אורין שפלטר – המכללה להשכלה פיננסית

בבואנו להתרשם ולגבש עבור מכללת אורין שפלטר – חוות דעת מהימנה, הקפדנו להתייחס לכל הקריטריונים הרלוונטיים. אך לפני שנסקור את אלו, חשוב שנבין את הרקע לפועלו של המוסד לימודי סוכן ביטוח. המכללה החלה את פעילותה במסגרת קמפוס אחד במרכז תל אביב, שהיה בית לכל מי שרצה לרכוש השכלה ראיה במקצועות הפיננסיים כמו ייעוץ ושיווק פנסיוני, יזמות והשקעות נדל"ן וכיוצא באלו.

במהרה נוצר ביקוש משמעותי לקמפוס נוסף שמוקם בעיר חיפה וכיום הוא מתפקד כשלוחה הצפונית של המכללה בארץ. החזון של מכללת אורין שפלטר הוא שהופך אתה למוסד לימודי מכובד והמקצועי ביותר בארץ. אותו חזון מוביל את סגל המכללה להעניק לדור הבא של אנשי מקצועות הפיננסיים בישראל את ההכשרה המתאימה והטובה ביותר, על מנת שיוכלו לשנות את פני החברה ולתרום לעתיד איכותי יותר של אזרחי המדינה.

אורין שפלטר – המכללה להשכלה פיננסית

ממליצים לכם על מכללת אורין שפלטר

אחד העקרונות החשובים המסייעים למכללת אורין שפלטר לייצר את מסלולי הלימודי המצוינים שתומכים בחזון הזה, הם המרצים והמורים שמהווים את הסגל המקצועי – הלב הפועם של המקום. אותם אנשים מגיעים מן השטח, מהתפקידים הבכירים של שוק העבודה, השמות הגדולים וביניהם עורכי דין, יועצי סטרטאפ, יזמים ומנהלים, שכברת הדרך שעברו מבססת את היכולת שלהם להעביר לדור הבא את מיטב הידע והניסיון.

סטנדרט ההוראה הגבוה אינו ניכר רק בסגל אלא גם בתנאים שמאפשרת המכללה לתלמידים – כיתות גדולות ונקיות, וציוד חדיש ומתקדם שיוצרים חוויית למידה אפקטיבית ומהנה. בנוסף, המכללה מפעילה פורום השמה ייחודי לבוגריה, דרכו הם חשופים למשרות נחשקות בתחומים אותם למדו.

הפורום מקנה לבוגרים זכות ראשונים להתקבל לאותן משרות, ובעזרת ליווי אישי של צוות המכללה, הם נערכים בצורה הטובה ביותר לכניסה ממשית אל עולם העבודה. אותו ליווי מאפשר חוויה סטודנטיאלית קלה ונעימה לאורך כל תקופת הלימודים החל מהרגע הראשון.

אורין שפלטר – המכללה להשכלה פיננסית

מסלולי לימוד במכללת אורין שפלטר

אחרי כל ההיבטים האחרים שסקרנו כאן, חשוב שנתייחס גם לעיקר, וזהו המסלול לימודי ביטוח וייעוץ השקעות שתבחרו להתחיל במכללה. לשמחתנו ולשמחת התלמידים, מדובר על מכללה שעקרון הגמישות משחק תפקיד חשוב בקבלת ההחלטות שלה.

למשל – למה שרק צעירים יוכלו ללמוד ולא יתאפשר לבוגרים שכבר דואגים למשפחה להשתלב במקצוע פיננסי? למה שאנשי הערב לא יזכו לאותה איכות לימודים כמו אנשי הבוקר? מכללת אורין שפלטר מציעה מגוון מסלולי לימוד הנבדלים זה מזה לא רק בתחום המקצועי, אלא גם בשעות ובאופי הלימודים – פרונטלי או מקוון.

יתרה מכך, המכללה מציעה מסלולי 'מאסטר' שהם מסלולי לימוד מקיפים ומעמיקים יוותר במספר תחומים, לעומת קורסים נפרדים שניתן לקחת כל אחד בפני עצמו. בצורה כזו כל אחד יכול להתאים עבורו את המסלול הנכון לו. אם תשאלו אותנו, כשמדובר על מכללת אורין שפלטר – חוות דעת לא פחות ממצוינת היא הראויה ביותר למקום.

אורין שפלטר – המכללה להשכלה פיננסית

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מאזניים
עריכת דין
איפה אפשר למצוא עורך דין ביטוחי מומלץ?

תביעות ביטוח הן עניין קריטי וחשוב עבור רבים מאזרחי ישראל. מבוטחים שעברו פגיעות בעבודה, ממחלות או מכל סיבה אחרת, זקוקים לכספי הביטוח כדי להצליח להתנהל בצורה הטובה ביותר שיוכלו, לאור