החברים משתפים: אטרקציות שוות לילדים ולמבוגרים בקפריסין

קפריסין מהווה את אחד היעדים החמים ביותר בעבור חופשה לכל המשפחה, ועל כן אנו שמחים להציג לכם את האטרקציות השוות ביותר בעבור הורים ומבוגרים מפי חברים אשר כבר היו ונותרו עם חוויות לכל החיים.

קפריסין – יעד מושלם לכל המשפחה

קפריסין הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים החמים ביותר בעבור בילוי לכל המשפחה, וזאת לאור העובדה כי מדובר במדינה בעלת אקלים דומה מאוד לישראל כמו גם מרחק טיסה קצר, אשר עומד על 40 דק'. יתרה מכך, כיום הגעה לקפריסין מתאפשרת באופן קל ופשוט גם בעבור קהל שומרי המסורת והכשרות, כל זאת בזכות חברת KosherBookings אשר לצאת לחופשה כשרה למהדרין, במלונות המובילים ביותר והטובים בקפריסין, כמו גם אפשרות לרכישה של חבילת נופש כשרה אשר כוללת טיסות, העברה למלונות וכן שפע של אטרקציות לבחירה. ע"פ נוסעים אשר נסעו דרך החברה, ישנן לא מעט אטרקציות אשר מתאימות לכל המשפחה, ולהלן כמה מהן:

עיר נופש

  • הלגונה הכחולה – מדובר באחת האטרקציות היפות ביותר באי קפריסין. ע"פ אנשים אשר שהו במקום, על מנת להגיע ללגונה יש לצאת להפלגה אשר אורכת כ 3 שעות ועלותה כ 10 יורו, ולאחר מכן הספינה עוגנת וניתן לבצע צלילה ואפילו לקפוץ למים. מדובר באחת הלגונות היפות ביותר בעולם, ועל כן מדובר באטרקציה שווה אשר מתאימה גם למבוגרים וגם לילדים.
  • שמורת capo Greco – מדובר בפנינה אשר נמצאת בפינה הדרום מזרחית של איה נאפה, ועל מנת להגיע לשם יש לקחת אוטובוס מעיר הבירה של קפריסין, לרנקה. תוך זמן קצר תגיעו לשמורה יפהפייה אשר כוללת מסלולי הליכה עם תצפית יפהפייה על קו החוף, כמו גם להיכנס למערות היסטוריות בנות אלפי שנים.
  • אגם המלח – תמיד חלמתם לראות פלמינגו? ובכן, בהגעה לאגם המלח הגדול אשר ממוקם בצמוד לשדה התעופה בלרנקה תוכלו להתרשם מלהקת ציפורי פלמינגו ורודות, אשר שוהות על אגם מלח גדול. מדובר באטרקציה מהממת בעבור ילדים אשר זוכים לראות ציפור מקסימה וידידותית מאוד, כמו גם למבוגרים אשר יכולים לצלם תמונות אשר ללא ספק יותירו את כולם המומים.
  • פארק הגמלים – מדובר באחד הפארקים הגדולים ביותר בעולם, בו ניתן להאכיל וללטף גמלים בחווה אשר ממוקמת במרחק של נסיעה קצרה מאוד מעיר הבירה של קפריסין, לרנקה. מחברים אשר שהו במקום ניתן לומר כי ילדים מתחברים מאוד לאטרקציה, והתגובות הן חסרות תקדים.
  • גן חיות – בעיר פאפוס ניתן להגיע לגן חיות אשר הוא קטן יותר ממה שאנו מכירים כאן בארץ, אולם הוא מטופח מאוד וישנם לא מעט סוגים של בעלי חיים. בנוסף, ניתן להתרשם במקום במופע ציפורים לכל המשפחה כמו גם מג'ימבורי בעבור הקטנטנים, כך שמדובר בחוויה משפחתית מקסימה בעלות מינימלית ביותר.

מעוניינים לשמוע על נדלן בחול לחצו כאן

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שטרות
טיפים פיננסים
כמה עולה פרסום בפייסבוק והאם משלמים עליו מס?

כל בעל עסק שמבין ולו מעט בכל הנוגע לפרסומים ברשתות החברתיות, יודע שמדובר באפשרות מניבה ביותר שאסור לוותר עליה. אם אתם עוקבים אחרי המדריכים שלנו, בטח אתם יודעים שכבר בדקנו

חלל מעוצב
טיפים פיננסים
סלון חדש במינימום כסף

כמה כסף השקעתם בעיצוב הסלון שלכם? אם אתם כמו רוב האנשים, סביר להניח שהתשובה היא לפחות כמה אלפי שקלים. ריהוט לסלון הוא דבר שכולם משקיעים בו, ובצדק: הסלון הוא אולי