הר הכסף – מאתרים לכם חסכונות

ברור לכם שעשיתם חיסכון מסוים לפני יותר מעשרים שנה? הזמן חלף ובזמן הזה איבדתם כל קשר אל הכסף המדובר? אם כך, אתם לא צריכים להרגיש אשמים או חריגים, כי האמת היא, שזה קורה לרבים מאיתנו. לכל אחד יש סיבה אחרת שהובילה אותו לכך שהוא לא יודע איפה נמצאים החסכונות שלו, אך מה שבטוח, זה שהיום אפשר לאתר את אותו ״כסף אבוד״. זה לא באמת הגיוני שנעבוד כל כך קשה, ננצל החזרי מס, נחסוך כספים, ואז לא נדע איפה הם נמצאים בגלל ריבוי האפשרויות. לכן ״הר הכסף״ זו יוזמה שאתם חייבים להכיר, כי מדובר על אחת מאותן יוזמות ממשלתיות שבהחלט באות לסייע לאזרחים.

מה עושה בפועל הר הכסף?

התפקיד היחיד של הר הכסף הוא לאתר כספים אבודים. הכספים יכולים להיות אבודים כי אזרחים לא זוכרים איפה הם עשו את החיסכון, כי מדובר על חסכונות שהמעסיקים עשו לעובדים או בגלל כל סיבה אחרת. מה שחשוב לדעת זה שהיום הגוף הזה עובד בצורה מאוד יעילה, טכנולוגית ומתקדמת, כך שלמעשה מהר מאוד תוכלו לקבל דו״ח מצב. כל שעליכם לעשות זה להשאיר כמה פרטים בסיסיים עליכם והמערכת כבר תעשה את החיפוש עבורכם במהירות רבה. אומנם זה נכון שאולי תגלו שאין לכם שום חיסכון אבוד, אך בהחלט יכול להיות שכן תמצאו סכומים לא מבוטלים.

כסף שתוכלו לנצל בכל דרך שתתאים לכם

אין דבר משמח יותר מאשר לקבל דו״ח מפורט מטעם הר הכסף ולהבין שלמעשה מחכים לכם עשרות אלפי שקלים. יש אנשים שאצלם הסכומים הם אפילו עוד יותר גבוהים, כי אל תשכחו שלא פעם מדובר על חסכונות של עשרות שנים. האמת היא שזה פחות משנה על איזה סכום מדובר, כי מה שבטוח זה שכאשר תקבלו את הכסף אליכם לחשבון הבנק – תוכלו להחליט מה אתם עושים בו. אם מזה שנים חלמתם לעשות טיול גדול בחו״ל אבל אף פעם לא היה לכם כסף נזיל לכך, תמיד תוכלו לנצל את כספי החיסכון שפתאום חזרו אליכם ולנסוע להגשים חלום. מצד שני, תוכלו גם לקחת את הכסף הזה ולהשקיע אותו במקום אחר או בדבר אחר שבו אתם מאמינים, כך שהשמיים הם הגבול. הכספים האבודים הללו הם כספים של אזרחי המדינה אשר עבדו מאוד קשה כדי לחסוך אותם. לכן, אם קיימת כבר יוזמה כמו הר הכסף, מדוע שלא תנצלו אותה כדי לברר את מצבכם בנידון?

לביצוע בדיקת איתור כספים: https://silver-mountain.co.il

 

לטייל בזכות הר הכסף

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סטודנט
טיפים פיננסים
מכללה ללימודי ביטוח – ברמה הכי מקצועית !

את תחום הביטוח אפשר ללמוד היום במסגרת מכללה ללימודי ביטוח המעניקה למשתתפים בקורסים השונים לביטוח מקצועות ליבה בתחום וכן התמחות בתחומים משיקים.   כדי לעסוק בביטוח דרוש רישיון של סוכן

מדד החזר חודשי
משכנתאות
משכנתא לדירה ראשונה – מה צריך לבדוק

משכנתא לדירה ראשונה – מה צריך לבדוק משכנתא לדירה ראשונה ניתן לקבל באמצעות סבסוד של המדינה ובאמצעות הלוואה מהבנק למשכנתאות. המאמר יפרט כל מה שצריך לבדוק לפני לקיחת המשכנתא.  

חבילות SIM
כללי
מה כוללות חבילות האי סים השונות?

בשנים האחרונות, טכנולוגיית ה- esim צוברת פופולריות כחלופה נוחה וגמישה יותר לכרטיסי SIM  רגילים. עם esim, אתה יכול לקבל אינטרנט ושיחות בכל מקום בעולם, מבלי צורך להכניס פיזית כרטיס SIM