו משכנתאות בבנקים שונים ושאלנו אותם איזה מסלולים הוצעו להם. ריכזנו את כל הפרטים ובסופו של דבר העלינו אותם למדריך זה.

 

מהם המסלולים המוכרים ביותר שאתם צפויים לקבל מבנק מספר 1

שימי מסר לנו כמה מסלולי משכנתא נפוצים שהוצעו לו מהבנק שלו, הנה פירוט מקוצר אודותיהם:

  1. משכנתא עם ריבית משתנה על בסיס פריים
  2. משכנתא עם ריבית משתנה על בסיס דולר ארצות הברית
  3.  משכנתא עם ריבית משתנה על בסיס אירו
  4. משכנתא עם ריבית משתנה על בסיס עוגן מק"מ
  5. משכנתא עם ריבית משתנה כל 5 שנים על בסיס עוגן אג"ח לא צמוד

חשוב מאוד לציין כי יש עוד כמה מסלולים שעשויים להיות מוצעים בבנק זה. בחרנו להציג את הנפוצים ביותר כדי לא להעמיס במידע.

 

מהם המסלולים המוכרים ביותר שאתם צפויים לקבל מבנק מספר 2

יעלה היא זו שמסרה לנו את המסלולים המוכרים ביותר שהוצעו לה ולחברתה דקלה. לדבריה, הוצעו לה תחילה מסלולי משכנתא עם ריבית משתנה אך היא סירבה. בהמשך הציגו בפניה כמה מסלולי משכנתא עם ריבית קבועה. מסלולים אלו, לדבריה, נחשבים לבטוחים ביותר. לכן, היא ודקלה בחרו בסופו של דבר במסלול זה.

 

בחירה נכונה במסלול המשכנתא

לפני שהמדריך יסתיים, חשוב לנו לבקש מכם קוראים יקרים – פנו אל איש מקצוע שמכיר את הנושא מקרוב רגע לפני שתחתמו על מסמכי המשכנתא. שכן, יש מגוון רחב של מסלולי משכנתא אפשריים. אם אתם לא מכירים את התחום מקרוב, אתם עלולים להתחייב על משכנתא שלא מתאימה לכם או כזו שבסופו של דבר תהיה לא משתלמת עבורכם. פנייה אל יועצי משכנתאות תאפשר לכם להיות בטוחים שאתם מבצעים החלטה נבונה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את מסלולי המשכנתא הקיימים. כעת, כשיש לכם את כל המידע הדרוש לכם בנושא, אתם יכולים לגשת אל מומחה בתחום ולשמוע על המסלולים הקיימים שיכולים להתאים לכם כמו כפפה ליד. לנו נותר רק לאחל לכם שתבצעו בחירה נכונה ובהצלחה בהליך.

קיימים מסלולים במשכנתא

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נגע ראשון
כללי
6 סיבות לגור בראשון לציון!

ראשון לציון, עיר תוססת הממוקמת במרכז ישראל, מציעה שפע של הזדמנויות ורמת חיים גבוהה. בין אם אתם מקצוענים צעירים המחפשים צמיחה בקריירה, משפחה שמחפשת סביבה בטוחה וידידותית, או גמלאים המחפשים

מגן
טיפים פיננסים
החשיבות שבבדיקת חדירות

פריצה למחשבים של העסק או של החברה היא לא משהו שקיים רק בסרטים. העובדה שכל תעבורת המידע בשנים האחרונות נעשית רק דרך הרשת, הופכת אותה להיות מקום שמהווה סכנה גדולה