אחת ולתמיד: זהו ביטוח המשכנתא המשתלם ביותר בשוק!

בחירה של ביטוח מכל סוג שהוא זה לא עניין של מה בכך. מי שמצאו את עצמם תרים אחר ביטוחים שונים יודעים כי עליהם לקרוא מידע מעמיק ברחבי הרשת, שיכוון אותם אל עבר הבחירה הנכונה ביותר. אנחנו מכירים את העובדה הזו מקרוב.

לכן, יצאנו בסדרת מדריכים מקיפה שבודקת בכל פעם איזה ביטוח הוא המשתלם ביותר עבורכם, הגולשים שלנו. הפעם, יצאנו לבדוק מהו ביטוח המשכנתא המשתלם ביותר בשוק וחזרנו עם מידע שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

ביטוח משכנתא – מה זה בכלל?

אם קראתם את המדריכים הקודמים שכתבנו בסדרה, אתם בטח יודעים כי אנו מציגים קודם כל את ההגדרה הנוגעת לביטוח הנבחר. הפעם אנו נציג בפניכם בקצרה את ההסבר אודות ביטוח משכנתא שנקרא לא פעם גם כביטוח חיים למשכנתא. מדובר ביטוח שנועד למנוע מצב שבו אחת מנוטלי המשכנתא ימות.

הביטוח מקל על בן הזוג או היורשים שלא יוכלו לשאת בתשלומי המשכנתא במקום האדם שנפטר. חשוב לעשות ביטוח שכזה, כדי לבטח את סכום ההלוואה הנותר וליהנות משקט נפשי. שכן, אף אחד לא רוצה להטיל חובות על קרובים שלו לאחר מותו.

ביטוח משכנתא

יצאנו לבדוק איפה הכי כדאי לעשות ביטוח משכנתא וחזרנו עם תשובה

שוחחנו עם מעל ל – 40 איש שיש להם ביטוח חיים למשכנתא וציינו בפניהם כי אנו עורכים מדריך בנושא. שאלנו אותם איפה אפשר לעשות ביטוח משכנתא במחיר משתלם ? וגילינו שרבים מהם ענו שכדאי לבחור בביטוח של חברת הראל. ביררנו כמובן מה הסיבות שגרמו להם לבחור דווקא בביטוח של חברה זו וקיבלנו כמה תשובות.

 

למה כדאי לערוך ביטוח דווקא דרך חברת הראל?

רבים ציינו כי הם בחרו בהראל בגלל המחיר האטרקטיבי. לדבריהם, המשכנתא היא עול על חשבון הבנק. כך שהיה חשוב להם לבחור בביטוח שלא יקרע להם את הכיס.  גילינו שחברת הראל מאפשרת לאנשים לבחור בין תשלום בפרמיה קבועה או משתנה. אם לא די בכך, היו מי שציינו שהחברה העניקה מבצע ייחודי לתקופה זמנית שכלל חודשיים ראשונים של ביטוח ללא תשלום כלל!

 

יש גם אפשרות לביצוע ביטוח מבנה למשכנתא

קוראים יקרים, כדאי שתדעו שאפשר לבצע גם ביטוח מבנה למשכנתא. מדובר באפשרות שמתאימה למי מכם שרוצים להיות בראש שקט לחלוטין. ביטוח זה נועד למצבים שבהם נגרם נזק למבנה של הבית או לדירה עצמה. אתם לא רוצים הרי להישאר ללא קורת גג תוך ביצוע תשלומי משכנתא שוטפים, נכון? אם כך, כדאי שתבררו פרטים גם על ביטוח זה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם אחת ולתמיד איפה הכי כדאי לערוך ביטוח משכנתא. כעת, יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שנותר לכם רק לבחור את הביטוח המתאים עבורכם ביותר. אנו מאחלים לכם שתבחרו נכון ושתחיו עד 120.

ביטוח משכנתא

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מציאת חסכון אבוד הר הכסף
כללי
הר הכסף – מאתרים לכם חסכונות

ברור לכם שעשיתם חיסכון מסוים לפני יותר מעשרים שנה? הזמן חלף ובזמן הזה איבדתם כל קשר אל הכסף המדובר? אם כך, אתם לא צריכים להרגיש אשמים או חריגים, כי האמת

יד והורים עם ילדים
ביטוחים
ביטוח פספורטקארד – פתרון מושלם למטיילים

טסים לטייל בחו"ל ומתלבטים איזה ביטוח לרכוש? הכירו את הפספורטקארד – פתרון מושלם לטסים לחו"ל ובייחוד למטיילים   ביטוח פספורטקארד ישנו מגוון רחב של חברות ביטוח בישראל אך כאשר מדובר

ביטוח דירה משותף
ביטוחים
ביטוח בית משותף – יתרונות וחסרונות

חושבים על ביטוח בית משותף ולא יודעים במה לבחור ואם בכלל? קבלו סיכום של כל המעלות והחסרונות של ביטוח בית משותף – כך תהיה לכם בהירות ושקיפות על הנושא ותוכלו