איך לוקחים משכנתא בימינו

לקחת משכנתא זה אומר, לפני הכול, להתחייב לתשלומים קבועים בחודש לאורך שנים רבות. אומנם זה נכון שעבור רבים מאיתנו אין כל דרך אחרת לממן את הדירה שעליה אנחנו חולמים, אך מצד שני, עבור כולנו משכנתא זה צעד משמעותי שלא תמיד קל להתמודד איתו. יתרה מכך, אם בעבר אדם שרצה לקחת משכנתא פשוט הלך לבנק וביקש זאת, הרי שהיום יש לבחור בין אינספור מסלולים. כמו כן, יש גם אפשרות לעשות מחזור משכנתא ולעבור בין מסלולים שונים במטרה לצמצמם את הריבית השנתית, מה שהופך את כל העניין לעוד יותר מורכב ומסובך. זה נשמע לכם מוכר ולא ברור לכם מאיפה להתחיל את ההתמודדות הזאת? רוצים לדעת שתקבלו הצעה טובה וכי בסופו של דבר הריבית לא תהיה מוגזמת? אם כך, אתם לא לבד. רוב האנשים רוצים להשקיע בבחירת מסלול המשכנתא המתאים להם ביותר וזאת כיוון שההלוואה הזאת כה גדולה, כך שהבדלים בריביות משפיעים בצורה משמעותית על הסכום הסופי שנחזיר.

כמה כסף אתם באמת יכולים להחזיר בחודש?

האמת היא שאחד מהדברים הכי חשובים שצריך לבדוק כשרוצים לקחת משכנתא, זו השאלה מה כושר ההחזר שלכם. בנקודה הזאת חשוב לעצור ולהבין שכושר ההחזר זה משהו דינאמי, כי בחיים הכול משתנה. זה אומר שאפילו אם היום אתם לא מרוויחים הרבה מאוד ביחס לממוצע, בהחלט יכול להיות שהצפי הוא שבעתיד תרוויחו יותר, מה שיעלה את כושר ההחזר החודשי שלכם. מצד שני, יכול להיות גם שיש לכם תוכנית להרחיב את המשפחה ולכן במקרה כזאת גם ההוצאות צפויות לגדול. זה אומר שכדאי לעשות חישובים מסודרים כדי להבין כמה אתם מתכוונים, יכולים ורוצים להחזיר בחודש. הבנק, מצידו, לא באמת יאשר לכם משכנתא אם לא תוכיחו לו שתוכלו לעמוד בהחזר החודשי שאתם מבקשים ולכן יהיה עליכם להציג תלושי משכורת ועוד מסמכים נוספים שהוא ידרוש מכם.

מטבעות

ייעץ שמנוע טעויות

בוודאי יצא לכם לשמוע על אינספור אנשים שכבר לקחו משכנתא בכל מיני מסלולי משכנתא שונים אך לא כולם יצאו מרוצים. יש מי שמשלם ריבית גבוהה יותר או נמוכה יותר, מה שמעורר את השאלה האם בכל זאת יש דרך להימנע מבחירת מסלול שאינו מתאים לכם. לשם כך אנחנו מציעים לכם לחשוב על הזמנת שירותי ייעוץ משכנתא, כי ייעוץ כזה יעשה עבורכם סדר בדברים. העניין הוא שכאשר אתם נפגשים עם יועצים מקצועיים הם יכולים לבדוק את התיק האישי שלכם, את כושר ההחזר שלכם ואת גובה המשכנתא שבה אתם מעוניינים. בהתאם לכך הם יוכלו להציע לכם מסלולים שונים ואתם תראו שבסופו של דבר, בעזרת הייעוץ הנכון תבחרו משכנתא מתאימה. שימו לב שהיום, כאשר יועצי המשכנתא יכולים גם להגיע איתכם לפגישה בבנק, תוכלו לקבל תנאים טובים יותר. פקידי הבנק שרואים לקוח שמגיע בליווי של יועץ משכנתאות מומחה הרבה פעמים מתייחסים ללקוח אחרת. זה אומר שהמיקוח מול הבנק יהיה פשוט יותר ובמקרה של הלוואה גדולה כמו משכנתא, אין ספק שזה שווה את ההשקעה. מה שכן, בדקו לאיזה יועצים אתם פונים כי אין כאן מקום לפשרות וחבל לפנות אל יועץ שאינו מספיק מקצועי ואמין.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתנה לחג
כללי
3 דרכים מגניבות לשימור עובדים

לאחרונה שמתם לב שחלק מהעובדים עוזבים את החברה שאתם מנהלים? מחפשים את הדרך למנוע עזיבה של עוד עובדים? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. הנושא של שימור עובדים הינו

מטבעות
טיפים פיננסים
4 יתרונות בחברת אחזקה חיצונית לבניין שלכם

חלק מהחששות הרבים שיש לבעלי עסקים או לבעלי בתים הם כל דאגות התחזוקה למיניהן. אתם רוצים שהמבנים שלכם יתנהלו ברמה גבוהה ותדירה, כדי שמי שנהנה מבניין המגורים או המשרדים תמיד